* 3rdRock is jaloersquote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook... Nu samen naar bed dan maar?
quote:
Als het een studentenstad is, is praktisch elke avond een uitgaansavondquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, Leiden is toch zo'n studentenstad? dat wordt nog wat op de uitgaangsavonden....
Ik kom er aan babe.quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook... Nu samen naar bed dan maar?
Veel studenten hebben ook tentamens nu, dus dat zwakt het weer iets af.quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, Leiden is toch zo'n studentenstad? dat wordt nog wat op de uitgaangsavonden....
Uni zeker? Hbo heeft iig geen tentamens.quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Veel studenten hebben ook tentamens nu, dus dat zwakt het weer iets af.
dat zijn nepstudentenquote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Veel studenten hebben ook tentamens nu, dus dat zwakt het weer iets af.
Uni ja. Hier in Tilburg wel in ieder geval.quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uni zeker? Hbo heeft iig geen tentamens.
Wie zegt dat ik die niet heb?quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou eerst pics vragen als ik jou was.
Ik heb hem nu al maar aangevraagdquote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frida GoldGeweldig nummer, draai em heel regelmatig zelf.
Denk niet dat ze em hebben helaas.
quote:
Krystel en haar band neem ik aanquote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wie dat bandje daar die dadelijk gaat spelen? of is dat 30 euro live?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef Allrounder het volgende:
Het is inmiddels ook wel tijd voor Rinus! Toch?!
nee, die hadden ze alleen maar aan de telefoon. om in het glazen huis te mogen spelen moet je wel iets bekender zijn volgens mij.quote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wie dat bandje daar die dadelijk gaat spelen? of is dat 30 euro live?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef henkde_j het volgende:
De zanger stoeit zich naar de menigte bij het glazenhuis.
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig staat er security!quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef henkde_j het volgende:
De zanger stoeit zich naar de menigte bij het glazenhuis. @ serieuzzz live Eindhoven
[ afbeelding ]
approvedquote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, Tori Amos - Winter aangevraagd.
Die vrouwelijke security staat er niet voor niks zie ikquote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef henkde_j het volgende:
De zanger stoeit zich naar de menigte bij het glazenhuis. @ serieuzzz live Eindhoven
[ afbeelding ]
HELD, trouw met mequote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, Tori Amos - Winter aangevraagd.
quote:Recente aanvragen
Los Angeles, The Voices
Loop Naar Het Licht
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |