dan zou ik het wel overwegen.....quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien als jij nu gaat douchen...
Ik heeft hem nog niet voor het kwartetquote:Op maandag 19 december 2011 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wij gaan er toch ook helemaal naar toe, dat kan jij ook
* Barreltje zal naar jullie zwaaien!quote:Op maandag 19 december 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heeft hem nog niet voor het kwartet
oeh... uhmmm...
MPG Joehoeeeeeeeeeeee MPGgaaaaa jij morgen ooooook?????
Ik gaan? Wie wat waar?quote:Op maandag 19 december 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh... uhmmm...
wrom nie?quote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gaan? Wie wat waar?
Ik kan morgen helemaal niet gaan.
whehehe, jij met je kwartetquote:Op maandag 19 december 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh... uhmmm...
ja, doe!quote:Op maandag 19 december 2011 16:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje zal naar jullie zwaaien!
Serieus.. dat spel moet gemaakt wordenquote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe, jij met je kwartet
I know, maar eigenlijk moeten we Fha ook meenemen dan, die heeft B. ook nog nietquote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Serieus.. dat spel moet gemaakt worden
oehquote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik warm je wel op morgen![]()
Ik heb geen vrijquote:
Welk spelquote:Op maandag 19 december 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Serieus.. dat spel moet gemaakt worden
quote:Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
God o god het gedonder gaat beginnen hoor![]()
http://www.ns.nl/reiziger(...)iten/rode-regel.html
maar is 24 uur per dagquote:
FOK! kwartettenquote:
Dan is het weer omgeslagenquote:Op maandag 19 december 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg je loog, t' is fokking kkkkoud in limburg!had ik maar een trui
Dat laatste he, wat moet je daar in vredesnaam mee?quote:Op maandag 19 december 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
En weer terug. Helaas had de Mediamarkt niet alle dvd's die ik wilde kopen en ook niet de cameralens die ik zoek, maar ze hadden wel wat andere leuke dvd's (jee, nog meer te wisselen in de kast voor jullie).
Mijn ritje naar Cruquius was ook niet helemaal voor niets, want toen ik de Xenos zag, dacht ik aan een tip van een collega en ik heb daar een opvouwbare fotostudio gekocht voor 30 euro.
Fotomodellen uitnodigen en fotograferen. Duh.quote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste he, wat moet je daar in vredesnaam mee?
Dat is handig als ik weer nieuwe modelspoortreinen heb gekocht, dan kan ik makkelijker op de foto zetten, hoop ikquote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, er is geen ene klote aan de hand ook gewoon echt he. "er wordt wat nbatte sneeuw verwacht" HUUUUquote:
sexy smexy pics makenquote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van treintjesquote:Op maandag 19 december 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is handig als ik weer nieuwe modelspoortreinen heb gekocht, dan kan ik makkelijker op de foto zetten, hoop ik.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fotomodellen uitnodigen en fotograferen. Duh.
Pssst, pssssst, meisje... "wil jij mijn treintje zien" *wink wink*quote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sexy smexy pics maken
[..]
van treintjes
GAUW KOM TERUG!!!quote:Op maandag 19 december 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
mpg je loog, t' is fokking kkkkoud in limburg!had ik maar een trui
uhm...quote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Pssst, pssssst, meisje... "wil jij mijn treintje zien" *wink wink*
Spesjaaaaal voor den boobiesquote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat fotomodellen mini zijn, maar ZO mini...
Als Fles erin past, past een lekker wijf er ook inquote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat fotomodellen mini zijn, maar ZO mini...
Wil jij proefmodel zijn dan?quote:Op maandag 19 december 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm...
[..]
Spesjaaaaal voor den boobies
quote:Door verwachte weersomstandigheden -sneeuwval in het oosten van het land- rijden er na 21.00 uur vanavond minder treinen op de volgende trajecten:
- Ede-Wageningen - Arnhem - Nijmegen:
de Intercity's Schiphol-Nijmegen rijden niet tussen Ede-Wageningen en Nijmegen
de Intercity's Den Helder - Nijmegen rijden niet tussen Arnhem en Nijmegen
- Eindhoven - Venlo: de Intercity's Den Haag-Venlo rijden niet tussen Eindhoven en Venlo. Tussen Deurne en Venlo rijden Sprinters in plaats van Intercity's.
mijn boobies zijn verlegenquote:
wat voor voedsel is het dan?quote:Op maandag 19 december 2011 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
gisteravond eten uit de vriezer gehaald en in de koelkast gezet, vooruit denken![]()
is het nou nog een ijklomp
quote:Op maandag 19 december 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn boobies zijn verlegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Natte sneeuw en 3 graden. Leugenaars.twitter:NS_online twitterde op maandag 19-12-2011 om 17:23:19@sybrennn door weersbureaus is 7cm sneeuw verwacht in deze regio, dus uit voorzorg vallen er op twee trajecten een aantal treinen uit reageer retweet
bevroren voedselquote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor voedsel is het dan?
quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze moeten nog namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu is mini en maxi maar das toch een beetje van meh
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nieuw soort ijsquote:
zeg, gedraag je... er zijn mensen bijquote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nieuw soort ijs
doe maar likken
ik zeg dat je je ijs moet likken..quote:Op maandag 19 december 2011 17:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, gedraag je... er zijn mensen bij
Hmm...prinsessennamen?quote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze moeten nog namen![]()
nu is mini en maxi maar das toch een beetje van meh
doornroosje en sneeuwwitje?quote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...prinsessennamen?
En dan niet Amalia enzo
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doornroosje en sneeuwwitje?
of bea en trix ?hoe geil.. zegg...
wil jij bea en trix even met je tong en tanden goedendag wensen *wink wink*
Neudoes not work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |