het overkwam hemquote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huh, hij verteld de waarheid?
Dan moet jij ook de bak in, niet doen dusquote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef donald_dick het volgende:
ik had hem als ouder in elkaar geslagen
topics in limbo!quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde tijd dat dit kan!
Op FOK!quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde tijd dat dit kan!
In de OP ermeequote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde tijd dat dit kan!
ik ga graag voor mijn kinderen de bak inquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dan moet jij ook de bak in, niet doen dus
hehe wel gaaf, pas de tweede keer!quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde tijd dat dit kan!
En dan hebben de kinderen gaan vader meer, lekker handigquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga graag voor mijn kinderen de bak in
En een vader met strafbladquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En dan hebben de kinderen gaan vader meer, lekker handig
valt me ook op, WTF????quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Geen enkele ouder die die gast op z'n muil slaat.
ze kunnen wel zonder me voor een weekquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En dan hebben de kinderen gaan vader meer, lekker handig
hopelijk is er ook nog een moederquote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze kunnen wel zonder me voor een week
quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
12 jarige knappen allemaal op van anale buttsecks
Jij gaat dan langer de bak in voor poging tot doodslag dan de pedo die je kind anaal verkrachtquote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze kunnen wel zonder me voor een week
Ja maar hier kom je toch niet mee weg, wat zijn dat voor oudersquote:
dat blijkt maar weerquote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij gaat dan langer de bak in voor poging tot doodslag dan de pedo die je kind anaal verkracht
Dat begrijp ik ook niet, ik had mijn kind meteen weggehaald daar. Die smoesjes trap je toch niet in lijkt me?quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar hier kom je toch niet mee weg, wat zijn dat voor ouders
Hopelijk niemand!quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ouders voor zich winnen?!
Maar hoe kunnen ze goedkeuren dat hij een sex met een kind van 12 heeft???
Het is de schuld van Peter.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef donald_dick het volgende:
Ik zei het al, Peter is een klootzak!
quote:
de ouders van het jongetjequote:
En dan voor arrest eraf na 2 weken weer vrijquote:
Komen zn tietjes mooi in uit.quote:
?quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef donald_dick het volgende:
Peter op kosten van de publieke omroep op vakantie!
must nog fapquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komen zn tietjes mooi in uit.
Ja zitten in de EUquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
heeft cambodja een uitleveringsverdrag met nederland?
nee, hij moet daar blijven in een stinkgevangenis waar je slangenkoppen te eten krijgtquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
Ik hoop het niet, laat maar wegrotten daar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
Cambdja zit in de EUquote:
Nee klopt, maar in Azie gaat dat vaak lastig hoorquote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse, voor uitlevering? Als er maar een verdrag is.
prima toch, desnoods de doodstraf eropquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar in Azie gaat dat vaak lastig hoor
ook met al die drugsmensen die daar vast zitten, Singapore enzo kom je bijna nooit uit die gevangenissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |