Wat een naam ookquote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Plasman kiest het hazenpad
quote:Reportage: De mislukte aanslag op vlucht 253
Serie reportages
Op eerste kerstdag 2009 wordt Jasper Schuringa de held van vlucht 253. Een Nigeriaanse man heeft ondanks alle veiligheidsmaatregelen op de internationale vliegvelden een bom langs de douane weten te smokkelen. Hij heeft deze verstopt in zijn onderbroek en probeert de bom in de Airbus, die met 288 passagiers onderweg is van Schiphol naar Detroit, tot ontploffing te brengen. De Nederlander Jasper Schuringa overmeestert de terrorist en voorkomt zo een aanslag, die twee dagen later wordt opgeëist door Al Qaida.
doe wat je niet laten kan!quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik zap nog even naar NL 1. De nabespreking geloof ik wel.
Geen as.quote:
Peters top 10 week:quote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef missU het volgende:
Geen confrontage, maar wekelijkse rapportage door Peter
bedankt voor de fake spoiler peter!twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:17:34Over ruim een uurtje bij SBS6: de escapades van de pedofiele zeilinstructeur Bas R. in Cambodja... met een heel verrassend eind! reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Peters top 10 week:
1. Kijk mij eens business class vliegen
2. Kijk hoe mijn personeel wordt geslagen
3. underkoffer actie met geheime camera
4. Versta je me Dunglish?
5. Ik zit lekker hier en jij zit in het hondenweer
6. Amateuristisch camerapuntje
7. In studiogesprek met iemand bekend/politicus
8. Wijzen naar hoe kut de voorzieningen zijn in arme landen
9. Iedere pedofiel erop wijzen hoe makkelijk het is
10.Ff iets vertellen over Ajax en Johan Druif
stuur een boze tweet terug!!quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Ties02 het volgende:
bedankt voor de fake spoiler peter!twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:17:34Over ruim een uurtje bij SBS6: de escapades van de pedofiele zeilinstructeur Bas R. in Cambodja... met een heel verrassend eind! reageer retweet
het is nog niet afgelopen he!quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Ties02 het volgende:
ik denk dat plasman wle een sleutel van zijn eigen kantoor heeftquote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Plasman breekt in op zijn kantoor??
quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
misschien komt er nog een clown door het beeld lopen als verrassend einde.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Peters top 10 week:
1. Kijk mij eens business class vliegen
2. Kijk hoe mijn personeel wordt geslagen
3. underkoffer actie met geheime camera
4. Versta je me Dunglish?
5. Ik zit lekker hier en jij zit in het hondenweer
6. Amateuristisch camerapuntje
7. In studiogesprek met iemand bekend/politicus
8. Wijzen naar hoe kut de voorzieningen zijn in arme landen
9. Iedere pedofiel erop wijzen hoe makkelijk het is
10.Ff iets vertellen over Ajax en Johan Druif
tot juni 2012quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatste episode van Peter!!??
onee in april
quote:
klikken op bijv. 2 minutes ago en dan die link kopieren en dan met het twitter vogeltje plaatsenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pampers, passende reclame
helaas zijn er heel veel smeerlappen met witte vloeistofquote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is die smeerlap met z'n witte vloeistof nou weer vrijgelaten.
zijn vloeistof was opquote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is die smeerlap met z'n witte vloeistof nou weer vrijgelaten.
niet mee eens...quote:Erik Jan Koedijk @erikjan Sluiten
Ik vind dat @peterrdev veel te ver gaat bij het ondervragen van de kinderen!! Wat walgelijk dit. Zou de Nederlandse rechter ook kijken?!?'
teh fuckquote:Peter r. De vries. Kijken wrm moet. Een man kindern gebruiken!??
Goed punt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef missU het volgende:
[..]
helaas zijn er heel veel smeerlappen met witte vloeistof
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey je UI, kijk je Mirai Nikki?
quote:@PeterRdeV Waar de fuck was dat verrassend einde? Ik had op zijn minst een clown verwacht.
twitter:deniesjaa twitterde op zondag 18-12-2011 om 22:52:35Ik snap niet dat @PeterRdeV stopt met zijn programma.. Waaaaar moet ik dan naar kijken, hahhah en nog even reclame maken voor ajax heerlijk reageer retweet
quote:
Met nederlandse kinderen zouden "we"het niet pikken en dat weet hij ook wel. De hele tijd klagen over hoe het er daar aan toe gaat maar vervolgens zelfs volgens Nederlandse maatstaven veelste ver gaan met die kinderen. Hij had ze op zijn minst een bluryface kunnen geven.quote:
Waarom?quote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
. Hij had ze op zijn minst een bluryface kunnen geven.
omdat die kinderen herkent kunnen worden door nederlanders natuurlijkquote:
nat vlees bakt zo vervelendquote:
noms!quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef missU het volgende:
[..]
Welk stukje vind jij het lekkerst
[ afbeelding ]
Ik zou een levend varken in de winkel loslatenquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF, ik zou die auto's beschadigen als mij dat zou overkomen.
ja ffquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komen jullie nog repo kijken?
ff totdat ik naar bed moet van mezelfquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komt er moord, doodslag en veel bloed?quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zelfda niet binnen 12 uur kunnen uitspelenquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het computerspel 'zelda'!!!!!
gaat over die nederlander die die terroristische aanslag tegenhieldquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt er moord, doodslag en veel bloed?
Inderdaad ja...quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfda niet binnen 12 uur kunnen uitspelen
Boooringggquote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gaat over die nederlander die die terroristische aanslag tegenhield
Aan MW3 of GoW3 heb je meer plezierquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfda niet binnen 12 uur kunnen uitspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |