Het is een argument tegen de "kwaliteit" die de publieke omroepen zouden bieden.quote:Op maandag 19 december 2011 05:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Met dat argument over Lingo overtuig je niemand. Dat programma heeft nog altijd kijkers en dat het geen genot voor de intelligentia is, betekent niet dat er geen publieke behoefte aan is.
Waaruit maak jij op dat de kwaliteit van Lingo laag is? Dat is me niet duidelijk. Daarnaast lijkt het me een nogal goedkoop programma, wat je toch aan zou moeten spreken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een argument tegen de "kwaliteit" die de publieke omroepen bieden.
"Publieke behoefte"? Prima, iedereen kan overschakelen op een commerciele zender.
Wat voegt het toe, dat is de vraag?quote:Op maandag 19 december 2011 05:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat de kwaliteit van Lingo laag is? Dat is me niet duidelijk.
En waarom dan wel?quote:Daarnaast lijkt het me een nogal goedkoop programma, wat je toch aan zou moeten spreken.
Het voegt blijkbaar genoeg toe om hele volksstammen al een jaar of 20 naar Lingo te laten kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat voegt het toe, dat is de vraag?
[..]
En waarom dan wel?
Dat ik tegen publieke omroepen ben, wil niet zeggen dat ik bagger propageer. Alleen geen bagger betaald van publiek geld.
Maak die overheid kleiner, niet groter.
En die komt er dus als de publieken afgeschaft worden. Er is dan immers markt voor.quote:Op maandag 19 december 2011 05:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het voegt blijkbaar genoeg toe om hele volksstammen al een jaar of 20 naar Lingo te laten kijken.
Lingo is helemaal geen bagger. Ik zal het zelf nooit kijken maar het lijkt me een prima programma voor de doelgroep. Dat het goedkoop is, is mooi meegenomen. Heeft bijna niemand er last van.
We verschillen ook duidelijk van mening over wat bagger is. Voor mij is vrijwel de gehele publieke omroep (RTL/SBS) bagger. Discovery is beter maar is en blijft een buitenlandse zender met voornamelijk of slechts buitenlandse inbreng. Er is op dat soort zenders heel weinig ruimte voor Nederlandse productie.
Dat de commerciëlen lingo zouden willen overnemen wil ik nog van je aannemen, hoewel andere 'simpele' spelprogramma's allang van de buis zijn verdwenen bij RTL.quote:Op maandag 19 december 2011 05:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die komt er dus als de publieken afgeschaft worden. Er is dan immers markt voor.
Juist een extra argument; als die Lingoverslaafden werkelijk willen blijven kijken, kan dat ook prima publiek.
Ik ook. Morgen werken.quote:Op maandag 19 december 2011 05:40 schreef Strani het volgende:
Matador, het was reuzeplezant, maar ik ben er vandoor voor de nacht. Truste kerel
Moonwalk, vienes conmigo?
Fusie's, bezuinigen is allemaal al aan de gang hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:
06:20 MAX Geheugentrainer![]()
06:35 Nederland in Beweging!![]()
07:00 NOS Journaal
07:10 Serious Request TV
07:30 NOS Journaal
07:40 Serious Request TV
08:00 NOS Journaal
08:10 Serious Request TV
08:30 NOS Journaal
08:40 Serious Request TV
09:00 NOS Journaal
09:05 Serious Request TV
09:25 Nederland in Beweging!
09:40 MAX Geheugentrainer
10:00 NOS Journaal
10:15 Serious Request TV
11:00 KoffieMAX
12:00 NOS Journaal
12:15 Een huis vol
12:40 Serious Request TV
13:00 NOS Journaal
13:10 NOS Sportjournaal
13:20 Serious Request TV
14:00 NOS Journaal
14:15 Serious Request TV
15:00 NOS Journaal
15:15 Serious Request TV
15:45 Pauw & Witteman
16:40 Serious Request TV
16:55 KRO Kindertijd
16:56 Kerst met Linus
17:25 Sesamstraat
17:56 Onafhankelijke Senaatsfractie
17:59 EenVandaag
18:00 NOS Journaal
18:15 EenVandaag Gewijzigd of aangevuld programma
19:10 NOS Sportjournaal
19:25 Een huis vol Gewijzigd of aangevuld programma
20:00 NOS Journaal
20:30 Radar Gewijzigd of aangevuld programma
21:15 Memories Gewijzigd of aangevuld programma
22:10 Het familiediner
23:00 Pauw & Witteman Gewijzigd of aangevuld programma
23:55 NOS Journaal
00:10 Pauw & Witteman
01:15 NOS Journaal
02:10 NOS Tekst tv
Serious Request is zo commercieel als wat, kan makkelijk bij de commercielen. P&W verdienen miljoenen, kan ook commercieel. Nieuws, ditto. En dat PvdAnieuws van de NOS en Jeugdjournaal mag ook wel es opgeschoond worden. Sesamstraat is blijkbaar ook al jaaaaren goed voor kinderen, prima, gooi maar op de commercielen. Sport werkt ook commercieel.
Mensen moeten naar de voedselbank, zodat de "intellectueel" (de echte intellectuelen kijken allang geen TV meer man) naar MAX Geheugentrainerkan blijven kijken.
Iedereen moet inleveren, maar kom niet aan de publieke omroepen...
Fusies kosten geld.quote:Op maandag 19 december 2011 05:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Fusie's, bezuinigen is allemaal al aan de gang hoor.
Ach ja als ze maar ook bezuinigen vind ik het wel prima zo, maar ik betaal dan ook geen belasting.quote:Op maandag 19 december 2011 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fusies kosten geld.
Allemaal d'ruit en maak het maar commercieel. Als mensen blijkbaar graag goede programma's willen zien, dan maak je het desnoods pay tv. Als Strani en jij naar Nederland in Beweging willen kijken, betaal je daar toch gewoon voor? Niet meer dan logisch.
quote:Op maandag 19 december 2011 05:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja als ze maar ook bezuinigen vind ik het wel prima zo, maar ik betaal dan ook geen belasting.
Ja dat snap ik ook nog wel, maar de paarse enveloppen komen nog niet binnen met mijn naam er op.quote:Op maandag 19 december 2011 05:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]Jij betaalt op alles wat je koopt 6 of 19% belasting.
Ya voyquote:Op maandag 19 december 2011 05:40 schreef Strani het volgende:
Matador, het was reuzeplezant, maar ik ben er vandoor voor de nacht. Truste kerel
Moonwalk, vienes conmigo?
Nee, ouders weten dat Loka weg is dus geen excuus om weg te gaanquote:Op maandag 19 december 2011 08:11 schreef stefanhaan het volgende:
Newwwbieeeee!!
Kan jij de 28e of 29e in de kerstvakantie om wat bij tijn te chillen en jammen?
Edit: ff naar supermarkt sigaretten.
wtf je mag niet zomaar weg van je ouders?quote:Op maandag 19 december 2011 08:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, ouders weten dat Loka weg is dus geen excuus om weg te gaantevens hou ik m'n geld over vpor naar Loka te gaan
Yes ik ben weer te laat voor school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |