Het goede gesprek achteraf zeker.quote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat mij enkel om genegenheid en liefde.
Dat mis ik meer dan geen seks eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht maar tot je goede seks hebt meegemaaktquote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat mobiel. Maar ik heb niet echt een idee, best wel hypocriet. Het is meer een gevoel. Ik krijg het gevoel dat jij vast zit in een veilig comfortjasje. Je hebt de potentie om gewoon leuk te zijn, en op te vallen bij het tegenovergestelde geslachtquote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens nog steeds op je uitleg. Maar misschien ben je nog aan 't denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best, er is wel één persoon die erg opvalt. Hele pagina stond zowat vol met die naam. Siniquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb je ook een keer genoemd volgens mij
Inderdaad. Eerst eten, dan slaap en dán pas seks.quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik niet, doodvermoeiend mensen die 24/7 sex willen
Nee dat vind ik niet dat 2 deel dan. Dat eerste deel klopt wel.quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef geenvetzak het volgende:
Je maagdelijkheid verliezen is meer een boost voor je zelfvertrouwen, alle seks daarna is gewoon mooi meegenomen.
Nou ik heb nog nooit seks meegemaakt dus dat kan me niet zoveel boeien.quote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het goede gesprek achteraf zeker.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
The voice of Germany.
Vera
Heloef, kun jij die neger weglokken?
ik bedoel niet dat seks niet meer interessant is, maar je kijk op het leven hangt er niet meer vanaf, zeg maarquote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet dat 2 deel dan. Dat eerste deel klopt wel.
Waarom kijk je daar naar?quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
The voice of Germany.
Vera
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar naar?Overigens wel
maar heeft ze nou 'n neuspiercing?
als je met die instelling leeft is het sowieso niet goed. Dan ga je zeker niet ontmaagd worden.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik bedoel niet dat seks niet meer interessant is, maar je kijk op het leven hangt er niet meer vanaf, zeg maar
Hoezo niet?quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
als je met die instelling leeft is het sowieso niet goed. Dan ga je zeker niet ontmaagd worden.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zat mobiel. Maar ik heb niet echt een idee, best wel hypocriet. Het is meer een gevoel. Ik krijg het gevoel dat jij vast zit in een veilig comfortjasje. Je hebt de potentie om gewoon leuk te zijn, en op te vallen bij het tegenovergestelde geslachtMaar dat je hier niet aan durft te werken. Ben jij veel veranderd in de afgelopen 5 a tien jaar, qua persoonlijkheid en qua uiterlijk? Buiten je gewicht? Of zijn die veranderingen nog niet 'vanzelf' gekomen? Ik kan mijn vinger er niet op leggen, en misschien is mijn beeld geheel onjuist en dan bied ik oprecht mijn excuses aan.
Maar daarom zei ik net ook dat ik Bartholomeus nog het meest gunde. Al ken ik hem niet irl. Maar volgens mij heeft die heel wat vorderingen gemaakt, is het een leuke en lieve jongen en ik snap nog niet helemaal dat hij vrijgezel is.In mijn geval is het denk ik gewoon een totaal gebrek aan zelfvertrouwen op sociaal gebied. En als dat niet het grote probleem is dan is het evengoed een issue waar ik aan moet werken. Hoe weet ik nog niet, maar ik moet er iets mee. Bewustwording is een belangrijke stap lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zat mobiel. Maar ik heb niet echt een idee, best wel hypocriet. Het is meer een gevoel. Ik krijg het gevoel dat jij vast zit in een veilig comfortjasje. Je hebt de potentie om gewoon leuk te zijn, en op te vallen bij het tegenovergestelde geslachtMaar dat je hier niet aan durft te werken. Ben jij veel veranderd in de afgelopen 5 a tien jaar, qua persoonlijkheid en qua uiterlijk? Buiten je gewicht? Of zijn die veranderingen nog niet 'vanzelf' gekomen? Ik kan mijn vinger er niet op leggen, en misschien is mijn beeld geheel onjuist en dan bied ik oprecht mijn excuses aan.
Maar daarom zei ik net ook dat ik Bartholomeus nog het meest gunde. Al ken ik hem niet irl. Maar volgens mij heeft die heel wat vorderingen gemaakt, is het een leuke en lieve jongen en ik snap nog niet helemaal dat hij vrijgezel is.Je hebt me, zoals zo vaak, weer eens goed ingeschat. In die tijd ben ik ben ik buiten mijn gewicht nauwelijks veranderd. Ik heb niet zo lang geleden nog een 12 jaar oude pasfoto op een nieuw pasje weten te gebruiken en mijn persoonlijkheid is nu zoals die toen ook was. Verder is enkel het feit dat ik een studie heb afgerond en ik nu voltijd werk veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief ben ik ook al wel. Nu inderdaad leuk nog![]()
Haha, inderdaad, zij mag er wezen, maar wat doet ze met iemand met zo'n kledingsmaakquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
The voice of Germany.
Vera
Gaan we een keer stappen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik gewoon een totaal gebrek aan zelfvertrouwen op sociaal gebied. En als dat niet het grote probleem is dan is het evengoed een issue waar ik aan moet werken. Hoe weet ik nog niet, maar ik moet er iets mee. Bewustwording is een belangrijke stap lijkt me
Niets mis met dat shirtquote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, zij mag er wezen, maar wat doet ze met iemand met zo'n kledingsmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |