SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik neem de volgende en dan stop ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat we zouden stoppen met voetbal TT's
Opzouten junge geen gassaray of ordusiporquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem de volgende en dan stop ik..
Neem gwn de ploegen die nog Europees spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Opzouten junge geen gassaray of ordusipor
Jij begonquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat we zouden stoppen met voetbal TT's
Fixed.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
PSV maakt Trabzonspor af.
Turkse teams altijd bir
ORDUSPOR!quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Je tegenstander onderschatten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
TUrkse teams.
Boluspor en Samsunspor vrieeend.quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef EL_Presidente het volgende:
kunnen jullie gvd stoppen met het woordje bir in elke fucking post te vermelden, word er een beetje schijtziek van.. slaat helemaal nergens op. gaat nergens meer over..
Omdat de TT?quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dat moet je komen melden omdat ?
Ja, inter stond toen 17e in de competitie en was fucking bagger.quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op papier is Inter ook beter. Ik bedoel maar.
Hey Smoofie. Wat denk je dat Ajax tegen Manchester gaat doen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
TUrkse teams.
Ligt aan wat Manchester in de winter gaat doen qua aankopen en of ze door gaan in de Carling/League cup. Als ze de EL niet serieus nemen heeft Ajax zeker een grote kans.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Hey Smoofie. Wat denk je dat Ajax tegen Manchester gaat doen?
Dat is waar. Ondanks dat je Trabzonspor onderschatquote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan wat Manchester in de winter gaat doen qua aankopen en of ze door gaan in de Carling/League cup. Als ze de EL niet serieus nemen heeft Ajax zeker een grote kans.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef EL_Presidente het volgende:
kunnen jullie gvd stoppen met het woordje bir in elke fucking post te vermelden, word er een beetje schijtziek van.. slaat helemaal nergens op. gaat nergens meer over.. heeft geen fucking betekenis wannabe turkies
Lucas 23: 34.quote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef EL_Presidente het volgende:
welke klootviool heeft ze gezegd om het woord Bir te gebruiken.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo heb je een jodenster in je UI, is dat wel halal? ?
Ik praat gewoon msnk na.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar. Ondanks dat je Trabzonspor onderschat, hoop ik dat Ajax wint.
Hoe dan ook, het is bij voetbal uitermate dom om je tegenstander te onderschatten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat de TT?
[..]
Ja, inter stond toen 17e in de competitie en was fucking bagger.
In het EL loting topicquote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh? Wanneer en waar heeft hij dat gezegd?.
Weissman, zogenaamd Jewish.. je bent gewoon een fucking Turk, everyone knows it..quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Weissman het volgende:
Jongens, die kant willen jullie niet op met dit topic.
Dat mag Julis alleen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Bende senin dassagini yerim lan
Ik ben jood hier...sjiet..quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Weissman, zogenaamd Jewish.. je bent gewoon een fucking Turk, everyone knows it..
Wie zijn kloon ben je?
Er zullen altijd mensen zijn die de Turkse volksaard ontkennen, die zover gaan te stellen dat De Turk zelfs ook niet bestaat.quote:
Ten eerste ben ik alles behalve normaal. Ten tweede ik ben geen''fucking'' Turk. Mss jij wel maar ik absoluut niet. Ten derde ben ik wel degelijk Jewish. Tot slot, Weissman is geen kloon, en er zullen geen klonen van Weissman komen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef EL_Presidente het volgende:
Weissman, zogenaamd Jewish.. je bent gewoon een fucking Turk, everyone knows it..
Wie zijn kloon ben je?
Bedankt voor je bijdrage W, dit topic kon het wel weer eens gebruiken.quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn die de Turkse volksaard ontkennen, die zover gaan te stellen dat De Turk zelfs ook maar bestaat.
Turkologen gruwelen bij de gedachte aan dat soort lieden die hun kerstbonus van de Griekse, Israelische danwel Armeense ambassade deze maand zullen ontvangen.
Wees waakzaam, Turk let op Uw Saeck!
Is dit een soort lokvraag dit Landysh uit haar tent moet lokken ? Net zoals ze bij Batman doen ?quote:
wat voor put? waterput?quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Staat duidelijk een put achter jood.
wat edit je m'n post, er staat duidelijk punt.quote:
stop je bir in je reet..quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik alles behalve normaal. Ten tweede ik ben geen''fucking'' Turk. Mss jij wel maar ik absoluut niet. Ten derde ben ik wel degelijk Jewish. Tot slot, Weissman is geen kloon, en er zullen geen klonen van Weissman komen.
Hou je bir en pas op bij het oversteken
[..]
Bedankt voor je bijdrage W, dit topic kon het wel weer eens gebruiken.
[..]
Is dit een soort lokvraag dit Landysh uit haar tent moet lokken ? Net zoals ze bij Batman doen ?
Billen sowieso.quote:Op maandag 19 december 2011 00:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Billen van non-kafirs vindt ik ook goed hoor.
Jammer dat die foto het niet meer doet.quote:Op zondag 27 september 2009 02:19 schreef Maki-maki. het volgende:
[ afbeelding ]
Om en nabij 9,15 cm.
TL:DR.quote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef Ayca het volgende:
http://thedreamtribe.com/(...)lect-and-confidence/
Hoelang is een chinees OMG!1EINZ!!1quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef zarGon het volgende:
Hoelang is jullie langste vinger eigenlijk?.
Helaas wel A.Q. birheid zit in je genen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef Teoman het volgende:
Ook al ben je verkaast, die turkse gedrag komt overal naar voren
Van waar begin je met meten?quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef zarGon het volgende:
Hoelang is jullie langste vinger eigenlijk?.
[..]
Jammer dat die foto het niet meer doet..
Watquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahw.
Kan niet precies meten nu, maar schat 9-10cm?
Eerst meten! Het oog voegt er automatisch een paar centimeter toe aan de werkelijkheid.quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahw.
Kan niet precies meten nu, maar schat 9-10cm?
Als ik het me goed herinner wel ja.quote:Op maandag 19 december 2011 01:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat! Volgens mij ben jij ook langer dan ik, toch?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef Ayca het volgende:
http://thedreamtribe.com/(...)lect-and-confidence/
Hm, wel goede punten om over na te denken! Interessant leesvoer verder.quote:What were the subjects specifically asked to think about? They were told to imagine their ancestors, how they lived, their professions and their families, the trials they faced, and what these ancestors would tell them if they were around today.
quote:Op maandag 19 december 2011 01:59 schreef xminator het volgende:
Tosti met boter, sucuk, kaas, sambal en wit brood... Daarna curry ernaast en ayran erbij.
Lekker!
Pastirma?quote:Op maandag 19 december 2011 02:25 schreef xminator het volgende:
`Wat is deze lann? Eerst wil je tantuni, heb je het nergens in nederland..
Vervolgens denk je ik maak sucuk, is er geen sucuk in den koelkast.
Er is wel peynir maar wat the fak moet ik met peynirli tost. PEynirs is bijzaak bij de sucuklu tost ulannn.
Nachtelijke problemen...
Moet je ook niet zo laat zulke dingen eten.quote:Op maandag 19 december 2011 02:18 schreef xminator het volgende:
WIl ik net gaan maken, kijk ik in de koelkast... GEEN SUCUK
GEEN MODDERFOKKIN SUCUK
HET LEVEN HAAT MIJ
Heb ook niks gegeten, sucuk was niet aanwezig !!!quote:Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo laat zulke dingen eten.
quote:Op maandag 19 december 2011 12:10 schreef xminator het volgende:
Je zit er wel mee he? Met die sosisenn :p
24 feb 2010.
Zoiets als drugs, je stopt er niet mee.quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Ayca het volgende:
Nog ongeveer 500 post in deze reeks en ik sta 2e in de top 10 posters lijst. Nog 2700 en ik sta eerste, wat een hoop faal. Dan stop ik.
Maar wat ga je dan doen met die zee van tijd?quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Ayca het volgende:
Nog ongeveer 500 post in deze reeks en ik sta 2e in de top 10 posters lijst. Nog 2700 en ik sta eerste, wat een hoop faal. Dan stop ik.
Hm, je maakt het wel aantrekkelijk om nu te stoppen he.quote:Op maandag 19 december 2011 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar wat ga je dan doen met die zee van tijd?
Als jij stopt dan volg ik, omdat het kan
Maar ik ga je niet verlaten heurquote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm, je maakt het wel aantrekkelijk om nu te stoppen he.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 19 december 2011 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dit meen je niet.. NIET JIJJJJ...
.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar ik ga je niet verlaten heur
Er volgen welhaast dagelijkse berichtjes middels Facebook en natuurlijk PM!
Misschien is het handig als je van tactiek en strategie verandert.quote:Op maandag 19 december 2011 20:20 schreef EL_Presidente het volgende:
Ayça mag ik je inmasseren met knoflookolie..
quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?Het is toch overduidelijk, al zijn kloons lijken op elkaar.
ja maar dan herkent niemand me meerquote:Op maandag 19 december 2011 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je van tactiek en strategie verandert..
die hond op 0:57quote:
quote:
Wat is '24 feb 2010' eigenlijk?quote:Op maandag 19 december 2011 12:10 schreef xminator het volgende:
Je zit er wel mee he? Met die sosisenn :p
24 feb 2010.
Ayça met mayo, ketchup en uien!quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zargon arkadas. Domste Fokker? Wat is dat man..
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:35 schreef xminator het volgende:
Nu serieus:
Als je op surme sosis googled zie je als 2 e hit een Turkentopic stammende uit 24 feb. 2010, waarin ayca ddzelfde vraag stelt.
quote:
Ghehee lekker dan. En net wat je zegt ja, dikke flut verkiezingen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha..
Dat 'domste user'-gedoe begon bij deze post. Iedereen die niet volgens de OP postte, kwam op die lijst te staan.
Sowieso, die hele verkiezingen van dit jaar kun je met een korrel zout nemen. Uitslagen staan min of meer al vast..
Ga je het nog invullen en stemmen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ghehee lekker dan. En net wat je zegt ja, dikke flut verkiezingen.
Mwah. Verzin iets leukers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:32 schreef Ayca het volgende:
Alles inhalen wat je de laatste tijd steeds hebt uitgesteld?
Dat is wat ik ga doen volgende week iig
Natuur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Ayca het volgende:
Wij weten toch niet waar jouw interesses liggen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef xminator het volgende:
Ga naar een kerstmarkt
Of naar de film.
Of gewoon slapen en niksen.
Epic natural bodybuilding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef Ayca het volgende:
Als je eenmaal in de bergen woont wat ga je doen met al je vrije tijd?
Heb je zo een unlimited card? 2x per dag een film kijke! En dan gewoon vooral luieren!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kerst is zo gay man. Films, slapen en niksen zal het worden.
Net keihard getraind.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef Weissman het volgende:
Levo, ga keihard trainen mang. Of anders lees je wat van Jacques Lacan of Albert Camus. Nietzsche mag ook tuurlijk
Gewoon downloaden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef Teoman het volgende:
[..]
Heb je zo een unlimited card? 2x per dag een film kijke! En dan gewoon vooral luieren!
Ohja, dat topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:35 schreef xminator het volgende:
Nu serieus:
Als je op surme sosis googled zie je als 2 e hit een Turkentopic stammende uit 24 feb. 2010, waarin ayca ddzelfde vraag stelt.
Echt stomquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha..
Dat 'domste user'-gedoe begon bij deze post. Iedereen die niet volgens de OP postte, kwam op die lijst te staan.
Sowieso, die hele verkiezingen van dit jaar kun je met een korrel zout nemen. Uitslagen staan min of meer al vast..
Trabzonspor is wisselvallig qua spel. Soms kunnen ze goed spelen, maar op dit moment zijn ze niet al te best idd (wat zarGon zei)quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Internepper het volgende:
Trabzonspor? Wat verwachten de kenners hier van de wedstrijd?
Heb wel gezien dat Trabzon een paar leuke uitslagen heeft neergezet, maar wie heeft de meeste kans op winst in jullie ogen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef zarGon het volgende:
Als ze voetballen zoals ze nu doen zie ik PSV winnen.
Oké, bedankt. Klinkt hoopvolquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Trabzonspor is wisselvallig qua spel. Soms kunnen ze goed spelen, maar op dit moment zijn ze niet al te best idd (wat zarGon zei).
Dat is fener wat je omschrijft. Je bent een beetje in de warquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef xminator het volgende:
Trabzondspor koopt psv spelers en of de
Scheidsrechters om, dus alles is mogelijk.
Oké, dit is vast racistisch, maar ik vind negers maar eng.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Ayca het volgende:
Ga op vakante in Papua Nieuw Guinea Levo!
Maar als je objectief kijkt he.. Is het niet raar dat Fenerbahce weer op koploperpositie zit en dat trabizondspor op de 10e positie staat.. Nu de competitie is schoongemaakt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is fener wat je omschrijft. Je bent een beetje in de war.
What thefuck?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Ayca het volgende:
Dat zeg ik, negers zijn maar eng.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef xminator het volgende:
[..]
What thefuck?
Wat is deze? Sperma van andere mannen op je gezicht smeren en zulks. Ayca you pervert!
Zij doen dat, en ik ben hier de pervert??quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef xminator het volgende:
[..]
What thefuck?
Wat is deze? Sperma van andere mannen op je gezicht smeren en zulks. Ayca you pervert!
Jij zoekt het op via google enzo, wat voor woord combos heb je gbruikt dan.. En dan plaats je het hier nog...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zij doen dat, en ik ben hier de pervert??
Dat kan zeker toeval zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar als je objectief kijkt he.. Is het niet raar dat Fenerbahce weer op koploperpositie zit en dat Trabizondspor op de 10e positie staat.. Nu de competitie is schoongemaakt?
Dan lijkt het mij juist dat trabzondspor meer heeft omgekocht en gedaan, want vorig jaar wonnen ze alles en dit jaar verliezen ze alles.. Ra ra wat een toeval?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Ayca het volgende:
Wat een aannames. Zocht helemaal niet, kwam het toevallig tegen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij zoekt het op via google enzo, wat voor woord combos heb je gbruikt dan.. En dan plaats je het hier nog...
Studeert er iemand hier in Grunn?
Baas.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turks geroosterd brood met erop Turkse salami/sucuk met Turkse feta kaas.
...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Ayca het volgende:
Toevallig?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een aannames. Zocht helemaal niet, kwam het toevallig tegen.
Ze zien er wel gelukkig uit ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Julis het volgende:
[..]
...
Ze genieten er wel van, dus dat is mooi.
Nee, dat telt niet. Blijkbaar zit het genot in het uitsmeren op iemands anders gezicht. Of je eigen gezicht moet worden besmeerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef zarGon het volgende:
Ah, even uitsmeren over mijn gezicht voor een gelukkig bestaan.
Dit ja!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef Ayca het volgende:
Nee, je moet eerst even een oudere man zoeken..
Toevallig ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toevallig?. HAHAHAHAHA Recommended videos zeker?
HAHAHAHA, ik zag je gooien net zoals Spider-Man zijn web slingert.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef xminator het volgende:
Vangen zargon!!
Dat van mij is net huidverjongingscreme..
Hm, er is een kerk hier in de buurt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef Ayca het volgende:
Nee, je moet eerst even een oudere man zoeken..
Jij bent niet jong genoeg, mijn vriend.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, er is een kerk hier in de buurt.
...
Daar zijn vast ook wat jongetjes, die zijn wel wat gewend.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, er is een kerk hier in de buurt.
...
quote:Al knielend is ze je aan het pijpen en op het moment van klaarkomen trek je je pik uit haar mond en spuit haar vol in het oog zodat ze haar hand voor het oog houdt. Vervolgens schop je haar tegen de schenen zodat ze op haar andere been rondhinkt.
Hand voor haar oog, op 1 been hinken: Et voila; de piraat.
quote:Ze is je aan het aftrekken en op het moment dat je klaarkomt vang je het zaad op met je hand en gooit het *flash* vol in haar gezicht en roept "Spiderman!"
Deze ken ik nét iets anders. Je moet haar doggy nemen en dan op het moment van komen je zaad opvangen, maar ook op haar rug spugen, zodat ze denkt dat je daar bent klaargekomen. Dan gaat ze omkijken en kun je haar dus verrassen met de Spiderman.quote:
Bwehehe, dezen onthoud ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze ken ik nét iets anders. Je moet haar doggy nemen en dan op het moment van komen je zaad opvangen, maar ook op haar rug spugen, zodat ze denkt dat je daar bent klaargekomen. Dan gaat ze omkijken en kun je haar dus verrassen met de Spiderman.
Is iets wat je voor het huwelijksnacht moet bewaren.quote:
Inderdaad, zoals het hoort!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is iets wat je voor het huwelijksnacht moet bewaren.
Ze willen dan een onvergetelijke nacht, niet?
Auto kwam van rechts, niet gezien was kudt weer. Hele voorkant van auto gesloopt ;___;quote:Op woensdag 21 december 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
Je moet even je geslacht veranderen in vrouw
Maar wat is er gebeurd dan precies?
he xminator hoe vaak ben je naar de consulaat geweest voor askerlik?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef xminator het volgende:
Je bent wel allrisk verzekerd, maar je krijgt toch maar de huidige economische waarde van je auto..
Beterschap en beter uit je doppen kijken voortaan!!
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Auto kwam van rechts, niet gezien was kudt weer. Hele voorkant van auto gesloopt ;___;
Gelukkig wel All risk verzekering
Zelf 1 keer. Nummertje had iemand anders gehaald..quote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
he xminator hoe vaak ben je naar de consulaat geweest voor askerlik?
2x of 3x
- 1 keer om nummertje te halen voor afspraak
- 1 keer om alle papieren in te leveren
- ?
toch?
De bir auto is dus overleden? RIP bir auto!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gister fokked op harde ongeluk gehad met de auto.
Gelukkig niemand gewond maar m'n auto is kaduuk ;___;
Gecmis olsun. Gelukkig is niemand ongedeerdquote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gister fokked op harde ongeluk gehad met de auto.
Gelukkig niemand gewond maar m'n auto is kaduuk ;___;
peki parayi ne zaman yatirdin? je moet toch ook een soort van betalingsbewijs inleveren?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Zelf 1 keer. Nummertje had iemand anders gehaald..
Bank zit ernaast? Je betaald en komt meteen weer terug.. 5 minuten werk.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
peki parayi ne zaman yatirdin? je moet toch ook een soort van betalingsbewijs inleveren?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Bank zit ernaast? Je betaald en komt meteen weer terug.. 5 minuten werk.
Alleen waarom stel je deze vragen nog? De wet is al ingegaan..
uitgezocht.. ze zijn nog niet te koop..quote:Op woensdag 21 december 2011 20:14 schreef xminator het volgende:
Ik heb consulaat uitgezocht, zoek jij de kaartjes maar uit en plaatst hier aub.
Oei, niemand ongedeerd? Dat is wel vrij ernstig dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Julis het volgende:
Ik heb eindelijk onder de knie hoe je een bal goed moet raken met poolen.
. Nu nog de tactieken en meer kracht zetten op bepaalde momenten.
[..]
Gecmis olsun. Gelukkig is niemand ongedeerd [ afbeelding ]. Heb je je rijbewijs al lang trouwens?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oei, niemand ongedeerd? Dat is wel vrij ernstig dan.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oei, niemand ongedeerd? Dat is wel vrij ernstig dan.
Wat doe je op Fok! ?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef xminator het volgende:
Knallen tot we neervallen, yeahh buddy doorstudiernacht
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef xminator het volgende:
Zodat wanneer ik kansloze figuren zoals jullie zie, ik motivatie en inspiratie vind om te studeren. Zodat ik niet zoals jullie eindig.
quote:
Vanaf morgen vakantie hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 03:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Herkenbaar.
Ik maak regelmatig tentamens met 1 à 2 uur slaap, omdat ik perse in de nacht moet leren, want dat gaat me veel en veel beter af.![]()
Vorig jaar had ik een tentamenweek met 3 tentamens achter elkaar, en omdat ik altijd op het laatste moment leer was mijn oplossing: tentamen maken, overdag slapen tot een uur of 6, de hele nacht wakker blijven, tentamen maken, slapen tot een uur of 6, hele nacht wakker blijven, tentamen maken.
Alle drie de vakken gehaald, en het was volgens mij ook nog mijn beste tentamenweek.
Géén leven hebben.
Je moet gewoon veel en veel eerder beginnen met het leren. Deze manier van leren is echt slopend. Ik leer ook liever in de nacht, maar merk wel dat ik de informatie voor een veel kortere periode onthoud. Ben je zeg maar na de afloop van het tentamen alles weer vergeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Herkenbaar.
Ik maak regelmatig tentamens met 1 à 2 uur slaap, omdat ik perse in de nacht moet leren, want dat gaat me veel en veel beter af.![]()
Vorig jaar had ik een tentamenweek met 3 tentamens achter elkaar, en omdat ik altijd op het laatste moment leer was mijn oplossing: tentamen maken, overdag slapen tot een uur of 6, de hele nacht wakker blijven, tentamen maken, slapen tot een uur of 6, hele nacht wakker blijven, tentamen maken.
Alle drie de vakken gehaald, en het was volgens mij ook nog mijn beste tentamenweek.
Géén leven hebben.
quote:Op donderdag 22 december 2011 05:09 schreef xminator het volgende:
Einde i
[..]
Vanaf morgen vakantie hebben![]()
CHEW ON THEM ASSES! RAAAAWWRRRR!quote:Op donderdag 22 december 2011 07:21 schreef xminator het volgende:
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum...
Enige goede reactie:quote:Op donderdag 22 december 2011 16:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ontkennen "genocide" verboden in Frankrijk
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Viajero het volgende:
Belachelijk deze wet. Precies zo belachelijk als de Turkse wet die het bevestigen van genocide verbiedt, en de Nederlandse wet tegen het ontkennen van de holocaust.
Kennis van geschiedenis wordt gevormd in open debat, en regeringen zouden geen wetten moeten hebben die delen van dat debat verbieden.
Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat de Turken genocide hebben gepleegd op de Armeniers en de Grieken. Maar als iemand daar anders over denkt dan moet dat gezegd mogen worden.
Zo snel kan je 3 pagina's niet lezen. Fail.quote:
Misschien had ik het topic al gezien? Fail.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zo snel kan je 3 pagina's niet lezen. Fail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Als je al jouw gescheld overslaat, blijft er bar weinig over hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zo snel kan je 3 pagina's niet lezen. Fail.
Goh. Blijkbaar lees je over heel veel dingen heen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef OEM het volgende:
[..]
Als je al jouw gescheld overslaat, blijft er bar weinig over hoor.
Behalve dit gedeeltequote:Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat was een bluf, ik heb het niet gelezen. Maar die reactie zegt alles wat er te zeggen valt.
Goedquote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef zarGon het volgende:
Ooo, Clio. Hoe is het met jou en Min-e?.
Waarom mag ze niet meer FOK!ken?quote:
Vertel ons je levenservaringen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja je moet wat hé, als je de hele dag op Fok! zit en amper buiten komt
Wie nog meer dan ?quote:
ken ze niet behalve xminator/ayca..quote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Turquaz en JaleesoJoia, xminator en Ayca, Levo en Landysh.
Of de moeder die scout.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer eens wat anders dan op elke dügün scouten voor een potentiële vriendin en vrouw.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
Op duguns word je tegenwoordig gescout door de dames.... Niminormal.
waarom turkish style bruiloft man waaromquote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef ClioSporT het volgende:
Ik vind bruiloften ook niks, maar als het je eigen bruiloft is moet je wel aanwezig zijn..
Turkish als in kleine zaal, laag plafond, 300 kinderen is het niet geworden gelukkig.. Mooi stijlvol relaxt feestje voor zo'n 300 coole gasten..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom turkish style bruiloft man waarom
Dat klinkt wel beter ja. Foto's?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Turkish als in kleine zaal, laag plafond, 300 kinderen is het niet geworden gelukkig.. Mooi stijlvol relaxt feestje voor zo'n 300 coole gasten..
Vraag actf maar
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:49 schreef zarGon het volgende:
Of gewoon de handtekeningen zetten zonder het aan iemand te melden, dit dat en dan pas melden. Alsook klaar en veel minder stress.
Waarom zijn wij niet uitgenodigdquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Turkish als in kleine zaal, laag plafond, 300 kinderen is het niet geworden gelukkig.. Mooi stijlvol relaxt feestje voor zo'n 300 coole gasten..
Vraag actf maar
De bruiloft is toch al geweest? Of lees ik het verkeerd?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
De eerstvolgende Turken op FOK!-meet is bij een düğün. Zoveel is duidelijk!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |