Wat een naam ookquote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Plasman kiest het hazenpad
quote:Reportage: De mislukte aanslag op vlucht 253
Serie reportages
Op eerste kerstdag 2009 wordt Jasper Schuringa de held van vlucht 253. Een Nigeriaanse man heeft ondanks alle veiligheidsmaatregelen op de internationale vliegvelden een bom langs de douane weten te smokkelen. Hij heeft deze verstopt in zijn onderbroek en probeert de bom in de Airbus, die met 288 passagiers onderweg is van Schiphol naar Detroit, tot ontploffing te brengen. De Nederlander Jasper Schuringa overmeestert de terrorist en voorkomt zo een aanslag, die twee dagen later wordt opgeëist door Al Qaida.
doe wat je niet laten kan!quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik zap nog even naar NL 1. De nabespreking geloof ik wel.
Geen as.quote:
Peters top 10 week:quote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef missU het volgende:
Geen confrontage, maar wekelijkse rapportage door Peter
bedankt voor de fake spoiler peter!twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:17:34Over ruim een uurtje bij SBS6: de escapades van de pedofiele zeilinstructeur Bas R. in Cambodja... met een heel verrassend eind! reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Peters top 10 week:
1. Kijk mij eens business class vliegen
2. Kijk hoe mijn personeel wordt geslagen
3. underkoffer actie met geheime camera
4. Versta je me Dunglish?
5. Ik zit lekker hier en jij zit in het hondenweer
6. Amateuristisch camerapuntje
7. In studiogesprek met iemand bekend/politicus
8. Wijzen naar hoe kut de voorzieningen zijn in arme landen
9. Iedere pedofiel erop wijzen hoe makkelijk het is
10.Ff iets vertellen over Ajax en Johan Druif
stuur een boze tweet terug!!quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Ties02 het volgende:
bedankt voor de fake spoiler peter!twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:17:34Over ruim een uurtje bij SBS6: de escapades van de pedofiele zeilinstructeur Bas R. in Cambodja... met een heel verrassend eind! reageer retweet
het is nog niet afgelopen he!quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Ties02 het volgende:
ik denk dat plasman wle een sleutel van zijn eigen kantoor heeftquote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Plasman breekt in op zijn kantoor??
quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
misschien komt er nog een clown door het beeld lopen als verrassend einde.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Peters top 10 week:
1. Kijk mij eens business class vliegen
2. Kijk hoe mijn personeel wordt geslagen
3. underkoffer actie met geheime camera
4. Versta je me Dunglish?
5. Ik zit lekker hier en jij zit in het hondenweer
6. Amateuristisch camerapuntje
7. In studiogesprek met iemand bekend/politicus
8. Wijzen naar hoe kut de voorzieningen zijn in arme landen
9. Iedere pedofiel erop wijzen hoe makkelijk het is
10.Ff iets vertellen over Ajax en Johan Druif
tot juni 2012quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatste episode van Peter!!??
onee in april
quote:
klikken op bijv. 2 minutes ago en dan die link kopieren en dan met het twitter vogeltje plaatsenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pampers, passende reclame
helaas zijn er heel veel smeerlappen met witte vloeistofquote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is die smeerlap met z'n witte vloeistof nou weer vrijgelaten.
zijn vloeistof was opquote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is die smeerlap met z'n witte vloeistof nou weer vrijgelaten.
niet mee eens...quote:Erik Jan Koedijk @erikjan Sluiten
Ik vind dat @peterrdev veel te ver gaat bij het ondervragen van de kinderen!! Wat walgelijk dit. Zou de Nederlandse rechter ook kijken?!?'
teh fuckquote:Peter r. De vries. Kijken wrm moet. Een man kindern gebruiken!??
Goed punt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef missU het volgende:
[..]
helaas zijn er heel veel smeerlappen met witte vloeistof
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey je UI, kijk je Mirai Nikki?
quote:@PeterRdeV Waar de fuck was dat verrassend einde? Ik had op zijn minst een clown verwacht.
twitter:deniesjaa twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:52:35Ik snap niet dat @PeterRdeV stopt met zijn programma.. Waaaaar moet ik dan naar kijken, hahhah en nog even reclame maken voor ajax heerlijk reageer retweet
quote:
Met nederlandse kinderen zouden "we"het niet pikken en dat weet hij ook wel. De hele tijd klagen over hoe het er daar aan toe gaat maar vervolgens zelfs volgens Nederlandse maatstaven veelste ver gaan met die kinderen. Hij had ze op zijn minst een bluryface kunnen geven.quote:
Waarom?quote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
. Hij had ze op zijn minst een bluryface kunnen geven.
omdat die kinderen herkent kunnen worden door nederlanders natuurlijkquote:
nat vlees bakt zo vervelendquote:
noms!quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef missU het volgende:
[..]
Welk stukje vind jij het lekkerst
[ afbeelding ]
Ik zou een levend varken in de winkel loslatenquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF, ik zou die auto's beschadigen als mij dat zou overkomen.
ja ffquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komen jullie nog repo kijken?
ff totdat ik naar bed moet van mezelfquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komt er moord, doodslag en veel bloed?quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zelfda niet binnen 12 uur kunnen uitspelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het computerspel 'zelda'!!!!!
gaat over die nederlander die die terroristische aanslag tegenhieldquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt er moord, doodslag en veel bloed?
Inderdaad ja...quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfda niet binnen 12 uur kunnen uitspelen
Boooringggquote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gaat over die nederlander die die terroristische aanslag tegenhield
Aan MW3 of GoW3 heb je meer plezierquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfda niet binnen 12 uur kunnen uitspelen
niet online, heb niemand om het online mee te spelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
GoW3 speel je dat, online?
Hoezo, genoeg fokkers om mee te spelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef missU het volgende:
[..]
niet online, heb niemand om het online mee te spelen![]()
![]()
MW3 wel
Fokkers ja, de meeste hebben geen leven en willen dan door de weeks overdag gamenquote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoezo, genoeg fokkers om mee te spelen
Ik wil ook sommige mensen de ruimte in hebben.quote:
Weet ik veel!quote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar de fuck gaat dit over
quote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die nieuwslezeres lijkt op tieneke van overtreders
Klompenquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar de fuck gaat dit over
brrrrrrrrrrr eng!quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef missU het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Cilly Dartel is erg lelijk idd, ze heeft wel een steenrijke man geloof ik
Hij is piloot of wellicht was piloot.quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef missU het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Cilly Dartel is erg lelijk idd, ze heeft wel een steenrijke man geloof ik
Bazenbaan heeft hij!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Doler12 het volgende:
En daar gaan we straks weer reportage met een Nederlandse held!
Ik heb liever een knappe arme man dan een lelijke rijke. Moet je er een zak overheen doen als je hem neukt.quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef missU het volgende:
[..]
Ja bah!! Ik zou er niet nat van worden hoorquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb liever een knappe arme man dan een lelijke rijke. Moet je er een zak overheen doen als je hem neukt.
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 23:15:22Zeilinstructeur Bas R. is in Cambodja in afwachting van zijn proces vrijgelaten.... Bizar. De vraag is: Gaat hij het proces bijwonen, of.... reageer retweet
je hele huis stinkt naar gourmetquote:
beter reageert hij p mijn tweetquote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Ties02 het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 23:15:22Zeilinstructeur Bas R. is in Cambodja in afwachting van zijn proces vrijgelaten.... Bizar. De vraag is: Gaat hij het proces bijwonen, of.... reageer retweet
Hij heeft er honderden gehadquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beter reageert hij p mijn tweet
dus, ik ben speciaal, omdat ik een fokker benquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft er honderden gehad
quote:Top 10 Topic-openers
1 Doler12 - 73
2 sinterklaaskapoentje - 72
3 donald_dick - 48
4 PiRANiA - 45
5 tralalala - 45
6 TheKC - 36
7 Ajacied422 - 33
8 roos85 - 32
9 Maraca - 28
10 Karina - 16
voel de stijve lul de sinterklaar in je nekquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voel de stijve lul de sinterklaar in je nek
Mij ook, hoe duur is hij?quote:Op zondag 18 december 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij mag mij voorlezen voor het slapen..
Hij heeft nog 3 andere vliegvelden doorgekomen met de bomquote:
Niet zo gek aangezien steeds meer uit Afrika hierheen komtquote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef donald_dick het volgende:
afrika en amsterdam zijn dus hetzelfde niveau
Ja Afrikaanse landen, maar Nederland schande!quote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft nog 3 andere vliegvelden doorgekomen met de bom
ik ook! Terug naar NL geen extra maatregelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen ik naar New York ging moest ik inderdaad ook mijn schoenen en riem uit
In Parijs hebben ze meer negers dan in heel Afrika bij elkaar.quote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef missU het volgende:
[..]
Niet zo gek aangezien steeds meer uit Afrika hierheen komt![]()
Volgens mij had ik ze toen pas. Wat een klote behandeling krijg je daar in de VS, ze schreeuwen alles naar je, als je iets niet snapt gaan ze harder schreeuwen...quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef missU het volgende:
[..]
ik ook! Terug naar NL geen extra maatregelen
DAN HAD JIJ ZO EEN BOM MEE KUNNEN NEMEN, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef missU het volgende:
[..]
ik ook! Terug naar NL geen extra maatregelen
Ja das echt verschrikkelijk, ben blij dat ik maar een jaar in Frankrijk heb hoeven werkenquote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In Parijs hebben ze meer negers dan in heel Afrika bij elkaar.
Bij mij waren ze erg liefquote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ze toen pas. Wat een klote behandeling krijg je daar in de VS, ze schreeuwen alles naar je, als je iets niet snapt gaan ze harder schreeuwen...
betekend 'in zijn ondergoed' eignelijk 'in zijn kont':Pquote:
failquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef Doler12 het volgende:
http://www.depers.nl/opme(...)n-kont-een-dode.html
Nee dat was een andere gast bekijk mijn link maarquote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
betekend 'in zijn ondergoed' eignelijk 'in zijn kont':P
Laat je een scheet gaat dat ding af.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat je een scheet gaat dat ding af.
Soberso is Amerika overrated, fake kutland ik ga liever naar Azie!quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef donald_dick het volgende:
wtf, wij moeten onze onderbroek opsturen en met bruikbare infod oen ze niets
Kut amerikanen!quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef donald_dick het volgende:
wtf, wij moeten onze onderbroek opsturen en met bruikbare infod oen ze niets
Negerts kan je niet aanpakken want discriminatiequote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap het niet, ze hadden hem er zo uit kunnen pikken.
IDDquote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef missU het volgende:
[..]
Negerts kan je niet aanpakken want discriminatie
De bankrekening van zn arme moeder misschien een leuke bijdrage?quote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heeft zijn god er aan als hij een vliegtuig opblaast? ff serieus.
Goden kunnen ook fappen denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heeft zijn god er aan als hij een vliegtuig opblaast? ff serieus.
Er is maar 1 god, zei die man die mijn piemel pakte ik de kerkquote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goden kunnen ook fappen denk ik.
Is dat wat sneeuw is dan? Godenfapsel??quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goden kunnen ook fappen denk ik.
Noooooo oooooow my god!quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We krijgen weer een amerikaans sausje erover heen
I HEARD A BANG, 9/11 ALL OVER AGAIN, THAT THIS IS POSSIBLE IN THE USA
Kill ALL the Americans! :pquote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Amerikanen zijn kut ja, beter afschaffen dat kutland, maar dan gaan mensen weer huilen dat dat slecht is voor de economie.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef missU het volgende:
[..]
Is dat wat sneeuw is dan? Godenfapsel??
Ruzie maken tijdens het kerst gevreetquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef missU het volgende:
[..]
ligt eraan met wieMensen die gemaakt lief doen omdat het kerst is
![]()
Die gemaakte verplichte 'gezelligheid' is inderdaad walgelijk, maar de extra vrije dagen die je eraan overhoudt zijn wel tofquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb al jaren geen kerstgevoel meer
Ja normaal slaan we elkaar de hersens in, maar met kerst is alles weer even goed voor een paar dagen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef missU het volgende:
[..]
ligt eraan met wieMensen die gemaakt lief doen omdat het kerst is
![]()
en dat 2 keer... 1 keer bij je eigen familie en 1 keer bij je schoonfamiliequote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ruzie maken tijdens het kerst gevreet
want pijn = fijn?quote:Op zondag 18 december 2011 23:47 schreef Studiotje het volgende:
Seks onder de kerstboom terwijl de dennenaalden je bilnaad versieren
Tja, ik laat het altijd maar ff over me heen komen... tis maar 1x per jaar, net als sinterklaasquote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef missU het volgende:
[..]
Die gemaakte verplichte 'gezelligheid' is inderdaad walgelijk, maar de extra vrije dagen die je eraan overhoudt zijn wel tof
Sinterklaas doe ik niks aan, behalve chocopepernoten vretenquote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja, ik laat het altijd maar ff over me heen komen... tis maar 1x per jaar, net als sinterklaas
Kerstboom met kluit of een mooie fake kopen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Neuh, zo'n kerstboom valt altijd uit voordat het echt kerst is
Hier al sinds ik me kan herinneren met mijn saaie famillie suprises verdelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef missU het volgende:
[..]
Sinterklaas doe ik niks aan, behalve chocopepernoten vreten
Houdoequote:
HO STOP HO! Ben jij niet de echte sint?quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier al sinds ik me kan herinneren met mijn saaie famillie suprises verdelen
Ik heb ook famillie.quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
HO STOP HO! Ben jij niet de echte sint?
Ja in spanje tochquote:
Alsof elke amerikaan het even erg heeft meegemaaktquote:
Ik ben er niet geweest, reportage was te laat en ben nu overtreders aan het kijken. Peter was denk ik saaiquote:Op maandag 19 december 2011 11:44 schreef Maraca het volgende:
Zo, het was weer een gezellige zondagavond?
Peter was cool!quote:Op maandag 19 december 2011 15:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest, reportage was te laat en ben nu overtreders aan het kijken. Peter was denk ik saai
Hehe nieuwe kanaal toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:49 schreef Injetta het volgende:
Ik kijk naar 24 kitchen.. Krijg er honger van..
Wat was er aan de hand?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:40 schreef missU het volgende:
De terimg wat een sjonnies met hun gezang en hun megaspeakers
Een huis vol hondenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef missU het volgende:
Een huis vol is best een leuk programma
Haha obsessie over Rob!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was daarstraks bij de sportschool en de deur van het keukentje stond open dus ik dacht wat zou Rob eigenlijk van deze keuken vinden?![]()
Toch apart dat je meteen aan Rob denkt als je een keuken ziet.
Daarom wordt bumperkleven ook zo zwaar beboet in NLquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef zoem het volgende:
Net bij politie op je hielen: Een jongedame zat achterin een cabrio over haar tieten te wrijven, terwijl ze worden ingehaald door een kerel. Niet veel later crasht die kerel, omdat hij niet op het verkeer let![]()
Pubers waren dat en niet mannenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef StephanL het volgende:
Fappende mannen bij Metropolis op NED3
O, al afgelopen
quote:
Wat voor boom.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
SuperrTuxxx en Rob zitten in een boom
Dat heeft toch niks met bumperkleven te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daarom wordt bumperkleven ook zo zwaar beboet in NL
Oke, dat moest ik dus even terugkijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef StephanL het volgende:
Fappende mannen bij Metropolis op NED3
Dat waren toch geen pubers, maar nog kindjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Pubers waren dat en niet mannen
De snelheid van die auto's is wel een paar kilometer te hard!!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Doler12 het volgende:
Hoe zou Koos hier op regeren en check die motormuis op 0.07!![]()
Er komt echt geen bal op.quote:
Kerst?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat komt er zondag, DAS je goed recht?
aankomende zondag is er een kerstfilmquote:
Wie gaat er nou naar die film kijken met kerstavond? zottenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
aankomende zondag is er een kerstfilm
Van SBS baas naar RTL baas!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef tralalala het volgende:
Die kale heeft een programma bij RTL dus denk niet dat hij nog bij SBS zit.
dan schiet ik je wel over hoop op de xbox!quote:
Natuurlijk niet het is kerst!quote:Op zondag 25 december 2011 20:24 schreef WcPot het volgende:
*in tv gids kijken doet*Helemaal geen Koos en Andre of het bike team en ook geen Peter
Als je home alone moet kijken is het zeker een kutkerst!quote:Op zondag 25 december 2011 21:09 schreef Studiotje het volgende:
Er is zelfs geen Home Alone opKut kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |