En bedanktquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik gun t bartholomeusmaar dan geen maagdenverlosser
Als je 40 bent dan gaan we je helpen dealquote:
Wat geen seks? Niet soppen? Of juist welquote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
Weer aanleiding tot een TT
Doe ik goed de laatste dagen zeg.
Pff, streel je ego nog wat meer! :pquote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
Weer aanleiding tot een TT
Doe ik goed de laatste dagen zeg.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik gun t bartholomeusmaar dan geen maagdenverlosser
Of anders?quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik gun jullie allemaal seks. Allemaal.
Maar laat mij er in godsnaam buiten en blijf van mijn chicks af.
Geen seks, wel soppen. Te vaak. Soms baal ik er zelfs vanquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat geen seks? Niet soppen? Of juist wel
Wat is vaak?quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen seks, wel soppen. Te vaak. Soms baal ik er zelfs van
Dan hoef ik nog geen maagdenverlosser, hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 40 bent dan gaan we je helpen deal
Die boohoo houding... doesn't get you laidquote:
Alsof ik seks zou willen met jouquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vandaar ook juist die smileyquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die boohoo houding... doesn't get you laid
Zelfs ik weet dat
Dan moet ik weer andere chicks gaan zoeken.quote:
Jouw chicks kunnen wij toch niet krijgen dus wees maar gerust, wij moeten het natuurlijk doen met minder.quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Welk deel van laat mij er buiten snap je niet?quote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik seks zou willen met jou
Doe ff plaatsen dan:quote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef geenvetzak het volgende:
Gadver! de christelijke posts op FB komen alweer binnen van de familieleden op wie het van toepassing is...
Wat dan wel?quote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan hoef ik nog geen maagdenverlosser, hoor
datquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die boohoo houding... doesn't get you laid
Zelfs ik weet dat
Mijn sarcasme-alarm heeft weekend, sorryquote:
Ach, jullie ook best vrouwen krijgen. Het is een kwestie van instelling en meer van jezelf vragen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jouw chicks kunnen wij toch niet krijgen dus wees maar gerust, wij moeten het natuurlijk doen met minder.
Dat dus.quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Maagdenverlosser klinkt als pityfuck klinkt als over mijn dode lijk.
Dat is best veel ja. Dat haal ik nietquote:
Heb je afkicktips?quote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best veel ja. Dat haal ik niet
Het was sarcasme, al denk ik dat het voor veel users hier wel geldtquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach, jullie ook best vrouwen krijgen. Het is een kwestie van instelling en meer van jezelf vragen.
Daarom zou ik je doen, altijd zin.quote:
Wees gerust.quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Welk deel van laat mij er buiten snap je niet?
Zijn mensen hier dan sarcastisch? Ik dacht dat ze het echt meenden...quote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het was sarcasme, al denk ik dat het voor veel users hier wel geldt
Nee. Ik zou zeggen: iets ondernemen, maar je doet 't ook openbaar dus dat helpt ook niet. En ach, waarom zou je minderen?quote:
Euh nee. Meer seks hebbenquote:
Dat begrijp ikquote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iemand die er nog bepaalde gevoelens bij heeft anders dan medelijden zou niet verkeerd zijn.
Edward?quote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Gewoon niet meer aan Edward denken!
Het gaat om al drie jaar structureel teveel zelfbevredigingquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
In het begin is het vrij normaal hoor, dat je als konijnen neukt.
ik las 'dat je konijnen neukt'quote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
In het begin is het vrij normaal hoor, dat je als konijnen neukt en meerdere malen op een dag.
Dan ben je gewoon een geilerd. Daar is ook niets mis meequote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat om al drie jaar structureel teveel zelfbevrediging
Als je iedere seks kon hebben zou het wel minder worden denk ikquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat om al drie jaar structureel teveel zelfbevrediging
Truequote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
In het begin is het vrij normaal hoor, dat je als konijnen neukt en meerdere malen op een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |