Die vraag vind ik ook niet interessant, ik loop ook niet over van interessequote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze jou zou doen
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kun je deze godin nou weer niks vinden???
[ afbeelding ]
Als ik naar een 90sparty ga of helloweenparty dan ben ik ook alleen maar heb het wel naar mijn zinquote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ga je ook heen met een doel.
Dan moeten we dat maar snel doenquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tuurlijk
[..]
Sorry. Zal heel rot klinken maar ik houd niet zo van de meets waar heel veel op af komen en waar ik eigenlijk vrij weinig tot niets mee heb
Niet fappen hè?quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef -Nouvelles het volgende:
En? Ik ook. Ik ga 'm maar even bekijken.
Het zal je inmiddels wel duidelijk zijn dat mij dat in zulke situaties dus niet al te best af gaatquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb dat wel vaker gedaan, zonder drank is het niet per se saai, dat is alleen zo als je een oersaai persoon bent die geen lol kan maken.
Je hebt een andere smaak.quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Te makkelijk om het af te doen als jaloezie. Ik heb echt wel smaak wat vrouwen betreft en ik vind haar gewoon niks, met dr neusring
Ik hoor bij de groep die niks voor elkaar krijgt bij het andere geslachtquote:Op zondag 18 december 2011 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is voor het evenwicht, bij welke groep hoor jij?
Ik vind haar gewoon niet natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kun je deze godin nou weer niks vinden???
[ afbeelding ]
De grap is dat ze zowel voor en na al die chirurgie nog knapper is dan 99% van de populatiequote:
Probeer je remmingen los te laten, dan wordt het vanzelf leuk. Zonder drank kun je je remmingen ook loslaten hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zal je inmiddels wel duidelijk zijn dat mij dat in zulke situaties dus niet al te best af gaat
Klopt ik ben uitgegaan met en zonder drank dat maakt echt geen verschil voor mij. Dus drank of drugs is echt niet nodig om lol te hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb dat wel vaker gedaan, zonder drank is het niet per se saai, dat is alleen zo als je een oersaai persoon bent die geen lol kan maken.
Snooze and you lose...quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Faxie het volgende:
En ik ben even 2 uur weg, en er zijn alweer 2 topics volgeluld en gesloten
Ga ik zo doen. Goddelijke lach.quote:
Precies, jij snapt het. We hebben ook vaak wel dezelfde smaak, op die Vera met haar neuspiercing na dan.quote:
Zij heeft gewoon een bitchy uitstraling, daarom vind ik haar niet mooi. Ik snap wel dat mannen haar willen neuken, maar mooi komt niet in mijn hoofd op.quote:
Ik snap je punt zeker. Maar die remmingen gaan er bij mij niet zomaar af. Na 29 jaar zitten ze behoorlijk vastgeroest.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer je remmingen los te laten, dan wordt het vanzelf leuk. Zonder drank kun je je remmingen ook loslaten hoor.
100% van Hollywood acteurs/actrices is niet natuurlijk. Get over yourselfquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon niet natuurlijk
De grap dat je chirurgie toepast terwijl er niks mis is met je... en dan nog wel op het gezicht ook is lachwekkend. Maar misschien waren het maar kleine toepassingen ik weet het niet...quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De grap is dat ze zowel voor en na al die chirurgie nog knapper is dan 99% van de populatie
haha als bij mij de remmen los gaan heb ik geen oog meer voor andere mensenquote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer je remmingen los te laten, dan wordt het vanzelf leuk. Zonder drank kun je je remmingen ook loslaten hoor.
Het is extra maar geen vereiste. Als het goed is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ik ben uitgegaan met en zonder drank dat maakt echt geen verschil voor mij. Dus drank of drugs is echt niet nodig om lol te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |