Net als Rabberingquote:
ok...quote:
* 3rdRock is jaloersquote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook... Nu samen naar bed dan maar?
quote:
Als het een studentenstad is, is praktisch elke avond een uitgaansavondquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, Leiden is toch zo'n studentenstad? dat wordt nog wat op de uitgaangsavonden....
Ik kom er aan babe.quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook... Nu samen naar bed dan maar?
Veel studenten hebben ook tentamens nu, dus dat zwakt het weer iets af.quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, Leiden is toch zo'n studentenstad? dat wordt nog wat op de uitgaangsavonden....
Uni zeker? Hbo heeft iig geen tentamens.quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Veel studenten hebben ook tentamens nu, dus dat zwakt het weer iets af.
dat zijn nepstudentenquote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Veel studenten hebben ook tentamens nu, dus dat zwakt het weer iets af.
Uni ja. Hier in Tilburg wel in ieder geval.quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uni zeker? Hbo heeft iig geen tentamens.
Wie zegt dat ik die niet heb?quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou eerst pics vragen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |