Beste newbiemodquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Beste newbiemod moet natuurlijk ook een categorie zijn
Serieus, grootste postcountgeiler.....en er dan geen Tong bijzetten????quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
Meest gemiste user:
_Led_
Flammie
Dragorius
-Hans-
Grootste postcountgeiler
Ajacied422
Chocolate-chick
Angel-Joy
Leukste gek
Joipoidoipoipoi
stevenmac26
Monopoly
Bosbeetle
Yup, het gaat nog meer tijd in beslag nemen, dat belastingformulieren invullenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:53 schreef summer2bird het volgende:
Dit wordt echt een mega verkiezing
Het loopt beter dan verwacht zeg ik eerlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:53 schreef summer2bird het volgende:
Dit wordt echt een mega verkiezing
Ik ga er morgenavond even naar kijken of dat nodig isquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Yup, het gaat nog meer tijd in beslag nemen, dat belastingformulieren invullen![]()
Kan er geen voorselectie worden gemaakt:
Welke vragen kwalificeren voor de FOK!-Verkiezigen 2011
(en dan van de beste 20-30 vragen een eindverkiezing maken en dit topic als vragen-nominatie gebruiken)
Ondanks maar kort heel actief nomineer ik Rakotto voor zijn goede werk op het (tijdelijke) MO forum. En natuurlijk onze nieuwe R&P mod Crutch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Beste newbiemod
Pharkus
Dinosaur_Sr
Rockabella
Die kan je er dan zelf bijzetten en nee, die geilt niet op het aantal posts dat 'ie heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Serieus, grootste postcountgeiler.....en er dan geen Tong bijzetten????
Met dank aan Summer2bird was ie vrijwel direct ook genomineerdquote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die kan je er dan zelf bijzetten en nee, die geilt niet op het aantal posts dat 'ie heeft.
LudoSanders snapt het topic niet.quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Bij negen van de tien vragen hoeven al die namen toch niet? Mijn keuze mogelijkheden, wat beperk je me.
Ik vind niet dat jij in dat lijstje hoort.quote:
hahaha wtfquote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze post + post #33 = alle vragen tot nu toe
Leukste user met topicdiarree:
tong80
Haifisch
Zolder
Ajacied422
ikbenserieus
Maanvis
ikbennieuwopfok
Paul
gogosweden
sanasoufi
Computerfluisteraar
sjipsjap
computerprobleem
Trollscience
Domste user:quote:Op zondag 11 december 2011 18:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind niet dat jij in dat lijstje hoort.
Net als vogeltjesdans en bastard.
Maar volgens mij mag scrappen niet
Kort lijstje.quote:Op zondag 11 december 2011 18:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Domste user:
LudoSanders
Bastard
vogeltjesdans
Jahr00n
summer2bird
Domste user:quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Domste user:
LudoSanders
Bastard
vogeltjesdans
Jahr00n
summer2bird
Id_do_her
quote:Op zondag 11 december 2011 18:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Domste user:
LudoSanders
Bastard
vogeltjesdans
Jahr00n
summer2bird
Static hoort duidelijk ook in dit rijtje....quote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef gogosweden het volgende:
De meest algemeen bekende buitelandse FOK!ker/ster
Lindstrøm.
Gogosweden
Ezio
welk land zit hij dan?quote:Op zondag 11 december 2011 18:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Static hoort duidelijk ook in dit rijtje....
Het is buitenlands.quote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef gogosweden het volgende:
De meest algemeen bekende buitelandse FOK!ker/ster
Lindstrøm.
Gogosweden
Ezio
static
fixedquote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is buitenlands.
En de inzendronde wordt pas over een week gesloten? Dat is wel een beetje laat.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
FOK!kers die zo aandachtsgeil zijn dat ze zichzelf nomineren:
Paul
gogosweden
...
Crewlid dat ....quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Olga het volgende:
Meest gemiste crewlid die in 2011 stopte
ElisaB
Olga
raistlin6
SuperwormJim
Er is al een categorie voor aandachtsgeile FOK!kers.quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Paul
gogosweden
Olga
FOK!kers die denken dat de verkiezingen alleen maar om het forum draaitquote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Paul
gogosweden
Olga
Ja dus? Mijn nieuwe categorie gaat specifiek over de aandachtsgeile FOK!kers die zichzelf nomineren.quote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Er is al een categorie voor aandachtsgeile FOK!kers.
quote:
Nieuwe categorie:quote:
Ik kom eigenlijk alleen maar op het forum, dus nominaties voor bijv. frontpage en weblog kan ik niet geven.quote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Olga het volgende:
[..]
FOK!kers die denken dat de verkiezingen alleen maar om het forum draait
Die categorie is er ook al.quote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja dus? Mijn nieuwe categorie gaat specifiek over de aandachtsgeile FOK!kers die zichzelf nomineren.
[..]
[..]
Nieuwe categorie:
Grootste taalnazi:
Madame_Paon
...
...
Deze lijst is niet compleet zonder jou er in...quote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja dus? Mijn nieuwe categorie gaat specifiek over de aandachtsgeile FOK!kers die zichzelf nomineren.
[..]
[..]
Nieuwe categorie:
Grootste taalnazi:
Madame_Paon
...
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |