SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik neem de volgende en dan stop ik.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat we zouden stoppen met voetbal TT's
Opzouten junge geen gassaray of ordusiporquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem de volgende en dan stop ik..
Neem gwn de ploegen die nog Europees spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Opzouten junge geen gassaray of ordusipor
Jij begonquote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat we zouden stoppen met voetbal TT's
Fixed.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
PSV maakt Trabzonspor af.
Turkse teams altijd bir
ORDUSPOR!quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Je tegenstander onderschatten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
TUrkse teams.
Boluspor en Samsunspor vrieeend.quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef EL_Presidente het volgende:
kunnen jullie gvd stoppen met het woordje bir in elke fucking post te vermelden, word er een beetje schijtziek van.. slaat helemaal nergens op. gaat nergens meer over..
Omdat de TT?quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dat moet je komen melden omdat ?
Ja, inter stond toen 17e in de competitie en was fucking bagger.quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op papier is Inter ook beter. Ik bedoel maar.
Hey Smoofie. Wat denk je dat Ajax tegen Manchester gaat doen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Smoofie het volgende:
TUrkse teams.
Ligt aan wat Manchester in de winter gaat doen qua aankopen en of ze door gaan in de Carling/League cup. Als ze de EL niet serieus nemen heeft Ajax zeker een grote kans.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Hey Smoofie. Wat denk je dat Ajax tegen Manchester gaat doen?
Dat is waar. Ondanks dat je Trabzonspor onderschatquote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan wat Manchester in de winter gaat doen qua aankopen en of ze door gaan in de Carling/League cup. Als ze de EL niet serieus nemen heeft Ajax zeker een grote kans.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef EL_Presidente het volgende:
kunnen jullie gvd stoppen met het woordje bir in elke fucking post te vermelden, word er een beetje schijtziek van.. slaat helemaal nergens op. gaat nergens meer over.. heeft geen fucking betekenis wannabe turkies
Lucas 23: 34.quote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef EL_Presidente het volgende:
welke klootviool heeft ze gezegd om het woord Bir te gebruiken.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo heb je een jodenster in je UI, is dat wel halal? ?
Ik praat gewoon msnk na.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar. Ondanks dat je Trabzonspor onderschat, hoop ik dat Ajax wint.
Hoe dan ook, het is bij voetbal uitermate dom om je tegenstander te onderschatten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat de TT?
[..]
Ja, inter stond toen 17e in de competitie en was fucking bagger.
In het EL loting topicquote:Op zondag 18 december 2011 23:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh? Wanneer en waar heeft hij dat gezegd?.
Weissman, zogenaamd Jewish.. je bent gewoon een fucking Turk, everyone knows it..quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Weissman het volgende:
Jongens, die kant willen jullie niet op met dit topic.
Dat mag Julis alleen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Bende senin dassagini yerim lan
Ik ben jood hier...sjiet..quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Weissman, zogenaamd Jewish.. je bent gewoon een fucking Turk, everyone knows it..
Wie zijn kloon ben je?
Er zullen altijd mensen zijn die de Turkse volksaard ontkennen, die zover gaan te stellen dat De Turk zelfs ook niet bestaat.quote:
Ten eerste ben ik alles behalve normaal. Ten tweede ik ben geen''fucking'' Turk. Mss jij wel maar ik absoluut niet. Ten derde ben ik wel degelijk Jewish. Tot slot, Weissman is geen kloon, en er zullen geen klonen van Weissman komen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef EL_Presidente het volgende:
Weissman, zogenaamd Jewish.. je bent gewoon een fucking Turk, everyone knows it..
Wie zijn kloon ben je?
Bedankt voor je bijdrage W, dit topic kon het wel weer eens gebruiken.quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn die de Turkse volksaard ontkennen, die zover gaan te stellen dat De Turk zelfs ook maar bestaat.
Turkologen gruwelen bij de gedachte aan dat soort lieden die hun kerstbonus van de Griekse, Israelische danwel Armeense ambassade deze maand zullen ontvangen.
Wees waakzaam, Turk let op Uw Saeck!
Is dit een soort lokvraag dit Landysh uit haar tent moet lokken ? Net zoals ze bij Batman doen ?quote:
wat voor put? waterput?quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Staat duidelijk een put achter jood.
wat edit je m'n post, er staat duidelijk punt.quote:
stop je bir in je reet..quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik alles behalve normaal. Ten tweede ik ben geen''fucking'' Turk. Mss jij wel maar ik absoluut niet. Ten derde ben ik wel degelijk Jewish. Tot slot, Weissman is geen kloon, en er zullen geen klonen van Weissman komen.
Hou je bir en pas op bij het oversteken
[..]
Bedankt voor je bijdrage W, dit topic kon het wel weer eens gebruiken.
[..]
Is dit een soort lokvraag dit Landysh uit haar tent moet lokken ? Net zoals ze bij Batman doen ?
Billen sowieso.quote:Op maandag 19 december 2011 00:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Billen van non-kafirs vindt ik ook goed hoor.
Jammer dat die foto het niet meer doet.quote:Op zondag 27 september 2009 02:19 schreef Maki-maki. het volgende:
[ afbeelding ]
Om en nabij 9,15 cm.
TL:DR.quote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef Ayca het volgende:
http://thedreamtribe.com/(...)lect-and-confidence/
Hoelang is een chinees OMG!1EINZ!!1quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef zarGon het volgende:
Hoelang is jullie langste vinger eigenlijk?.
Helaas wel A.Q. birheid zit in je genen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef Teoman het volgende:
Ook al ben je verkaast, die turkse gedrag komt overal naar voren
Van waar begin je met meten?quote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef zarGon het volgende:
Hoelang is jullie langste vinger eigenlijk?.
[..]
Jammer dat die foto het niet meer doet..
Watquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahw.
Kan niet precies meten nu, maar schat 9-10cm?
Eerst meten! Het oog voegt er automatisch een paar centimeter toe aan de werkelijkheid.quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahw.
Kan niet precies meten nu, maar schat 9-10cm?
Als ik het me goed herinner wel ja.quote:Op maandag 19 december 2011 01:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat! Volgens mij ben jij ook langer dan ik, toch?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef Ayca het volgende:
http://thedreamtribe.com/(...)lect-and-confidence/
Hm, wel goede punten om over na te denken! Interessant leesvoer verder.quote:What were the subjects specifically asked to think about? They were told to imagine their ancestors, how they lived, their professions and their families, the trials they faced, and what these ancestors would tell them if they were around today.
quote:Op maandag 19 december 2011 01:59 schreef xminator het volgende:
Tosti met boter, sucuk, kaas, sambal en wit brood... Daarna curry ernaast en ayran erbij.
Lekker!
Pastirma?quote:Op maandag 19 december 2011 02:25 schreef xminator het volgende:
`Wat is deze lann? Eerst wil je tantuni, heb je het nergens in nederland..
Vervolgens denk je ik maak sucuk, is er geen sucuk in den koelkast.
Er is wel peynir maar wat the fak moet ik met peynirli tost. PEynirs is bijzaak bij de sucuklu tost ulannn.
Nachtelijke problemen...
Moet je ook niet zo laat zulke dingen eten.quote:Op maandag 19 december 2011 02:18 schreef xminator het volgende:
WIl ik net gaan maken, kijk ik in de koelkast... GEEN SUCUK
GEEN MODDERFOKKIN SUCUK
HET LEVEN HAAT MIJ
Heb ook niks gegeten, sucuk was niet aanwezig !!!quote:Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo laat zulke dingen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |