http://www.nu.nl/buitenla(...)-lanceert-raket.htmlquote:Noord-Korea heeft maandag een raket voor de korte afstand gelanceerd, aldus Zuid-Koreaanse media.
De lancering komt op de dag dat Noord-Korea bekendmaakte dat de leider Kim Jong-il is overleden.
Een Zuid-Koreaanse functionaris zei dat de raket aan de oostkust is gelanceerd. Hij zei dat er vermoedelijk geen verband is tussen de lancering en dood van Kim.
Dat komt door al die mijnen. Noord Koreaanse deserteurs worden met open armen ontvangen aan de andere kant, ze krijgen wel de kogel van de eigen kant en hun familie mag op een afslankkuur in een speciaal resort.quote:Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat je vrede noemt... Een stap over de grens en je bent dood.
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 19 december 2011 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat komt door al die mijnen. Noord Koreaanse deserteurs worden met open armen ontvangen aan de andere kant, ze krijgen wel de kogel van de eigen kant en hun familie mag op een afslankkuur in een speciaal resort.
Een van de velen jaquote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef kadeya het volgende:
Noord Korea is toch dat land waar je als burger door militairen van de straat kan worden geplukt en wordt vastgezet zonder proces?
dat kan in al in heeel erg veel landen, in Noord-Korea kun je dan ook nog je hele familie gearresteerd krijgen en tegen de muur gezet na zes maand honger lijdenquote:
En waar je niet vrij kunt reizen, zelfs niet binnen het land zelf. Verder is het één van de weinige landen die er concentratiekampen op nahouden, al hebben ze er een iets andere benaming voor. En het land waar je de doodstraf kunt krijgen voor een internationaal telefoontje, als dat laatste je al lukt.quote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef kadeya het volgende:
Noord Korea is toch dat land waar je als burger door militairen van de straat kan worden geplukt en wordt vastgezet zonder proces?
ja vergelijkbaar met Amerikaquote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef kadeya het volgende:
De hele bevolking dus?quote:Op maandag 19 december 2011 13:18 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
dat kan in al in heeel erg veel landen, in Noord-Korea kun je dan ook nog je hele familie gearresteerd krijgen en tegen de muur gezet na zes maand honger lijden
en internetten, maar alleen op het Noord-Koreaanse WWW,quote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar hey, je mag sinds binnenkort wel mobiel bellen zonder de doodstraf te krijgen.
Nee dat is sinds deze week Amerikaquote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef kadeya het volgende:
En sinds twee jaar pizza!quote:Op maandag 19 december 2011 13:27 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
en internetten, maar alleen op het Noord-Koreaanse WWW,
dus niet twitteren en Googlen of facebooken
quote:De wonderlijke wereld van Kim Jong-il
NOORD-KOREAANSE LEIDER KIM JONG-ILRICK/FLICKR/CC-BY
Kim Jong-il was geliefd bij zijn mensen en een enorm veelzijdig man met vele talenten. Tenminste, als we de officiële berichten uit zijn biografie mogen geloven en alle artikelen die vanuit het staatspersbureau zijn gepubliceerd voor waar aannemen. Een kleine greep uit de wonderlijke wereld van Kim Jong-il.
Geboorte
Ten eerste zou Kim Jong-il ter wereld zijn gekomen via een supernatuurlijke geboorte. Volgens Noord-Koreaanse geschiedenisboeken zou hij geboren zijn op Mt. Paekdu, een heilige berg in Noord-Korea. Bij zijn geboorte zou een ster de hemel hebben verlicht en zou de winter spontaan in lente zijn overgegaan. Ook was er een dubbele regenboog zichtbaar. De Westerse variant van zijn geboorte is overigens minder bijzonder: Kim Jong-il werd geboren in Siberië, waar zijn vader verbannen was in de voormalige Sovjet-Unie.
Jeugd
De jeugd van Kim Jong-il ging uiteraard net zo voorspoedig als zijn geboorte. Er wordt gezegd dat hij na 3 weken al kon lopen en weer 5 weken later sprak hij zijn eerste woorden.
Schrijver
De leider wordt ook geroemd om zijn schrijftalent. In zijn leven schreef hij maar liefst zes volledige opera's die elk beter waren dan ieder ander verschenen muziekstuk uit de geschiedenis. Alleen al tijdens zijn studietijd heeft hij ook nog eens minstens 1500 boeken weten te publiceren.
Hamburger
Ook wordt de uitvinding van de hamburger toegekend aan de grootsheid van Kim Jong-il. Alle Amerikaanse invloed is in het communistische land uit den boze en dus meldde de krant Minju Joson dat het gerecht 'dubbel brood met vlees ertussen' een persoonlijke specialiteit was van de leider. Helaas is dit gerecht voor de meeste burgers niet te betalen.
Verjaardag
Op het wereldtoneel doet de leider het volgens de staatsmedia ook erg goed. Wereldwijd wordt de verjaardag van de bejubelde leider groots gevierd met films, festivals en parades. Elk jaar weer.
Golftalent
Tot slot schijnt het dat Tiger Woods nog wat kneepjes van 'Kameraad' Kim Jong-il had kunnen leren. In 1994 zou hij voor het eerst een golfveld hebben betreden en al direct vijf 'holes in one' hebben geslagen. Hierna was de uitdaging ook meteen verdwenen en liet hij de golfsport voor wat het was.
Maar ook...
Feitjes die in eigen land bij minder mensen bekend zijn, moeten overigens niet vergeten worden. Zo was Kim Jong-il een kettingroker, had hij een zwakke gezondheid en maakte hij gebruik van werkkampen om zijn macht te laten gelden. Al enkele jaren had de 'Grote Leider' last van nierproblemen en suikerziekte. Ook zijn land is alles van gezond: regelmatig kampt het met grote voedseltekorten en hongersnood. Geschat wordt dat ook komend jaar minstens 3 miljoen mensen voedselhulp nodig zullen hebben van de Verenigde Naties.
Source : http://nos.nl/op3/artikel(...)-van-kim-jongil.html
Niks drank. Die man weet gewoon dondersgoed hoe je het volk ECHT moet brainspoelen. Denk dat het best een geniale man was. Helaas...quote:Op maandag 19 december 2011 13:33 schreef draaijer het volgende:
Dit is wat drank en blowen met je doet
[..]
Hoe gaat deze heten? Gevulde Leider?quote:Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geliefde Leider
De Grote Leider stierf al in '94.
Hmm. Een echte Chuck Norris dus. Dat betekent dat Kim helemaal geen natuurlijke dood kan zijn gegaan, maar dat Chuck Norris zelf of Thor of zo hem moet hebben omgelegd in een epische strijd.quote:Op maandag 19 december 2011 13:33 schreef draaijer het volgende:
Dit is wat drank en blowen met je doet
[..]
Ik pleit voor Im Bes-Ilquote:Op maandag 19 december 2011 13:42 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hoe gaat deze heten? Gevulde Leider?
Ik had ooit eens gelezen bij de dood van de vader van Kim-Jong-Il II dat tijdens de ceremonie, toen duizenden mensen huilend langs de kant stonden, en toen de stoet eenmaal voorbij was diezelfde mensen zich stortten op een of andere broodjes/drankjes/-aanbieder en het verdriet weer erg snel over was. Toen een buitenlandse journalist dat filmde werd hij door diezelfde groep in elkaar geslagen inderdaad.quote:
Je ziet ook geen tranen hequote:
quote:Middels een levenslange propagandacampagne werd het ene na het andere ongelofelijke ‘feit’ over de Grote Leider verspreid.
Zo zou hij ’s werelds beste golfer zijn geweest, gold hij als mode-icoon en hoefde hij nooit naar de wc.![]()
Voor een oude man die de heilige berg Paekdu beklom zou plotseling een zwaluw zijn verschenen die aankondigde dat een verbazingwekkende generaal geboren zou worden.
Direct nadat Kim ter wereld was gekomen, ging de winter over in lente, werd de hemel verlicht door een fonkelende ster en verschenen er spontaan regenbogen door het hele land.
Hij was een wonderkind
Na zo'n spectaculaire geboorte kon het natuurlijk niet meer misgaan. Volgens de officiële lezing kon Kim dan ook na 3 weken al lopen en sprak hij op vijf weken oude leeftijd al zijn eerste woordjes.
Ik wist dat hij speciaal was, maar dit zijn toch wel DE redenen om hem de titel Baas4life te laten dragen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef Goofjansen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_Kim_Jong-il__.html
[..]
Toch raar dat zo een wonder niet het eeuwige leven heeft
En zijn zoon is ook al een echte Chuck Norrisquote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef Goofjansen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_Kim_Jong-il__.html
Toch raar dat zo een wondermens / god niet het eeuwige leven heeft
[..]
quote:De grote vraag is of het leger zijn autoriteit accepteert, maar daar lijkt het wel op. Dat blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat het leger vorig jaar niet protesteerde toen de mythe werd verspreid dat Kim-Jong-un bij grensconflicten eigenhandig 80 Amerikaanse soldaten had vermoord.
Wat een baas, daar kan je alleen respect voor hebben!quote:Op maandag 19 december 2011 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En zijn zoon is ook al een echte Chuck Norris
[..]
Ik moet altijd aan Cartman denken bij die gast.quote:Op maandag 19 december 2011 14:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat een baas, daar kan je alleen respect voor hebben!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 04:14 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die denken dat de Geliefde Leider sterfelijk is.
Ze worden ook met de generatie lelijker trouwens...quote:Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef Aether het volgende:
Kim Jong-Il (1941-2011) 16 foto's
[ afbeelding ]
Gezellig ook.quote:Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef Aether het volgende:
Kim Jong-Il (1941-2011) 16 foto's
[ afbeelding ]
Daar is niks mee te winnen voor het zuiden.quote:Op maandag 19 december 2011 15:08 schreef Smoofie het volgende:
Nu is het moment voor Zuid-Korea om het noorden te aanvallen.
2012 het jaar van de islamitische kalifatenquote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef SnackCake het volgende:
2011 toch geen goed jaar voor dictators..
Ofc, ze bevrijden het noorden dan. Naja, China kan klagen, maar die kan toch niets doenquote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar is niks mee te winnen voor het zuiden.
En alsof China/de UN dat toestaat.
nou als die generaals verstandig zijn gaan ze nu in overleg met Zuid-Korea.quote:Op maandag 19 december 2011 15:08 schreef Smoofie het volgende:
Nu is het moment voor Zuid-Korea om het noorden te aanvallen.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
2012 het jaar van de islamitische kalifaten
Zal wel meevallen. Die jonge jongen is ook heel erg afhankelijk van andere belangrijke mensen om hen heen. Die zullen het wel best vinden dat hij het gezicht is, zolang zij maar hun belangrijke positie en invloed behouden en hem afentoe een beetje "wegwijs maken". Hij is slechts het gezicht.quote:Op maandag 19 december 2011 14:59 schreef problematiQue het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er een machtsstrijd ontstaat. Die Kim Jong-un is zo'n broekie, en heeft maar een jaar of twee gehad om zich in het centrum van de macht te plaatsen. Z'n vader had daar veel langer de tijd voor.
Aan de andere kant, implosies zijn voor Noord Korea al vaak voorspeld, en daar kwam nooit wat van.
Nou, zoals ik al eerder had gepost kan je hierbij wel 'ns onaangenaam verrast worden. Kim Jong-un is waarschijnlijk een hardvochtiger en meer succesvollere dictator dan zijn vader.quote:Op maandag 19 december 2011 14:59 schreef problematiQue het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er een machtsstrijd ontstaat. Die Kim Jong-un is zo'n broekie, en heeft maar een jaar of twee gehad om zich in het centrum van de macht te plaatsen. Z'n vader had daar veel langer de tijd voor.
Aan de andere kant, implosies zijn voor Noord Korea al vaak voorspeld, en daar kwam nooit wat van.
Dat wou ik ook net postenquote:Op maandag 19 december 2011 14:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Cartman denken bij die gast.
Een islamitisch kalifaat met de huidige tegenstellingen in de islamitische wereldquote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
2012 het jaar van de islamitische kalifaten
Khaddafi, Bin Laden, Mubarak, Steve Jobs, en nu dus ook Kim Yung Illquote:Op maandag 19 december 2011 15:09 schreef SnackCake het volgende:
2011 toch geen goed jaar voor dictators..
Heb je hier een bron voor? (ik geloof je, daar niet van, maar het klinkt als een goed verhaal dus ik zou het graag willen lezen)quote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al eerder had gepost kan je hierbij wel 'ns onaangenaam verrast worden. Kim Jong-un is waarschijnlijk een hardvochtiger en meer succesvollere dictator dan zijn vader.
Het eerste wat hij deed toen hij "Daejang" (generaal) werd, en vice-voorzitter van het centrale militaire comité, was meteen met succes de vele smokkelactiviteiten in het Noorden overnemen van concurrerende partijmensen. Deze smokkelactiviteiten leveren veel geld op. Hierbij stuurde hij de speciale schoktroepen op zijn concurrenten af, dit zijn een soort SS-stormtroepen, geen fijne jongens dus. Hiermee heeft hij gelijk zijn signature achtergelaten hoe hij handelt: "Geen misverstand, ik ben hier de baas". En een brute en rückzichlose persoon dus
Moet ik nu met het woord overnemen denken aan dat het nu zelf een grote drugsbaron is geworden?En dat het meeste geld naar de Noord-Koreaanse elite gaat is niemand vreemd. Doe wel meer landen.quote:Vorig jaar heeft hij met succes de vele smokkelactiviteiten in het Noorden overgenomen van concurrerende partijmensen. Daarbij gebruikte hij speciale schoktroepen - en dat zijn geen fijne jongens. In het Noorden wordt heel veel handel gedreven met China en Zuid-Korea. Dat blijft onder de radar natuurlijk, maar er wordt heel veel geld mee verdiend. Het meeste geld gaat naar de Noord-Koreaanse elite. Door de handel over te nemen weet Kim Jong-un zich verzekerd van voldoende inkomsten om zijn macht in stand te houden.
Als we Wikileaks mogen geloven, dan zouden sommige Chinese bewindslieden dat niet eens zo erg vinden om samen te werken met één Korea, eengemaakt door het zuiden:quote:Op maandag 19 december 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ofc, ze bevrijden het noorden dan. Naja, China kan klagen, maar die kan toch niets doen
Zoiets ja, alhoewel er in NK aan alles behoefte is, niet alleen aan illegale drugs. Uiteindelijk bestaat de volledige Noord-Koreaanse elite uit ordinaire misdadigers die het land gebruiken om rijkdom te vergaren.quote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Moet ik nu met het woord overnemen denken aan dat het nu zelf een grote drugsbaron is geworden?
Bedankt voor je eigen foto'squote:Op maandag 19 december 2011 15:38 schreef problematiQue het volgende:
Rondje zelfverheerlijking:
[ Flickr Photoset ]
Mja, dan zal er niets veranderen daar. Drugskartels zijn überhaupt enorm moeilijk te ontmantelen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:54 schreef waht het volgende:
[..]
Zoiets ja, alhoewel er in NK aan alles behoefte is, niet alleen aan illegale drugs. Uiteindelijk bestaat de volledige Noord-Koreaanse elite uit ordinaire misdadigers die het land gebruiken om rijkdom te vergaren.
Toch zal Zuid-Korea niet zo snel een verenigd Korea willen. Zuid-Korea is één van de rijkste en modernste landen ter wereld, om dan opeens hun welvaart te delen met Noord-Korea..quote:Op maandag 19 december 2011 15:54 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Als we Wikileaks mogen geloven, dan zouden sommige Chinese bewindslieden dat niet eens zo erg vinden om samen te werken met één Korea, eengemaakt door het zuiden:
http://www.telegraph.co.u(...)ea-run-by-South.html
De Tweede Wereldoorlog en de Koreaanse Oorlog zijn alweer een tijdje geleden. Het feit dat China soms de Koreaanse geschiedenis wil stelen, of dat de Japanners zich niet voor alle narigheden excuseren, ...weegt niet meer op tegen het feit dat ze belangrijke handelspartners zijn.
Chinese en Japanse toeristen spelen een belangrijke rol, en treffen er vaak netjes vertalingen in hun taal aan op trekpleisters (en in de karaokebars).
http://www.volkskrant.nl/(...)r-een-dictator.dhtmlquote:Op maandag 19 december 2011 15:44 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Heb je hier een bron voor? (ik geloof je, daar niet van, maar het klinkt als een goed verhaal dus ik zou het graag willen lezen)
Dat denk ik ook! Ze zien wat er in Duitsland gebeurt, en Oost-Duitsland kon nog steeds bijna tippen aan sommige armere kapitalistische Europese landen. Ook het aandeel (arme) Noord-Koreanen zou veel hoger liggen dan bij de Duitse eenmaking. Verder zijn de jonge Koreanen er ook absoluut niet mee bezig.quote:Op maandag 19 december 2011 15:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch zal Zuid-Korea niet zo snel een verenigd Korea willen. Zuid-Korea is één van de rijkste en modernste landen ter wereld, om dan opeens hun welvaart te delen met Noord-Korea..
China wordt sowieso gehaat door al haar buurlanden, zelfs vietnam.quote:Op maandag 19 december 2011 16:12 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Ze zien wat er in Duitsland gebeurt, en Oost-Duitsland kon nog steeds bijna tippen aan sommige armere kapitalistische Europese landen. Ook het aandeel (arme) Noord-Koreanen zou veel hoger liggen dan bij de Duitse eenmaking. Verder zijn de jonge Koreanen er ook absoluut niet mee bezig.
Maar ik denk dat de Chinezen het wat gehad hebben. In het verleden hadden ze hun vazalstaatje (wat ze misschien nog fijner vonden dan één onafhankelijk communistisch Korea), maar met de nucleaire test en raketlanceringen stellen de Noord-Koreanen volgens mij ietsje te onafhankelijk en te roekeloos op. Het verbaast me niet dat sommige Chineze bewindslieden "off the record" zo'n opmerkingen maken.
Er zijn ook andere manieren om tot eenheid te komen dan op een dag gewoon de grenzen openen. Er zijn mensen die pleiten voor eerst het noorden rijker maken alvorens tot eenwording over te gaan. Vooral Zuid-Koreaanse bedrijven loopt het water in de mond bij de goedkope arbeid die er in het Noorden te vinden is.quote:Op maandag 19 december 2011 16:12 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Ze zien wat er in Duitsland gebeurt, en Oost-Duitsland kon nog steeds bijna tippen aan sommige armere kapitalistische Europese landen. Ook het aandeel (arme) Noord-Koreanen zou veel hoger liggen dan bij de Duitse eenmaking. Verder zijn de jonge Koreanen er ook absoluut niet mee bezig.
Niet alle.quote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
China wordt sowieso gehaat door al haar buurlanden, zelfs vietnam.
Toch ben ik er niet helemaal mee eens. ZK is juist rijk geworden door protectionisme. Mijn verwachting is dat zodra de ene dictator is verdreven ZK de andere wordt. Tuurlijk zullen de persoonlijke vrijheden van individuelen enorm toe nemen, echter de economische markt zal wel een aantal jaar volledig afgesloten en gecontroleerd worden door het Zuiden. Moet ook wel want dat gaat me toch een berg geld kosten, dat je zoiets beter maar tussen je bloedbroeders kan houden.quote:Op maandag 19 december 2011 15:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch zal Zuid-Korea niet zo snel een verenigd Korea willen. Zuid-Korea is één van de rijkste en modernste landen ter wereld, om dan opeens hun welvaart te delen met Noord-Korea..
Rusland en China hebben elkaar nooit echt gemogen, dus dat is niet zo heel opvallend. En hetzelfde geldt voor Vietnam. Maar Birma en Pakistan zijn goede vrienden met China, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs Rusland heeft iets van "China..nigga ..".
Een hereniging zal héél duur worden voor Zuid-Korea. Maar de Zuid-Koreaanse bedrijven zijn grote MNO's, dus het protectionisme zal wel meevallen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:24 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Toch ben ik er niet helemaal mee eens. ZK is juist rijk geworden door protectionisme. Mijn verwachting is dat zodra de ene dictator is verdreven ZK de andere wordt. Tuurlijk zullen de persoonlijke vrijheden van individuelen enorm toe nemen, echter de economische markt zal wel een aantal jaar volledig afgesloten en gecontroleerd worden door het Zuiden. Moet ook wel want dat gaat me toch een berg geld kosten, dat je zoiets beter maar tussen je bloedbroeders kan houden.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef Roellie80 het volgende:
zow! da's nog net wel ff echt breaking news inderdaad!
moet ik maar eens opzoek naar een nieuwe avatar
En bij de corridor die Noord-Korea zou opleveren tussen China en Zuid-Korea.quote:Op maandag 19 december 2011 16:17 schreef problematiQue het volgende:
Er zijn ook andere manieren om tot eenheid te komen dan op een dag gewoon de grenzen openen. Er zijn mensen die pleiten voor eerst het noorden rijker maken alvorens tot eenwording over te gaan. Vooral Zuid-Koreaanse bedrijven loopt het water in de mond bij de goedkope arbeid die er in het Noorden te vinden is.
Dat is vooral voor binnenlands publiek bedoelt volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2011 16:34 schreef zuiderbuur het volgende:
Momenteel is de regering in Zuid-Korea juist op de rem gaan staan wat betreft toenadering. De "Sunshine Policy" van Kim Dae Jung (overleden) en Roh (die ondertussen zelfmoord gepleegd heft) wordt niet doorgezet door president Lee, die eerder in een minder toegeeflijke aanpak gelooft.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef Roellie80 het volgende:
zow! da's nog net wel ff echt breaking news inderdaad!
moet ik maar eens opzoek naar een nieuwe avatar
Ik denk dat hij prima de Vulkan kan zijn in de volgende Star Trek film.quote:
Het zuiden bouwt alles dan zal het noorden weinig keuze hebben waar ze moeten afnemen. Die markt wordt volledig afgeslotenquote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een hereniging zal héél duur worden voor Zuid-Korea. Maar de Zuid-Koreaanse bedrijven zijn grote MNO's, dus het protectionisme zal wel meevallen.
voor het buitenland.quote:Op maandag 19 december 2011 16:39 schreef maartena het volgende:
Toch blijven die militaire parades indrukwekkend.....
En nu maar hopen dat zijn zoon die soldaatjes niet al te veel gaat gebruiken.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond maar eens Noord Koreaans eten,
Gehn Rice, Son-Der-Vis, Oohk Geh vlees, en Groen-ten-Wech
http://askakorean.blogspo(...)th-korean-jokes.htmlquote:A North Korean farmer caught a fish in a river. He returned home happily and told his wife:
"Look! We can have fried fish tonight!"
"But we have no oil."
"Then we can have steamed fish."
"We have no pot!"
"Then broiled fish?"
"We have no wood."
"Sashimi?"
"We have no knife either."
The farmer angrily went back to the river and tossed the fish back in the river. The fish made a circle in the water, stuck out its head, raised its right fin and exclaimed:
"All hail Dear Leader!"
CHinese legerquote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Het zuiden bouwt alles dan zal het noorden weinig keuze hebben waar ze moeten afnemen. Die markt wordt volledig afgesloten
[..]
voor het buitenland.
Mijn bewondering is voor de Chinezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |