Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Oh, okeequote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef xBubbles het volgende:
Je mag me gewoon Bubbles noemen hoor, Fles
Best, bijna kerstquote:
Dan ga je weer onder wat sinaasappelsaus op een zilveren schaal liggen?quote:
Dit jaar geen sinaasappelsausquote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je weer onder wat sinaasappelsaus op een zilveren schaal liggen?
het is je 77stequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
stabiele zij ligging, heimlig greepquote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef JJH het volgende:
Ik heb een klein beetje leerwerk voor de ehbocursus van vanavond en ik ben aan het SOGgen.
Ik ben het nog niet verleerd.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje moet misschien ook maar eens een kerstmutslesbisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
O nee, toch een ander viaductquote:Op maandag 19 december 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is hij een aardig eind de goede richting op... viaduct zal wel dat op de Julianalaan in Overveen zijn.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje moet misschien ook maar eens een kerstmutsStaat jou die niet goed ofzo? Of ben je je pietenpet zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
tja, een ander forum dan fok..quote:Op maandag 19 december 2011 15:05 schreef xBubbles het volgende:
Heel fijn..open je een topic op een ander forum, krijg je ipv een normaal antwoord deze reactie: pf, wat een titel voor een topic..ben jij altijd zo'n dramaqueen?!
Grrr
Mijn 77ste ooit zekerquote:Op maandag 19 december 2011 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is je 77ste
sinds we de 4000 gepasseerd zijn gaat het hard
Hij is lekker met Knetter aan het "oefenen" denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stabiele zij ligging, heimlig greep
lotus slachtoffer
quote:Op maandag 19 december 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is lekker met Knetter aan het "oefenen" denk ik
Knetter is met zichzelf aan het "oefenen"quote:
is lastig hoor, slachtoffer en hulpverlener tegelijk spelenquote:Op maandag 19 december 2011 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Knetter is met zichzelf aan het "oefenen"
Al naar huis denkquote:Op maandag 19 december 2011 16:00 schreef Barreltje het volgende:
*kijkt onder het buro * "nee"
*kijkt achter de lamellen * "nee"
*kijkt op de gang * "nee"
*kijkt op de toilet * "nee"
waar is verdomme die motivatie gebleven!
Bomencollectiequote:
In het koffieapparaatquote:Op maandag 19 december 2011 16:00 schreef Barreltje het volgende:
*kijkt onder het buro * "nee"
*kijkt achter de lamellen * "nee"
*kijkt op de gang * "nee"
*kijkt op de toilet * "nee"
waar is verdomme die motivatie gebleven!
of in het kerstpakketquote:
Linuxlaptops zijn liefquote:Op maandag 19 december 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik haaaat mijn Linux-laptop![]()
En toch hou ik ervan![]()
Blaaaaargh
Heus wel.quote:
Nee, hij doet niet wat ik wil, ga ik dingen installeren, kan dat heul niet zoals ik gewend ben, ik haaaaaaaaaaat hemquote:Op maandag 19 december 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Heus wel.
Jullie hebben alleen even tijd nodig om aan elkaar te wennen.
ah, knetter jij hier... of is het toch JJH?quote:
Het is mij ...... Knetterquote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, knetter jij hier... of is het toch JJH?
Een pittige tijden achtige quotequote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is mij ...... Knetter
Watvoor Linux is het?quote:Op maandag 19 december 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij doet niet wat ik wil, ga ik dingen installeren, kan dat heul niet zoals ik gewend ben, ik haaaaaaaaaaat hem
Quequote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een kerstboom zonder ballen... wij hebben het
Waren de ballen van Hans te lelijk?quote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een kerstboom zonder ballen... wij hebben het
Ubuntu.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoor Linux is het?
Dingen instaleeren onder Linux is juist véééééééééééééééééééééééééééééééél simpelerder dan onder dat godvergeten hoeretyfusteringwindows.
iets met kerstboomballen haakjes en die er niet zijn.quote:
met een oranje piek?quote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets met kerstboomballen haakjes en die er niet zijn.
hij heeft verdorie een rood/wit/blauwe boom
.quote:
Echt wel!quote:
Er was hier iemand die er daar honderdmiljoenmiljard van over hadquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets met kerstboomballen haakjes en die er niet zijn.
hij heeft verdorie een rood/wit/blauwe boom
DaMart zou jaloers wezenquote:
roodquote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
.
een witte
hij vond het gek dat ik de rode slinger er niet in deed...
ik heeft vandaag al paarse ballen gekocht
rood/wit/blauw.. tis verdorie geen koninginnedag
Daar kan ik alleen maar verwijderen, niet update-installerenquote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel!
Zoeken in dat softwarecenter dingie, aanklikken, installeren klikken, koffie drinken en klaar. Niks niet downloaden, aanklikken, 100 vragen van WEET JE HET ZEKER beantwoorden, koffie drinken, erachter komen dat het niet helemaal werkt, aanpassen, etc.
heeft ik toch niks aan manquote:Op maandag 19 december 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was hier iemand die er daar honderdmiljoenmiljard van over had!
rood wil welquote:
Tuurlijk wel, ophalen en Hans zn ballen eraan prikkenquote:Op maandag 19 december 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft ik toch niks aan man
[..]
rood wil wel
in combi met goud en dan de lelijkste boom maken![]()
Oeh.. tempting....quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ophalen en Hans zn ballen eraan prikken![]()
...
arme Hansquote:Op maandag 19 december 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft ik toch niks aan man
[..]
rood wil wel
in combi met goud en dan de lelijkste boom maken![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ophalen en Hans zn ballen eraan prikken![]()
...
quote:
ik spoor niet helemaalquote:
blijf dat vooral denkenquote:Op maandag 19 december 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik spoor niet helemaal
maar ik denk altijd graag dat dat deel van mijn charme is
Installeren toch ook gewoonquote:Op maandag 19 december 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar verwijderen, niet update-installeren
ik hou van jouquote:
als dat er bij stond, denk je dan dat ik nu boos zou zijn op laptop?quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou van jou![]()
maar niet van rood
[..]
rustig.. daar kan die arme mpg toch niks aan doenquote:als dat er bij stond, denk je dan dat ik nu boos zou zijn op laptop?
NOU?
Het zou toch kunnen dat het er staat maar eerder niet opvielquote:Op maandag 19 december 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou van jou![]()
maar niet van rood
[..]
als dat er bij stond, denk je dan dat ik nu boos zou zijn op laptop?
NOU?
hihihihiquote:
neequote:[..]
rustig.. daar kan die arme mpg toch niks aan doen
neequote:Op maandag 19 december 2011 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen dat het er staat maar eerder niet opviel. Ja toch
?
Wou jij mij komen inzepen danquote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zeg mpg.. moet jij niet eens douchen![]()
Ik ga mij morgen niet gedragen heeft ik besloten.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
is het al morgen, is het al morgen, is het al morgen?
ahtoe?
Bijnaquote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
is het al morgen, is het al morgen, is het al morgen?
ahtoe?
ja, fuck zeg, maar maar maar...dan zeg ik wel tegen B. dat hij vooral binnen moet blijvenquote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga mij morgen niet gedragen heeft ik besloten.
Normaal hou ik me in.. en gedraag ik me.. morgen niet
is ver weg.. anders wou ik dat best doen..quote:
nee want ik wil ontmoetenquote:Op maandag 19 december 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, fuck zeg, maar maar maar...dan zeg ik wel tegen B. dat hij vooral binnen moet blijven
iets minder bijna, maar wel bijnaquote:Op maandag 19 december 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna.
Maaaaar. IS het al bijna 27 december? ahtoe?
Ik zal de fotografen inseinen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga mij morgen niet gedragen heeft ik besloten.
Normaal hou ik me in.. en gedraag ik me.. morgen niet
oh hemeltjequote:Op maandag 19 december 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want ik wil ontmoeten
die gaan we juist ontmoeten daarquote:
ik ga niet flashen ofzo hoorquote:
Ik ben toch altijd engelachtigquote:
Doe je hem dan de groetjes van me?quote:Op maandag 19 december 2011 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die gaan we juist ontmoeten daar![]()
nou ja, eentje dan
okeujquote:Op maandag 19 december 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga niet flashen ofzo hoor
[..]
Ik ben toch altijd engelachtig
zal de hele tijd lief blijven lachen.. promisssssss
Dat doe je maar lekker zelf, lui kindquote:
Nietquote:Op maandag 19 december 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga niet flashen ofzo hoor
[..]
Ik ben toch altijd engelachtig
zal de hele tijd lief blijven lachen.. promisssssss
misschien als jij nu gaat douchen...quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okeuj![]()
[..]
Dat doe je maar lekker zelf, lui kind
ja, wij gaan er toch ook helemaal naar toe, dat kan jij ookquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien als jij nu gaat douchen...
dan zou ik het wel overwegen.....quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien als jij nu gaat douchen...
Ik heeft hem nog niet voor het kwartetquote:Op maandag 19 december 2011 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wij gaan er toch ook helemaal naar toe, dat kan jij ook
* Barreltje zal naar jullie zwaaien!quote:Op maandag 19 december 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heeft hem nog niet voor het kwartet
oeh... uhmmm...
MPG Joehoeeeeeeeeeeee MPGgaaaaa jij morgen ooooook?????
Ik gaan? Wie wat waar?quote:Op maandag 19 december 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh... uhmmm...
wrom nie?quote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gaan? Wie wat waar?
Ik kan morgen helemaal niet gaan.
whehehe, jij met je kwartetquote:Op maandag 19 december 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh... uhmmm...
ja, doe!quote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje zal naar jullie zwaaien!
Serieus.. dat spel moet gemaakt wordenquote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe, jij met je kwartet
I know, maar eigenlijk moeten we Fha ook meenemen dan, die heeft B. ook nog nietquote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Serieus.. dat spel moet gemaakt worden
oehquote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik warm je wel op morgen![]()
Ik heb geen vrijquote:
Welk spelquote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Serieus.. dat spel moet gemaakt worden
quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
God o god het gedonder gaat beginnen hoor![]()
http://www.ns.nl/reiziger(...)iten/rode-regel.html
maar is 24 uur per dagquote:
FOK! kwartettenquote:
Dan is het weer omgeslagenquote:Op maandag 19 december 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg je loog, t' is fokking kkkkoud in limburg!had ik maar een trui
Dat laatste he, wat moet je daar in vredesnaam mee?quote:Op maandag 19 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
En weer terug. Helaas had de Mediamarkt niet alle dvd's die ik wilde kopen en ook niet de cameralens die ik zoek, maar ze hadden wel wat andere leuke dvd's (jee, nog meer te wisselen in de kast voor jullie).
Mijn ritje naar Cruquius was ook niet helemaal voor niets, want toen ik de Xenos zag, dacht ik aan een tip van een collega en ik heb daar een opvouwbare fotostudio gekocht voor 30 euro.
Fotomodellen uitnodigen en fotograferen. Duh.quote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste he, wat moet je daar in vredesnaam mee?
Dat is handig als ik weer nieuwe modelspoortreinen heb gekocht, dan kan ik makkelijker op de foto zetten, hoop ikquote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, er is geen ene klote aan de hand ook gewoon echt he. "er wordt wat nbatte sneeuw verwacht" HUUUUquote:
sexy smexy pics makenquote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van treintjesquote:Op maandag 19 december 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is handig als ik weer nieuwe modelspoortreinen heb gekocht, dan kan ik makkelijker op de foto zetten, hoop ik.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fotomodellen uitnodigen en fotograferen. Duh.
Pssst, pssssst, meisje... "wil jij mijn treintje zien" *wink wink*quote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sexy smexy pics maken
[..]
van treintjes
GAUW KOM TERUG!!!quote:Op maandag 19 december 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg je loog, t' is fokking kkkkoud in limburg!had ik maar een trui
uhm...quote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Pssst, pssssst, meisje... "wil jij mijn treintje zien" *wink wink*
Spesjaaaaal voor den boobiesquote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat fotomodellen mini zijn, maar ZO mini...
Als Fles erin past, past een lekker wijf er ook inquote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat fotomodellen mini zijn, maar ZO mini...
Wil jij proefmodel zijn dan?quote:Op maandag 19 december 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm...
[..]
Spesjaaaaal voor den boobies
quote:Door verwachte weersomstandigheden -sneeuwval in het oosten van het land- rijden er na 21.00 uur vanavond minder treinen op de volgende trajecten:
- Ede-Wageningen - Arnhem - Nijmegen:
de Intercity's Schiphol-Nijmegen rijden niet tussen Ede-Wageningen en Nijmegen
de Intercity's Den Helder - Nijmegen rijden niet tussen Arnhem en Nijmegen
- Eindhoven - Venlo: de Intercity's Den Haag-Venlo rijden niet tussen Eindhoven en Venlo. Tussen Deurne en Venlo rijden Sprinters in plaats van Intercity's.
mijn boobies zijn verlegenquote:
wat voor voedsel is het dan?quote:Op maandag 19 december 2011 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
gisteravond eten uit de vriezer gehaald en in de koelkast gezet, vooruit denken![]()
is het nou nog een ijklomp
quote:Op maandag 19 december 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn boobies zijn verlegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Natte sneeuw en 3 graden. Leugenaars.twitter:NS_online twitterde op maandag 19-12-2011 om 17:23:19@sybrennn door weersbureaus is 7cm sneeuw verwacht in deze regio, dus uit voorzorg vallen er op twee trajecten een aantal treinen uit reageer retweet
bevroren voedselquote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor voedsel is het dan?
quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze moeten nog namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu is mini en maxi maar das toch een beetje van meh
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nieuw soort ijsquote:
zeg, gedraag je... er zijn mensen bijquote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nieuw soort ijs
doe maar likken
ik zeg dat je je ijs moet likken..quote:Op maandag 19 december 2011 17:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, gedraag je... er zijn mensen bij
Hmm...prinsessennamen?quote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze moeten nog namen![]()
doornroosje en sneeuwwitje?quote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...prinsessennamen?
En dan niet Amalia enzo
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doornroosje en sneeuwwitje?
of bea en trix ?hoe geil.. zegg...
wil jij bea en trix even met je tong en tanden goedendag wensen *wink wink*
Neudoes not work
jij zei "doe maar likken"quote:Op maandag 19 december 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg dat je je ijs moet likken..
niet dat je je ijs moet klaar likken.. das verschil hoor
quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!
quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!
Juist ja...quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Natte sneeuw en 3 graden. Leugenaars.twitter:NS_online twitterde op maandag 19-12-2011 om 17:23:19@sybrennn door weersbureaus is 7cm sneeuw verwacht in deze regio, dus uit voorzorg vallen er op twee trajecten een aantal treinen uit reageer retweet
Tom en Jerry?quote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze moeten nog namen![]()
ik dacht dat jij volwassen was enzoquote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zei "doe maar likken"
je weet toch dat een mannelijk brein dingen filtert...
ik las flirtertquote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zei "doe maar likken"
je weet toch dat een mannelijk brein dingen filtert...
Dat zijn allemaal kerelsquote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tom en Jerry?
Chip en Dale?
Knabbel en Babbel?
Sugar Ray en Smokin' Joe?
Nel en Toosquote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal kerels
dat kan toch niet
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat jij volwassen was enzo
sjaan en anita kan ook nogquote:
Zo heette vroeger het setje potten dat de lokale friettent runde toen ik nog in Brabant woondequote:
charissa en shirley ookquote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sjaan en anita kan ook nog
Thelma en Louise dan!quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal kerels
dat kan toch niet
Hope en Faithquote:
Dat vind ik serieus nog wel een goeiequote:
drie keer maar?quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hope en Faith
of geluk en voorspoed
whihi.. als iemand geluk en voorspoed nodig is moeten ze ff 3 x erover wrijven
sommige personen zouden miss vaker moetenquote:
Aladdin en de Wonderlampquote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hope en Faith
of geluk en voorspoed
whihi.. als iemand geluk en voorspoed nodig is moeten ze ff 3 x erover wrijven
Je hebt toch een 3e K op een andere plek zittenquote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus nog wel een goeie
als ik er nou 3 had dan kon het k3 of Knetter's angels zijn
o ja, strijkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even koken en strijken enzo, tot later![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt toch een 3e K op een andere plek zitten.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zag een stukje op comedy central over het mannelijke.. uhm.. deel.
nu kan ik er niet meer normaal naar kijken zonder aan gonzo van the muppets te denken
Die man zei dat hij niet snapte dat vrouwen blij werden van dat gedeelte, aangezien er 2 oogjes een giga neus en piekhaar zat..
nu zie er ook telkens gonzo in..
ik ben verpest
quote:Hoi papa,
Ja.
Ik wil graag op Hyves, wat vind jij daar van?
En mama wilt weten of het veilig is.
XXX Maxiwok
Heeft die ook al een naam?quote:
oei....quote:
die heeft geen naamquote:Op maandag 19 december 2011 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die ook al een naam?![]()
Anders kan je ze Kwik, Kwek en KWAK noemen
Vraag r gewoon eens WAAROM, IN GODESNAAM, ze op HYVES wilquote:
Oh noes, de sneeuw begintquote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef Yuki het volgende:
Haat haat haat
Defecte trein, iedereen moet uitstappen. Woei!!
Omdat al haar klasgenootjes ook op Hyves zitten, niet zo moeilijkquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag r gewoon eens WAAROM, IN GODESNAAM, ze op HYVES wil
Nee, defecte trein. Dat wisten ze natuurlijk nog niet toen ie station Gouda binnenreedquote:
Denkfout: Klasgenootjes zijn mensen die je WEL elke dag IRL ziet. Hyves is voor...? Juistquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat al haar klasgenootjes ook op Hyves zitten, niet zo moeilijk
Okee wedden dat het treinstelnummer met 24 of 26 begint?quote:Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, defecte trein. Dat wisten ze natuurlijk nog niet toen ie station Gouda binnenreed
ja, ik vertrouw haarquote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oei....
lastig...vertrouw je haar
tja, leeftijd he? en iedereen uit de klas heeft hetquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag r gewoon eens WAAROM, IN GODESNAAM, ze op HYVES wil
psiesquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat al haar klasgenootjes ook op Hyves zitten, niet zo moeilijk
quote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef Yuki het volgende:
Haat haat haat
Defecte trein, iedereen moet uitstappen. Woei!!
eerste de beste trein pakkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Yuki het volgende:
Eerstvolgende stampvolle intercity: spoor 3.
3 min later een (hopelijk) rustigere intercity
Duidelijk
wat krijg ik?quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg het. Ik ga een biertje pakken.
Nee. Ik ga niet gegarandeerd staan als de kans groot is dat ik ook kan zitten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerste de beste trein pakken
er kan nog een trein stuk gaan
De terrorwinter des doods. We gaan er allemaal aan. Ik zit nu in de laatste intercity naar venlo. Ooit.quote:
De hik, het heen-en-weer, de vlekken. Zoek maar uitquote:
vanuit Nederland dan he, want de Duitsers blijven gewoon rijden natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef MPG het volgende:
[..]
De terrorwinter des doods. We gaan er allemaal aan. Ik zit nu in de laatste intercity naar venlo. Ooit.![]()
![]()
oh dat hoef ik nietquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hik, het heen-en-weer, de vlekken. Zoek maar uit
ik heb mijn winter banden, 2 nieuwe koplampen en ruitenwisser antivriesquote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef MPG het volgende:
[..]
De terrorwinter des doods. We gaan er allemaal aan. Ik zit nu in de laatste intercity naar venlo. Ooit.![]()
![]()
zeer gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn winter banden, 2 nieuwe koplampen en ruitenwisser antivries![]()
laat die winter maar komen
en vervolgens ga ik bijna keihard op mijn muil bij de garage
Uiteraard. Vandaar 'intercity', niet 'trein'quote:Op maandag 19 december 2011 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vanuit Nederland dan he, want de Duitsers blijven gewoon rijden natuurlijk
ik heb er een heel stoer jumpstyle pasje van gemaaktquote:
jammer dat ik het niet zagquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er een heel stoer jumpstyle pasje van gemaakt
kanquote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks komt de buurman een decoupeerzaag brengen en dan ga ik klussen. Vraag me af of je met een decoupeerzaag ook door een balk van 4 cm heen kan zagen, maar dat zien we dan wel weer
Ik moest bijna hardop lachen in de stiltecoupéquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er een heel stoer jumpstyle pasje van gemaakt
zoiets als dit, het is glad in het gangpad van de supermarktquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer dat ik het niet zag
dat lukt mij nooit.. ik val altijd plat op mn kontmeestal met mn benen omhoog
Ik ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik val altijd plat op mn kont![]()
je weet dat ik het kanquote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest bijna hardop lachen in de stiltecoupé![]()
Dat wil ik jou zien doenquote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoiets als dit, het is glad in het gangpad van de supermarkt
quote:
quote:
heel snelquote:
Nog geen ban zag ik? Heb het ook ff in GC/FB gezet.quote:
Dies aangevraagd. Kan ik niet op forum.quote:Op maandag 19 december 2011 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog geen ban zag ik? Heb het ook ff in GC/FB gezet.
* Knetter bied massage aan, en is erg goed in handopleggingquote:
Komt u maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter bied massage aan, en is erg goed in handoplegging
quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[me=KnetterGoldfinger1963] bied massage aan, en is erg goed in handoplegging[/me]
hey, er is maar 1 KSC masseurquote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter bied massage aan, en is erg goed in handoplegging
half struikelend, schoenen aandoend, deur uit struikelend, onderweg isquote:
Mijn specialiteit is boobiesquote:
heb ik niks van gemerktquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is boobies
Boobiesquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is boobies
kloptquote:
Jij hebt geen boobiesquote:
Wanneer doe jij mij eens masseren danquote:
en wie heeft suikertaartje gemasseerd en Yuki, en Knetter. nou nou NOUquote:
o jaquote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt geen boobies
maar ik ben ook meester kampioen in kroelendat kan ik wel bij jou
Nog meer eten. Dan krijg jij ook wel boobiesquote:Op maandag 19 december 2011 19:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o jaik ben boobieloos
doe maar kroelen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
yuki heb ik ook gemasseerdquote:Op maandag 19 december 2011 19:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en wie heeft suikertaartje gemasseerd en Yuki, en Knetter. nou nou NOU
psies, WEL.O.K massages
als we meetenquote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wanneer doe jij mij eens masseren dan
Ik durf de gok wel aan dat GF meer bloot vrouwenvlees vastgehad heeft dan jij hoor WELOKquote:Op maandag 19 december 2011 19:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en wie heeft suikertaartje gemasseerd en Yuki, en Knetter. nou nou NOU
psies, WEL.O.K massages
symquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog meer eten. Dan krijg jij ook wel boobiesde bank wil me geen lening verstreken voor dat doel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat kan jij toch wel regelenquote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de bank wil me geen lening verstreken voor dat doel...
ik doneer wel watquote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef xBubbles het volgende:
Er mag wel wat gewicht naar mij toe hoor!
dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf de gok wel aan dat GF meer bloot vrouwenvlees vastgehad heeft dan jij hoor WELOK
quote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de bank wil me geen lening verstreken voor dat doel...
oeps, zomaar 10.000 euro overgeschreven naar een onbekend rekeningnummerquote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan jij toch wel regelen
En LoLa!quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja
maar ksc dames waag ik te betwijfelen
ik vergat MarijkeZwolle nog
dat is verdwenen geld, dat is andersquote:Op maandag 19 december 2011 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan jij toch wel regelen
quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
oeps, zomaar 10.000 euro overgeschreven naar een onbekend rekeningnummer
t.n.v. de onbekend W.Ok te Z.quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
oeps, zomaar 10.000 euro overgeschreven naar een onbekend rekeningnummer
Graag! Ik eet veel en goed, maar er komt maar geen gewicht bij..quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja
maar ksc dames waag ik te betwijfelen
ik vergat MarijkeZwolle nog
herkenbaarquote:Op maandag 19 december 2011 19:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Graag! Ik eet veel en goed, maar er komt maar geen gewicht bij..
Je moet slecht eten. En drinken. Alcohol. Flink veel.quote:Op maandag 19 december 2011 19:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Graag! Ik eet veel en goed, maar er komt maar geen gewicht bij..
Precies ja!quote:Op maandag 19 december 2011 19:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
herkenbaardoodmoe en straatarm wordt je ervan
quote:Op maandag 19 december 2011 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet slecht eten. En drinken. Alcohol. Flink veel.
Maar maar maar...ik heb me zaterdag ook al naar de klote gezopenquote:
alleen zaterdagquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar maar maar...ik heb me zaterdag ook al naar de klote gezopen
dat zei je welquote:Op maandag 19 december 2011 19:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dacht je nou echt alleen zaterdag? Kom nou
solquote:
gfquote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Ham, ei, kaas en kruiden in een koekenpan.
Broodjes roosteren.
Avondeten
Even de keuken in
ik heb 4 bamischijven en 2 goulashkroketten op als avondetenquote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Ham, ei, kaas en kruiden in een koekenpan.
Broodjes roosteren.
Avondeten
Even de keuken in
kom je daar nou pas achterquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
overige bestemming... streek post postcodes 7000 t/m 9999ik woon aan het einde van de wereld
Hai buurmanquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
overige bestemming... streek post postcodes 7000 t/m 9999ik woon aan het einde van de wereld
valt mee.. ik woon ook in die streekquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik knetter, st, jjh insom...quote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle toffe mensen wonen daar. Fha, ik. Klaar
quote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle toffe mensen wonen daar. Fha, ik. Klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |