Prinsch te ezel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu moet ik deze schone deerne toch beschermen door je kordaat met vlakke hand voor de wang te slaan.
Vind haar helemaal niet zo mooi.quote:
Graag allebei dan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dankje. Doe dan Adriana Lima
Ik zou haast zeggen dat ze gewoon lelijk is eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Vind haar helemaal niet zo mooi.
Veel te dun, en daardoor krijgt ze ook een heel smal hoofd. En fake lach
Vet worden ze toch wel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef palawan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare navel en erg 13 uit een dozijn meid.quote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef -Nouvelles het volgende:
Foto voor Heloef van Gerrie. Ontzettend mooie meid.![]()
[ afbeelding ]
Ze is inderdaad te dun, vind ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Bijna wel ja.quote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat ze gewoon lelijk is eigenlijkIk zou er nooit op af stappen in ieder geval..
Wel erg dun, te dun weet ik niet. Ik kan wat hebben met die mooie kop.quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze is inderdaad te dun, vind ik ook.
post van de dagquote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Rare navel en erg 13 uit een dozijn meid.
Zo lopen er in NL nog wel een tienduizend rond.
Hayek is wel sexy inderdaadquote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
Met mijn Latijnse voorkeur (:* Moonwalk) hou ik toch meer van een Jennifer Lopez of Salma Hayek.
Hoewel Lopez me wel een bitch lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salma Hayekquote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
Met mijn Latijnse voorkeur (Moonwalk) hou ik toch meer van een Jennifer Lopez of Salma Hayek.
Dan hou je ook van Adriana Lima. Is Brazilliaanse. En prachtig.quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
Met mijn Latijnse voorkeur (Moonwalk) hou ik toch meer van een Jennifer Lopez of Salma Hayek.
Ik doe wel meer vrouwen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
post van de dagWauwelaar doet alleen Megan Fox en Milla Kunis.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef -Nouvelles het volgende:
Foto voor Heloef van Gerrie. Ontzettend mooie meid.![]()
[ afbeelding ]Als jij aan het hardlopen bent ben je ook prachtig zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht jij vindt jezelf altijd prachtig, nevermind.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |