Nee. Ik ga niet gegarandeerd staan als de kans groot is dat ik ook kan zitten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerste de beste trein pakken
er kan nog een trein stuk gaan
De terrorwinter des doods. We gaan er allemaal aan. Ik zit nu in de laatste intercity naar venlo. Ooit.quote:
De hik, het heen-en-weer, de vlekken. Zoek maar uitquote:
vanuit Nederland dan he, want de Duitsers blijven gewoon rijden natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef MPG het volgende:
[..]
De terrorwinter des doods. We gaan er allemaal aan. Ik zit nu in de laatste intercity naar venlo. Ooit.![]()
![]()
oh dat hoef ik nietquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hik, het heen-en-weer, de vlekken. Zoek maar uit
ik heb mijn winter banden, 2 nieuwe koplampen en ruitenwisser antivriesquote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef MPG het volgende:
[..]
De terrorwinter des doods. We gaan er allemaal aan. Ik zit nu in de laatste intercity naar venlo. Ooit.![]()
![]()
zeer gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn winter banden, 2 nieuwe koplampen en ruitenwisser antivries![]()
laat die winter maar komen
en vervolgens ga ik bijna keihard op mijn muil bij de garage
Uiteraard. Vandaar 'intercity', niet 'trein'quote:Op maandag 19 december 2011 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vanuit Nederland dan he, want de Duitsers blijven gewoon rijden natuurlijk
ik heb er een heel stoer jumpstyle pasje van gemaaktquote:
jammer dat ik het niet zagquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er een heel stoer jumpstyle pasje van gemaakt
kanquote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks komt de buurman een decoupeerzaag brengen en dan ga ik klussen. Vraag me af of je met een decoupeerzaag ook door een balk van 4 cm heen kan zagen, maar dat zien we dan wel weer
Ik moest bijna hardop lachen in de stiltecoupéquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er een heel stoer jumpstyle pasje van gemaakt
zoiets als dit, het is glad in het gangpad van de supermarktquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer dat ik het niet zag
dat lukt mij nooit.. ik val altijd plat op mn kontmeestal met mn benen omhoog
Ik ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik val altijd plat op mn kont![]()
je weet dat ik het kanquote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest bijna hardop lachen in de stiltecoupé![]()
Dat wil ik jou zien doenquote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoiets als dit, het is glad in het gangpad van de supermarkt
quote:
quote:
heel snelquote:
Nog geen ban zag ik? Heb het ook ff in GC/FB gezet.quote:
Dies aangevraagd. Kan ik niet op forum.quote:Op maandag 19 december 2011 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog geen ban zag ik? Heb het ook ff in GC/FB gezet.
* Knetter bied massage aan, en is erg goed in handopleggingquote:
Komt u maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter bied massage aan, en is erg goed in handoplegging
quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[me=KnetterGoldfinger1963] bied massage aan, en is erg goed in handoplegging[/me]
hey, er is maar 1 KSC masseurquote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter bied massage aan, en is erg goed in handoplegging
half struikelend, schoenen aandoend, deur uit struikelend, onderweg isquote:
Mijn specialiteit is boobiesquote:
heb ik niks van gemerktquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is boobies
Boobiesquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is boobies
kloptquote:
Jij hebt geen boobiesquote:
Wanneer doe jij mij eens masseren danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |