Het is een argument tegen de "kwaliteit" die de publieke omroepen zouden bieden.quote:Op maandag 19 december 2011 05:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Met dat argument over Lingo overtuig je niemand. Dat programma heeft nog altijd kijkers en dat het geen genot voor de intelligentia is, betekent niet dat er geen publieke behoefte aan is.
Waaruit maak jij op dat de kwaliteit van Lingo laag is? Dat is me niet duidelijk. Daarnaast lijkt het me een nogal goedkoop programma, wat je toch aan zou moeten spreken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een argument tegen de "kwaliteit" die de publieke omroepen bieden.
"Publieke behoefte"? Prima, iedereen kan overschakelen op een commerciele zender.
Wat voegt het toe, dat is de vraag?quote:Op maandag 19 december 2011 05:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat de kwaliteit van Lingo laag is? Dat is me niet duidelijk.
En waarom dan wel?quote:Daarnaast lijkt het me een nogal goedkoop programma, wat je toch aan zou moeten spreken.
Het voegt blijkbaar genoeg toe om hele volksstammen al een jaar of 20 naar Lingo te laten kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat voegt het toe, dat is de vraag?
[..]
En waarom dan wel?
Dat ik tegen publieke omroepen ben, wil niet zeggen dat ik bagger propageer. Alleen geen bagger betaald van publiek geld.
Maak die overheid kleiner, niet groter.
En die komt er dus als de publieken afgeschaft worden. Er is dan immers markt voor.quote:Op maandag 19 december 2011 05:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het voegt blijkbaar genoeg toe om hele volksstammen al een jaar of 20 naar Lingo te laten kijken.
Lingo is helemaal geen bagger. Ik zal het zelf nooit kijken maar het lijkt me een prima programma voor de doelgroep. Dat het goedkoop is, is mooi meegenomen. Heeft bijna niemand er last van.
We verschillen ook duidelijk van mening over wat bagger is. Voor mij is vrijwel de gehele publieke omroep (RTL/SBS) bagger. Discovery is beter maar is en blijft een buitenlandse zender met voornamelijk of slechts buitenlandse inbreng. Er is op dat soort zenders heel weinig ruimte voor Nederlandse productie.
Dat de commerciëlen lingo zouden willen overnemen wil ik nog van je aannemen, hoewel andere 'simpele' spelprogramma's allang van de buis zijn verdwenen bij RTL.quote:Op maandag 19 december 2011 05:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die komt er dus als de publieken afgeschaft worden. Er is dan immers markt voor.
Juist een extra argument; als die Lingoverslaafden werkelijk willen blijven kijken, kan dat ook prima publiek.
Ik ook. Morgen werken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:40 schreef Strani het volgende:
Matador, het was reuzeplezant, maar ik ben er vandoor voor de nacht. Truste kerel
Moonwalk, vienes conmigo?
Fusie's, bezuinigen is allemaal al aan de gang hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:
06:20 MAX Geheugentrainer![]()
06:35 Nederland in Beweging!![]()
07:00 NOS Journaal
07:10 Serious Request TV
07:30 NOS Journaal
07:40 Serious Request TV
08:00 NOS Journaal
08:10 Serious Request TV
08:30 NOS Journaal
08:40 Serious Request TV
09:00 NOS Journaal
09:05 Serious Request TV
09:25 Nederland in Beweging!
09:40 MAX Geheugentrainer
10:00 NOS Journaal
10:15 Serious Request TV
11:00 KoffieMAX
12:00 NOS Journaal
12:15 Een huis vol
12:40 Serious Request TV
13:00 NOS Journaal
13:10 NOS Sportjournaal
13:20 Serious Request TV
14:00 NOS Journaal
14:15 Serious Request TV
15:00 NOS Journaal
15:15 Serious Request TV
15:45 Pauw & Witteman
16:40 Serious Request TV
16:55 KRO Kindertijd
16:56 Kerst met Linus
17:25 Sesamstraat
17:56 Onafhankelijke Senaatsfractie
17:59 EenVandaag
18:00 NOS Journaal
18:15 EenVandaag Gewijzigd of aangevuld programma
19:10 NOS Sportjournaal
19:25 Een huis vol Gewijzigd of aangevuld programma
20:00 NOS Journaal
20:30 Radar Gewijzigd of aangevuld programma
21:15 Memories Gewijzigd of aangevuld programma
22:10 Het familiediner
23:00 Pauw & Witteman Gewijzigd of aangevuld programma
23:55 NOS Journaal
00:10 Pauw & Witteman
01:15 NOS Journaal
02:10 NOS Tekst tv
Serious Request is zo commercieel als wat, kan makkelijk bij de commercielen. P&W verdienen miljoenen, kan ook commercieel. Nieuws, ditto. En dat PvdAnieuws van de NOS en Jeugdjournaal mag ook wel es opgeschoond worden. Sesamstraat is blijkbaar ook al jaaaaren goed voor kinderen, prima, gooi maar op de commercielen. Sport werkt ook commercieel.
Mensen moeten naar de voedselbank, zodat de "intellectueel" (de echte intellectuelen kijken allang geen TV meer man) naar MAX Geheugentrainerkan blijven kijken.
Iedereen moet inleveren, maar kom niet aan de publieke omroepen...
Fusies kosten geld.quote:Op maandag 19 december 2011 05:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Fusie's, bezuinigen is allemaal al aan de gang hoor.
Ach ja als ze maar ook bezuinigen vind ik het wel prima zo, maar ik betaal dan ook geen belasting.quote:Op maandag 19 december 2011 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fusies kosten geld.
Allemaal d'ruit en maak het maar commercieel. Als mensen blijkbaar graag goede programma's willen zien, dan maak je het desnoods pay tv. Als Strani en jij naar Nederland in Beweging willen kijken, betaal je daar toch gewoon voor? Niet meer dan logisch.
quote:Op maandag 19 december 2011 05:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja als ze maar ook bezuinigen vind ik het wel prima zo, maar ik betaal dan ook geen belasting.
Ja dat snap ik ook nog wel, maar de paarse enveloppen komen nog niet binnen met mijn naam er op.quote:Op maandag 19 december 2011 05:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]Jij betaalt op alles wat je koopt 6 of 19% belasting.
Ya voyquote:Op maandag 19 december 2011 05:40 schreef Strani het volgende:
Matador, het was reuzeplezant, maar ik ben er vandoor voor de nacht. Truste kerel
Moonwalk, vienes conmigo?
Nee, ouders weten dat Loka weg is dus geen excuus om weg te gaanquote:Op maandag 19 december 2011 08:11 schreef stefanhaan het volgende:
Newwwbieeeee!!
Kan jij de 28e of 29e in de kerstvakantie om wat bij tijn te chillen en jammen?
Edit: ff naar supermarkt sigaretten.
wtf je mag niet zomaar weg van je ouders?quote:Op maandag 19 december 2011 08:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, ouders weten dat Loka weg is dus geen excuus om weg te gaantevens hou ik m'n geld over vpor naar Loka te gaan
Yes ik ben weer te laat voor school![]()
Mensen die klagen over de maandag.quote:Op maandag 19 december 2011 10:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is maandag en ik zit op m'n werk.
Wacht maar tot je aan het werk bent en al het gezeik van de vorige week op maandagochtend op je bureau krijgt. Omdat je collega's te dom zijn om te poepen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die klagen over de maandag.
quote:Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef palawan het volgende:
Hoi
Was me glad in Almere. Zag iemand nog keihard neergaan op de fiets, vlak voor me
Een goed begin van de week dus
's ochtends zou ik daar niet om kunnen lachen, misschien 's middags in een melige bui.quote:Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef palawan het volgende:
Hoi
Was me glad in Almere. Zag iemand nog keihard neergaan op de fiets, vlak voor me
Een goed begin van de week dus
He, ik ga dood van de spierpijn en mijn buik doet raar, maar dat is niet de schuld van de maandag. Eigenlijk moet je haten op het weekend, zonder het weekend was de maandag niet zo kut, maarja, wie haat er nou op het weekend. Weekenden zijn heerlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wacht maar tot je aan het werk bent en al het gezeik van de vorige week op maandagochtend op je bureau krijgt. Omdat je collega's te dom zijn om te poepen.
Dan heb je het recht om te klagen over maandag.
Ik wel, glad is sowieso leuk. Ook al moet ik er zelf doorheen, gewoon iedereen die glijd en afstapt.quote:Op maandag 19 december 2011 10:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
's ochtends zou ik daar niet om kunnen lachen, misschien 's middags in een melige bui.
dat gebeurt best vaakquote:Op maandag 19 december 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
Je zou maar te laat voor school zijn. Foutjen kan gebeuren.
Opstaan is ook gewoon lastig. Het lastigste is eigenlijk nog wel om niet te FOK!ken.quote:
Omdat FOK!quote:Op maandag 19 december 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opstaan is ook gewoon lastig. Het lastigste is eigenlijk nog wel om niet te FOK!ken.Rustig wakker worden, laptopje erbij en ineens zijn we 2 uur verder.
![]()
Waarom typ ik dit nog terwijl ik een kwartier geleden al weg moest?
Omdat toch al te laat, omdat maandag, omdat glad en koud buiten?quote:Op maandag 19 december 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opstaan is ook gewoon lastig. Het lastigste is eigenlijk nog wel om niet te FOK!ken.Rustig wakker worden, laptopje erbij en ineens zijn we 2 uur verder.
![]()
Waarom typ ik dit nog terwijl ik een kwartier geleden al weg moest?
niet echtquote:Op maandag 19 december 2011 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Iemand nog wat spannende dingen te vertelle ?
ohquote:
Goed punt.quote:Op maandag 19 december 2011 10:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat toch al te laat, omdat maandag, omdat glad en koud buiten?
Ik had een tof weekend, hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 19 december 2011 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Iemand nog wat spannende dingen te vertelle ?
Ik had niet echt meer tijd om te slapen toen ik zag dat het al 4 uur was geweest en ik moest er om kwart voor zeven uit van mijn moederquote:
Tsja...welkom thuisquote:Op maandag 19 december 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had niet echt meer tijd om te slapen toen ik zag dat het al 4 uur was geweest en ik moest er om kwart voor zeven uit van mijn moeder
En ik heb de hele ochtend huishoudelijke dingen gedaan met mijn duffe kop. Dus nu ben ik moe
Ik ga straks ook nog iets nuttigs doen, maar geen zin de deur uit te gaanquote:Op maandag 19 december 2011 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu doe ik tenminste nog eens iets nuttigs
Wat voor nuttigs dan?quote:Op maandag 19 december 2011 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga straks ook nog iets nuttigs doen, maar geen zin de deur uit te gaan![]()
Heb nog een half uur (of 3 kwartier als ik hard fiets)
(zal wel hard fietsen worden)
Naar m'n SPVer en daarna naar het stadskantoor om een formulier in te leveren. Als 't goed is gaan we vandaag de inschrijfformulieren voor het Leo Kannerhuis invullen (en dan kom ik op een wachtlijst van een half jaarquote:
http://www.leokannerhuis.nl/quote:Op maandag 19 december 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is het Leo Kannerhuis als ik vragen mag ???
Ik weet nog niet precies wat het inhoudt. Eerst krijg ik daar wat individuele gesprekken en dan zien we wel verderquote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
ahh ok , is dat dan trouwens weer een opname magnetron ??
Ik hoop iets van therapie of zo. Met medicatie alleen ben ik nu wel zo'n beetje klaarquote:Op maandag 19 december 2011 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor behandeling ga je daar krijgen?
Ook tof! Lekker drankjes gedaan. Jij ook zag ik, alleen jij beetje laat begonnenquote:Op maandag 19 december 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een tof weekend, hoe was jouw weekend?
Precies, en ik wil verderquote:Op maandag 19 december 2011 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het juist goed is want ja dan doe je toch iets om er mee om te gaan. Je ziet tenminste dat het niet goed gaat en probeert er iets aan te doen , dat is beter dan gewoon het ontkennen en maar geen hulp zoeken want daar kom je ook niet mee verder
dat zal daarmee ook wel lukkenquote:Op maandag 19 december 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, en ik wil verder
Nadenken betekent niet altijd dat je tot een oplossing komt.quote:Op maandag 19 december 2011 12:34 schreef formerjellybean het volgende:
daar is een hele makkelijke oplossing gaan nadenken over wat je wil met je leven
Ik zou het eerlijk waar niet weten. Het is alsof ik met een klein zeilbootje in een oceaan dobber zonder land in zicht en zonder wind.quote:Op maandag 19 december 2011 12:34 schreef formerjellybean het volgende:
daar is een hele makkelijke oplossing gaan nadenken over wat je wil met je leven
Ja maar jij hebt wel zoiets van he zo kan het niet langer en zoekt daar hulp bij , inplaats van niets doen en je weet wel degelijk wat je wil en dat is waarschijnlijk je leven weer op de rit krijgenquote:Op maandag 19 december 2011 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk waar niet weten. Het is alsof ik met een klein zeilbootje in een oceaan dobber zonder land in zicht en zonder wind.
Ik heb eerlijk waar geen flauw idee, weet niet meer wat m'n interesses zijn en zo
Tot op zekere hoogte klopt dit ook wel en ik ben hiermee toch wel een heel eind gekomen. Alleen zit ik hier en nu vast.quote:
Het klinkt nogal melodramatisch in die bewoordingenquote:Op maandag 19 december 2011 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk waar niet weten. Het is alsof ik met een klein zeilbootje in een oceaan dobber zonder land in zicht en zonder wind.
Ik heb eerlijk waar geen flauw idee, weet niet meer wat m'n interesses zijn en zo
Maar daarom zoek je nu ook hulp en dat vind ik alleen maar goed van je.quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte klopt dit ook wel en ik ben hiermee toch wel een heel eind gekomen. Alleen zit ik hier en nu vast.
Het inide wat ik gevoelsmatig wil is gewoon de hele dag thuis blijven, m'n boodschappen laten bezorgen en nooit meer de deur uit moeten. Maar objectief gezien is dat niet zoals ik wil leven, er zit een discrepantie in.quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt wel zoiets van he zo kan het niet langer en zoekt daar hulp bij , inplaats van niets doen en je weet wel degelijk wat je wil en dat is waarschijnlijk je leven weer op de rit krijgen
Ja, ik moet zo maar eens gaan. Heb nog 5 minuutjes om te chattenquote:Op maandag 19 december 2011 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Maar daarom zoek je nu ook hulp en dat vind ik alleen maar goed van je.
Thanks!quote:Op maandag 19 december 2011 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Maar daarom zoek je nu ook hulp en dat vind ik alleen maar goed van je.
Dat lijkt me ook echt het ergste aan geen werk hebben, dat je in de gelegenheid bent je dagen zo door te brengen als het even niet zo lekker gaat. Met werk word je nog gedwongen bepaalde dingen te doen wat vaak wel goed is voor je gemoedstoestand.quote:Op maandag 19 december 2011 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het inide wat ik gevoelsmatig wil is gewoon de hele dag thuis blijven, m'n boodschappen laten bezorgen en nooit meer de deur uit moeten. Maar objectief gezien is dat niet zoals ik wil leven, er zit een discrepantie in.
Ik wil helemaal niet thuis zitten en m'n dagen op die manier weggooien! Maar wat ik wel wil...pff, al sla je me dood -_-
Ik deed ook wel vrijwilligerswerk, maar door een nare gebeurtenis is de drempel om de deur uit te gaan hoger geworden. Ik ben nu ook zenuwachtig. Ik rook nog 1 sjekkie en dan ga ikquote:Op maandag 19 december 2011 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt het ergste aan geen werk hebben, dat je in de gelegenheid bent je dagen zo door te brengen als het even niet zo lekker gaat. Met werk word je nog gedwongen bepaalde dingen te doen wat vaak wel goed is voor je gemoedstoestand.
jij ookquote:Op maandag 19 december 2011 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, jullie nog veel plezier vandaag!
Dat was vrijdag met de meet van dit topicquote:Op maandag 19 december 2011 12:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook tof! Lekker drankjes gedaan. Jij ook zag ik, alleen jij beetje laat begonnen
Tof!quote:Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga een dag met mijn nicht die farmacie studeert mee in januari, ik ben wel benieuwd wat het inhoudt en als het niets is heb ik alsnog een leuke dag in Groningen. En ik zie mijn vrienden daar ook weer eens.
Dat duurt ook nog maar twee wekenquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
Ja.Een vriend noemt mij altijd bambi.
dus ik vond het wel tof, maar hij is er pas in januari weer te bestellen.
Toepasselijk bij dit topic:quote:
quote:And let me meet a girl one day
That wants to spread some love this way
we can let our souls run free
And she can open some happiness with me
wat ga je koken?quote:Op maandag 19 december 2011 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zometeen koken voor de hele familie
Dat wordt wat.
Gehakt met broccoli en kaassaus. En gekookte aardappelen. Dus ik ga nu naar de supermarkt om gehakt te scorenquote:
dat is wel lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gehakt met broccoli en kaassaus. En gekookte aardappelen. Dus ik ga nu naar de supermarkt om gehakt te scoren
Doet me denken aan die actie voor Serious request met die foute kersttruienquote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef Cactus1 het volgende:
Myra, zeg dat je een grapje maakt. Dat bambi-geval is van hetzelfde kaliber als onderstaande geval. Doe het niet, bescherm jezelf
[ afbeelding ]
Ik vond die foto van die bambi-trui wel leukquote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef Cactus1 het volgende:
Myra, zeg dat je een grapje maakt. Dat bambi-geval is van hetzelfde kaliber als onderstaande geval. Doe het niet, bescherm jezelf
[ afbeelding ]
Die roze/zwarte met kerstboompjes was wel tof!quote:Op maandag 19 december 2011 15:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doet me denken aan die actie voor Serious request met die foute kersttruien
quote:Op maandag 19 december 2011 15:23 schreef Cactus1 het volgende:
@ Benzin. Ik heb mijn mannelijke collega even mee laten kijken en hij kwam tot hetzelfde oordeel, maar dat had alles te maken met het meisje dat hem aan heeft en helemaal niks met de trui, want die kon moet uit, aldus mijn collega
Het is inderdaad een mooi meisje, misschien beïnvloed dat mijn oordeel iets jaquote:Op maandag 19 december 2011 15:23 schreef Cactus1 het volgende:
@ Benzin. Ik heb mijn mannelijke collega even mee laten kijken en hij kwam tot hetzelfde oordeel, maar dat had alles te maken met het meisje dat hem aan heeft en helemaal niks met de trui, want die kon uit, aldus mijn collega
Eensch.quote:Op maandag 19 december 2011 15:23 schreef Cactus1 het volgende:
@ Benzin. Ik heb mijn mannelijke collega even mee laten kijken en hij kwam tot hetzelfde oordeel, maar dat had alles te maken met het meisje dat hem aan heeft en helemaal niks met de trui, want die kon uit, aldus mijn collega
Juist omdat die zo fout is, is die tof. Die oma-trui'en zijn ook weer helemaal in.quote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar ben al wel gedouched en zo. Dus misschien ben je nog net erger.quote:Op maandag 19 december 2011 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik rol net uit bed. De schaamte.
Kan best.quote:Op maandag 19 december 2011 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe laat ging je slapen?quote:Op maandag 19 december 2011 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog douchen. Maar eerst eten halen, want ik rammel.quote:Op maandag 19 december 2011 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ben al wel gedouched en zo. Dus misschien ben je nog net erger.
Hoe kan je dit volhouden? De hele dag naar de maan.quote:
1 uur ofzo.quote:
ik heb vandaag geen leven, maar anderen wel.quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Strani het volgende:
Oh wow, nog steeds hetzelfde deel sinds vannacht..jullie doen nou ineens alsof jullie echt een leven hebben en weigeren een beetje door te posten overdag?
Ik moet ook nog eten..maar iets kleins want daarna gaan we al de stad in om weer wat te etenquote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen. Maar eerst eten halen, want ik rammel.
[..]
Hoe kan je dit volhouden? De hele dag naar de maan.
[..]
1 uur ofzo.
herkenbaar, ik heb ook geen idee. Het ergste is dat random keuze's maken ook niet goed voelt. Want een keuze maken betekent tegelijkertijd jezelf beperken. Want wat als de keuze die je maakt achteraf gezien niet de juiste is geweest. Dan ben je kostbare tijd en energie kwijt, vooral studiekeuze's haat ik. Hobby's kan je per dag bijstellen of omgooien, maar een "carrière" dat is een keuze waar je toch voor langere tijd aan vast zit.quote:Op maandag 19 december 2011 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nouja, dagen zijn toch kut. Het zijn de nachten die tof zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen. Maar eerst eten halen, want ik rammel.
[..]
[..]
1 uur ofzo.
Mensen zonder leven, kijk, dat kan ik waarderen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik heb vandaag geen leven, maar anderen wel.
Jee, eindelijk win ik eens iets.quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten..maar iets kleins want daarna gaan we al de stad in om weer wat te eten
En ik lag pas om 6:00 in bed dus jij wint zeker, kwa luiheid
Klopt. Hmm, ik moet over een half uur bij mijn pa zijn. Dat wordt niet eten.quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, dagen zijn toch kut. Het zijn de nachten die tof zijn.
Ik had graag willen ruilen, ik moet nog zo veel doen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
ik heb toch nog van kwart over 4 tot kwart voor 7 geslapen vannacht, maar ik leef nu wel op cafeïne
Ik heb ook geen leven dus mijn ouders kwamen op het idee me te gebruiken als werkster ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen zonder leven, kijk, dat kan ik waarderen.
Dan heb je toch teveel leven hoor. Als je nou op jezelf woont kun je jezelf echt helemaal terugtrekken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven dus mijn ouders kwamen op het idee me te gebruiken als werkster ofzo
Dat deed ik de afgelopen twee maanden wel, maar dit is eigenlijk veel beter. Op den duur zal ik wel te moe zijn om elke nacht tot 4 uur wakker te blijven, hoop ik.quote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb je toch teveel leven hoor. Als je nou op jezelf woont kun je jezelf echt helemaal terugtrekken.
Ja wat wil je dan? Het is bijna kerst.quote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef stefanhaan het volgende:
nouja ik heb wel dingen te doen vandaag, ik moet eigenlijk nog verder werken aan mijn 3D escher. Maar ik heb voor de iPad game mijn dingen voor vandaag wel af gelukkig.
echt een motivatie probleem vandaag
Ik niet..ik heb jullie nodig om de hele nacht te blijven, dan ben ik tenminste niet zo alleen hierquote:Op maandag 19 december 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat deed ik de afgelopen twee maanden wel, maar dit is eigenlijk veel beter. Op den duur zal ik wel te moe zijn om elke nacht tot 4 uur wakker te blijven, hoop ik.
Tjah tis of deze week ff hard werken en minder in de kerstvakantie doen of andersomquote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Het is bijna kerst.
Ik werk nu alle kleine dingetjes nog even af en doe dan helemaal niets meer.
me2 broquote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef stefanhaan het volgende:
nouja ik heb wel dingen te doen vandaag, ik moet eigenlijk nog verder werken aan mijn 3D escher. Maar ik heb voor de iPad game mijn dingen voor vandaag wel af gelukkig.
echt een motivatie probleem vandaag
Ik zit weer online te shoppen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben zojuist alweer minder blut geworden, en ik heb mijn loon nog niet eens gehad
Ik was ook alweer op internet op zoek naar iets om met mijn nieuwe dertig euro te doenquote:Op maandag 19 december 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit weer online te shoppen.Ik moet daar echt eens mee stoppen.
Wacht, ik PM je m'n paypal-adres even.quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was ook alweer op internet op zoek naar iets om met mijn nieuwe dertig euro te doen
Het is inderdaad een slechte gewoonte.
Ik heb je PM ontvangen, ik zal nadenken over je aanbod.quote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, ik PM je m'n paypal-adres even.
Prima. Ik ben echt een dief van m'n eigen portemonnee nu maar bij vrienden ben ik nou eenmaal een watje als het om zaken gaat.quote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb je PM ontvangen, ik zal nadenken over je aanbod.
ga je je telefoon neuken dan?quote:Op maandag 19 december 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is er.
Ik heb geen vrouw meer nodig.
Ik weet niet wat ik mis qua neuken dus nee.quote:
Op trilstand en gaan.quote:
Ik heb nog een maaltijdsalade staan. Hoef ik niet te kokenquote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
ik ga denk ik mijn eten maar eens maken.
Ravioli bolognese uit blik. Ben benieuwd of deze net zo lekker is als die van het merk Grande Italia.
Ach, dan heb je tenminste wel weer structuur in je levenquote:Op maandag 19 december 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven dus mijn ouders kwamen op het idee me te gebruiken als werkster ofzo
quote:Op maandag 19 december 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, dan heb je tenminste wel weer structuur in je leven
Kerst + Fout = Goed.quote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
Is een t-shirt met Minnie mouse in kerstkleding ook heel fout ??? Zo ja dan ben ik heel fout
Ging goed! Aanmeldingsformulieren zitten op de bus (mag ik hopen) en ik krijg vaker gesprekkenquote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron hoe ging het gesprek ??
Dat is wel goed want dan krijg je door die gesprekken ook wat meer structuurquote:Op maandag 19 december 2011 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ging goed! Aanmeldingsformulieren zitten op de bus (mag ik hopen) en ik krijg vaker gesprekken
Ja, ik hoop dat ik gewoon snel aan de beurt ben wat betreft het Leo Kannerhuis. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is wel goed want dan krijg je door die gesprekken ook wat meer structuur
De eerste stappen zijn in ieder geval gezet en kan me voorstellen dat dat op zich al een opluchting isquote:Op maandag 19 december 2011 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ik gewoon snel aan de beurt ben wat betreft het Leo Kannerhuis. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
En tot die tijd moet ik me maar zien te vermaken, maar dat gaat wel lukken hoor
Jazeker, ik ben blij dat het loopt.quote:Op maandag 19 december 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De eerste stappen zijn in ieder geval gezet en kan me voorstellen dat dat op zich al een opluchting is
Alles is beter na crackberry.quote:Op maandag 19 december 2011 17:23 schreef heloef het volgende:
Zo dat fokken hier op gaat best makkelijk
Ik heb een iPod en check Fok er heel soms op maar echt posten of chatten vind ik toch niks..liever m'n laptop voor dat.quote:Op maandag 19 december 2011 17:23 schreef heloef het volgende:
Zo dat fokken hier op gaat best makkelijk
Oh had hij een blackberry? Dat wist ik niet... Heloef, sorry man. Ik hoop dat het nu beter gaat.quote:
Dat had een toetsenbord, dat was voor FOK!ken een stuk beter.quote:
BB heeft GEEN pluspunten.quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat had een toetsenbord, dat was voor FOK!ken een stuk beter.
Dont argue with me woman.quote:
Ik klaag niet eens.quote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
heloef geef gewoon toe dat je een ongelooflijke mopperkont bent
Het is heloef niet maar een na-aper. Hij heeft een andere ui en gebruikt dequote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
lamaar...quote:
Hij is inderdaad eens een keer positiefquote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was toch echt mopperen volgens mijquote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als iets constateren meteen mopperen is.quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was toch echt mopperen volgens mij
Jaja, daar istie weer, onze heloef is back!!quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Als iets constateren meteen mopperen is.
je klaagde indirectquote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Als iets constateren meteen mopperen is.
Wat jij wil.quote:
Oh, hij weet dat ik van m'n hou hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O komop, laten we hem niet verlegen maken ok? Hij is hier hartstikke welkom hehe
Ze mogen zeggen wat ze willen hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O komop, laten we hem niet verlegen maken ok? Hij is hier hartstikke welkom hehe
Ok, heloef, je bent een mopperkontquote:Op maandag 19 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze mogen zeggen wat ze willen hoor.
Okee, fijne dag verder.quote:Op maandag 19 december 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, heloef, je bent een mopperkont
Blackberry heeft een toetsenbord dat was een stuk beter voor FOK!en ergo. Telefoons zonder toetsenbord zijn kut voor FOK!.quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Neenquote:Op maandag 19 december 2011 17:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Blackberry heeft een toetsenbord dat was een stuk beter voor FOK!en ergo. Telefoons zonder toetsenbord zijn kut voor FOK!.
Ergo jij zeikt je huidige telefoon af voor geen toetsenbord te hebben,
De manier hoe je het schreef suggereer je indirect dat telefoons zonder toetsenborden kut zijn voor FOK!.quote:Op maandag 19 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Neen![]()
Zij zegt alles is beter dan een Blackberry, ik haal enkel een punt aan wat wel goed is aan de Blackberry.
Nu jij weer.
Ik suggereer dat het beter is, niet dat dat telefoons zonder meteen kut zijn, dat is een aanname van jou.quote:Op maandag 19 december 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De manier hoe je het schreef suggereer je indirect dat telefoons zonder toetsenborden kut zijn voor FOK!.
Als het een punt wat goed is aan BB was had je moeten zeggen. Maar iets dat wel fijn is aan de BB is het toetsenbord.
Zucht.quote:Op maandag 19 december 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik suggereer dat het beter is, niet dat dat telefoons zonder meteen kut zijn, dat is een aanname van jou.
Het is goed met je.quote:
Hmmm hard to pick one...quote:Op maandag 19 december 2011 17:51 schreef Strani het volgende:
Discussie's over welke mobiele telefoon beter is zijn misschien nog wel zinlozer dan discussies over politiek of religie.
Zoveel in het leven is zinloos.quote:Op maandag 19 december 2011 17:51 schreef Strani het volgende:
Discussie's over welke mobiele telefoon beter is zijn misschien nog wel zinlozer dan discussies over politiek of religie.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
religies zijn kut daar valt niet over te discusseren
Jij zit even in je manische episode?quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey wauwenaar, beat this! [R&P SC] Eigendom van Magnetron!
En Magnetron spreek je uit in het Engelsquote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij zit even in je manische episode?
Nee. topic. niet forum.quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Yeah baby, mijn eigen forum!!![]()
Niet zo moeilijk, want een eigen naam topic maken is sneu. Daarbij is het een topic en geen forum.quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Yeah baby, mijn eigen forum!!![]()
Ahh, ik heb gewoon even een beetje lol!quote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, want een eigen naam topic maken is sneu. Daarbij is het een topic en geen forum.
Oh enig. Wat dolletjes.quote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahh, ik heb gewoon even een beetje lol!
quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, dus hoog tijd dat ik er ook 1tje kreeg maakte
Jij bent ook de grootste attention whore van fok, wat een prestatie is gezien de concurrentie.quote:
er zijn ergere.quote:Op maandag 19 december 2011 18:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij bent ook de grootste attention whore van fok, wat een prestatie is gezien de concurrentie.
Faye is de laatste tijd wel erger. Zakt nu weer wat af.quote:
Jij koopt ook je eigen kerstcadeautjes en pakt die in en legt ze onder de kerstboom en dan ben je op 1e kerstdag extra vroeg wakker omdat je benieuwd bent wat er in de pakjes zit waar jouw naam op staat?quote:Op maandag 19 december 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsja, als niemand het voor je doet, moet je het zelf doen niet?
Mijn hartje, wat doe je. Ik ben een gevoelig meisje weetje.quote:Op maandag 19 december 2011 18:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij bent ook de grootste attention whore van fok, wat een prestatie is gezien de concurrentie.
Nee, das gewoon zieligquote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij koopt ook je eigen kerstcadeautjes en pakt die in en legt ze onder de kerstboom en dan ben je op 1e kerstdag extra vroeg wakker omdat je benieuwd bent wat er in de pakjes zit waar jouw naam op staat?
Mr beanquote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij koopt ook je eigen kerstcadeautjes en pakt die in en legt ze onder de kerstboom en dan ben je op 1e kerstdag extra vroeg wakker omdat je benieuwd bent wat er in de pakjes zit waar jouw naam op staat?
Nee, want dat is maar internetquote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je eigen topic openen is van hetzelfde kaliber.
Wat vind jij eigenlijk wel grappig?quote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deed die dat? Ik vond hem al nooit grappig. Ik snap nu alweer waarom
Ach gosjie.quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn hartje, wat doe je. Ik ben een gevoelig meisje weetje.
Slecht argument.quote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want dat is maar internet
Best veel. Jij valt er vandaag niet onder, helaasquote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat vind jij eigenlijk wel grappig?
Sorrie, morgen weer een dag hequote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Best veel. Jij valt er vandaag niet onder, helaas
ik heb me gedragenquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Moonwalk het volgende:
Een hele dag met maar 1 topic vanaf vannacht. Gek hoor![]()
Goed bezig magnetron, met je dingen van vanmiddag
Bedankt Moon! Het ging goed vandaagquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Moonwalk het volgende:
Een hele dag met maar 1 topic vanaf vannacht. Gek hoor![]()
Goed bezig magnetron, met je dingen van vanmiddag
Mietje.quote:Op maandag 19 december 2011 18:41 schreef geenvetzak het volgende:
zoooo, nu een week of wat zonder caffeine, ik vecht tegen de slaap en hij slaat me in elkaar!
O'rlly?quote:Op maandag 19 december 2011 18:50 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik ben Rocky, eerst wordt ik in elkaar getimmerd, dan kom ik keihard terug
Neequote:
Dan moet hij maar aardig zijn voor mijquote:
Jij bent toch een dame?quote:
Als jij het zegtquote:Op maandag 19 december 2011 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar niet de enige, dame is enkelvoud en gezien er voor mij al een andere dame was.. :p
Mensen hebben een leven of zijn afgehaaktquote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat langzaam vandaag mensen. Wat is er aan de hand?
Iedereen is keihard aan het hosselen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
wat ga je eten?quote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben net terug uit het werk. Zo nog eten ook
Ja, daar heb je gelijk in... In bed is hij ook niet zo aardig voor mequote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet hij maar aardig zijn voor mij
is hij je neukmans of je vriend?quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in... In bed is hij ook niet zo aardig voor me
/carequote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neukmans, weer een nieuw woord geleerdquote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is hij je neukmans of je vriend?
Bekt wel lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
neukmans, weer een nieuw woord geleerd
Ik ben moe.quote:Op maandag 19 december 2011 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
moest je er te vroeg uit?quote:
als je niet wilt studeren is sog best wel nuttig!quote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
Ik probeer nuttig bezig te zijn. MAar ik blijf studieontwijkend gedrag vertonen.
dat is bedacht door lant herselfquote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
neukmans, weer een nieuw woord geleerd
Je bent niet de enige, phuuhhquote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
Ik probeer nuttig bezig te zijn. MAar ik blijf studieontwijkend gedrag vertonen.
Damn dat is uitslapenquote:Op maandag 19 december 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles is te vroeg.Ik moest om half 9 opstaan, maar dat werd kwart over 9 ofzo.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo wakker geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |