jij zei "doe maar likken"quote:Op maandag 19 december 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg dat je je ijs moet likken..
niet dat je je ijs moet klaar likken.. das verschil hoor
quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!
quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!
Juist ja...quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Natte sneeuw en 3 graden. Leugenaars.twitter:NS_online twitterde op maandag 19-12-2011 om 17:23:19@sybrennn door weersbureaus is 7cm sneeuw verwacht in deze regio, dus uit voorzorg vallen er op twee trajecten een aantal treinen uit reageer retweet
Tom en Jerry?quote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze moeten nog namen![]()
nu is mini en maxi maar das toch een beetje van meh
ik dacht dat jij volwassen was enzoquote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zei "doe maar likken"
je weet toch dat een mannelijk brein dingen filtert...
ik las flirtertquote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zei "doe maar likken"
je weet toch dat een mannelijk brein dingen filtert...
Dat zijn allemaal kerelsquote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tom en Jerry?
Chip en Dale?
Knabbel en Babbel?
Sugar Ray en Smokin' Joe?
Nel en Toosquote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal kerels
dat kan toch niet
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat jij volwassen was enzo
sjaan en anita kan ook nogquote:
Zo heette vroeger het setje potten dat de lokale friettent runde toen ik nog in Brabant woondequote:
charissa en shirley ookquote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sjaan en anita kan ook nog
Thelma en Louise dan!quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal kerels
dat kan toch niet
Hope en Faithquote:
Dat vind ik serieus nog wel een goeiequote:
drie keer maar?quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hope en Faith
of geluk en voorspoed
whihi.. als iemand geluk en voorspoed nodig is moeten ze ff 3 x erover wrijven
sommige personen zouden miss vaker moetenquote:
Aladdin en de Wonderlampquote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hope en Faith
of geluk en voorspoed
whihi.. als iemand geluk en voorspoed nodig is moeten ze ff 3 x erover wrijven
Je hebt toch een 3e K op een andere plek zittenquote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus nog wel een goeie
als ik er nou 3 had dan kon het k3 of Knetter's angels zijn
o ja, strijkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even koken en strijken enzo, tot later![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt toch een 3e K op een andere plek zitten.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zag een stukje op comedy central over het mannelijke.. uhm.. deel.
nu kan ik er niet meer normaal naar kijken zonder aan gonzo van the muppets te denken
Die man zei dat hij niet snapte dat vrouwen blij werden van dat gedeelte, aangezien er 2 oogjes een giga neus en piekhaar zat..
nu zie er ook telkens gonzo in..
ik ben verpest
quote:Hoi papa,
Ja.
Ik wil graag op Hyves, wat vind jij daar van?
En mama wilt weten of het veilig is.
XXX Maxiwok
Heeft die ook al een naam?quote:
oei....quote:
die heeft geen naamquote:Op maandag 19 december 2011 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die ook al een naam?![]()
Anders kan je ze Kwik, Kwek en KWAK noemen
Vraag r gewoon eens WAAROM, IN GODESNAAM, ze op HYVES wilquote:
Oh noes, de sneeuw begintquote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef Yuki het volgende:
Haat haat haat
Defecte trein, iedereen moet uitstappen. Woei!!
Omdat al haar klasgenootjes ook op Hyves zitten, niet zo moeilijkquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag r gewoon eens WAAROM, IN GODESNAAM, ze op HYVES wil
Nee, defecte trein. Dat wisten ze natuurlijk nog niet toen ie station Gouda binnenreedquote:
Denkfout: Klasgenootjes zijn mensen die je WEL elke dag IRL ziet. Hyves is voor...? Juistquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat al haar klasgenootjes ook op Hyves zitten, niet zo moeilijk
Okee wedden dat het treinstelnummer met 24 of 26 begint?quote:Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, defecte trein. Dat wisten ze natuurlijk nog niet toen ie station Gouda binnenreed
ja, ik vertrouw haarquote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oei....
lastig...vertrouw je haar
tja, leeftijd he? en iedereen uit de klas heeft hetquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag r gewoon eens WAAROM, IN GODESNAAM, ze op HYVES wil
psiesquote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat al haar klasgenootjes ook op Hyves zitten, niet zo moeilijk
quote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef Yuki het volgende:
Haat haat haat
Defecte trein, iedereen moet uitstappen. Woei!!
eerste de beste trein pakkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Yuki het volgende:
Eerstvolgende stampvolle intercity: spoor 3.
3 min later een (hopelijk) rustigere intercity
Duidelijk
wat krijg ik?quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg het. Ik ga een biertje pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |