Dat is voor het evenwicht, bij welke groep hoor jij?quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat zeker de helft van de posters hier al voorzien is, of meerdere keren voorzien is geweest, en verder helemaal geen problemen heeft met versieren...
Of ligt dat nou aan mij?
En in de praktijk?quote:
Wie ben jij eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is de enige SC hier in R&P waar men het daadwerkelijk leuk vindt als er nieuwkomers zijn.... komt zo makkelijk binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijkLaysa....DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen wonder dat ze bang zijn voor vrouwen!quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind wel dat als je iemand daadwerkelijk gaat negeren dat je wel mag mededelen dat je gewoon geen zin heb in zijn gezeik en dat hij moet ophouden, als dat je laatste woorden zijn als hij weer begint lijkt het me duidelijk XD
Ik heb het nog niet in de praktijk kunnen brengen.quote:
Dat komt nog wel ooitquote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet in de praktijk kunnen brengen.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, geef me maar billenkoek.
Probleem is dan wel dat ik mijn shirt niet uit durf te doen maar daar groei ik nog wel overheen ooit.quote:Op zondag 18 december 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt nog wel ooithopelijk iets eerder dan Capstan
Als jij het niet doet, moet iemand het doen...quote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zuigertje, ik zie wel wat je probeert
Vraag maar even iemand anders, ik heb koude handen en dan trilt het zo pijnlijk door. Geen zin inquote:
Maar vriendelijke vriend, heb je niet eens gezoend dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens baal ik er wel van dat er geen juicy details te vertellen vallen. Het voelt toch weer als een halfspastische mislukte slechte poging tot![]()
Nouja, 't is tenminste een poging geweest, altijd nog beter dan niks. Denk ik
Ik ben getrouwd dus ik hoef niet meer te versieren...behalve de kerstboom dan.....en verder vind ik dit een leuk topic om mee te lezen...en mocht ik iemand een nuttige tip kunnen geven zal ik dat zeker doenquote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf. Heb je problemen met versieren of ben je hier om tips te geven?
Oh ik zuig ook al niet meerquote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als jij het niet doet, moet iemand het doen...
Alles kan kapot...quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd dus ik hoef niet meer te versieren
ja...heel volwassenquote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef Catbert het volgende:
"Het is de enige SC hier in R&P waar men het daadwerkelijk leuk vindt als er nieuwkomers zijn..."
Pff. Tits or GTFO!
Je wil het in 4-voud zwart op wit en per koerier afgeleverd?quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maar vriendelijke vriend, heb je niet eens gezoend dan?
Je geduld zal getest worden. Maar welkom!quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd dus ik hoef niet meer te versieren...behalve de kerstboom dan.....en verder vind ik dit een leuk topic om mee te lezen...en mocht ik iemand een nuttige tip kunnen geven zal ik dat zeker doen
Laat je nu een groentje een blauwtje lopen en public?quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd dus ik hoef niet meer te versieren...behalve de kerstboom dan.....en verder vind ik dit een leuk topic om mee te lezen...en mocht ik iemand een nuttige tip kunnen geven zal ik dat zeker doen
Jij zegt hetquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh ik zuig ook al niet meerKut man, nog even en ik ben echt gedegradeerd tot een frigide Sidonia
Zelfs niet meer aan mijn amandelstaaf?quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh ik zuig ook al niet meerKut man, nog even en ik ben echt gedegradeerd tot een frigide Sidonia
nee gekkiequote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat je nu een groentje een blauwtje lopen en public?
Contact met vrouwen is nooit slecht. Het is in ieder geval oefening.quote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens baal ik er wel van dat er geen juicy details te vertellen vallen. Het voelt toch weer als een halfspastische mislukte slechte poging tot![]()
Nouja, 't is tenminste een poging geweest, altijd nog beter dan niks. Denk ik
Ik ben ook lang nog niet volwassen...quote:
Nee ik wil vooruitgang zien.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je wil het in 4-voud zwart op wit en per koerier afgeleverd?
Dat zou ik dan wel weer durven. Al is het maar omdat ik oprecht nieuwsgierig ben naar de reactie van de andere partijquote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat ik mijn shirt niet uit durf te doen maar daar groei ik nog wel overheen ooit.
Haha aww. Je probeert het wel?quote:Op zondag 18 december 2011 20:25 schreef geenvetzak het volgende:
ik heb geen vrouwelijke vrienden!hooguit een paar collega's die aardig doen, voor de rest is het vooral /ignore
Mocht hij weer contact zoeken kan ik wel zeggen dat het sowieso niets meer gaat worden, dus zo lang hij daar interesse in heeft kan hij beter wegblijven? Ofzoiets.quote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind wel dat als je iemand daadwerkelijk gaat negeren dat je wel mag mededelen dat je gewoon geen zin heb in zijn gezeik en dat hij moet ophouden, als dat je laatste woorden zijn als hij weer begint lijkt het me duidelijk.
Ja nou daaromquote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Contact met vrouwen is nooit slecht. Het is in ieder geval oefening.
Je bent niet de enigequote:
Nou das een begin toch?quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
proberen is bij mij vooral: zorgen dat ik af en toe iets zeg
Wijd die arme knul eens in!quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
Wat ik nog wel even wil zeggen tegen Heloef....je bent een leuke jongen...dus het komt echt wel goed
... Vrouwen..quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mocht hij weer contact zoeken kan ik wel zeggen dat het sowieso niets meer gaat worden, dus zo lang hij daar interesse in heeft kan hij beter wegblijven? Ofzoiets.
Hij vraagt ook niet eens normaal of ik wat wil afspreken, maar hij zegt het meer als een commando wanneer ik moet klaarstaan.Ga ik meestal niet op in omdat het gewoon achterlijk klinkt hoe hij het 'meldt' dat we wat gaan doen maar dat is niet duidelijk genoeg natuurlijk.
Er komt nooit een degelijk gesprek uit?quote:Op zondag 18 december 2011 20:28 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
jah, ben al jaren aan het beginnen...
Oh hai, bedankt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
Wat ik nog wel even wil zeggen tegen Heloef....je bent een leuke jongen...dus het komt echt wel goed
Aandacht he.quote:Op zondag 18 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Vrouwen..
Ik zou zeggen WAT DENK JIJ? Hoiii - block -
Waarom zou je uberhaupt iemand willen hebben die bevelen uitdeelt?
Sorry heloef, nice guys don't finish at all blijkt...quote:Op zondag 18 december 2011 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee zeg.....ik voel me al een pedodine alleen bij er aan te denken
Ja dat is het hem hè, ik wil hem ook niet en ik weet niet waarom hij denkt dat deze approach opeens wel gaat werken. Heb hem al wel eens eerder gezegd dat het nu niets meer zou worden en ik blij ben met mijn vriend maar dat is hij alweer vergeten denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Vrouwen..
Ik zou zeggen WAT DENK JIJ? Hoiii - block -
Waarom zou je uberhaupt iemand willen hebben die bevelen uitdeelt?
Af en toe wel, maar mijn 'bedoelingen' kan ik niet duidelijk makenquote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er komt nooit een degelijk gesprek uit?
Jij hebt anders ook niet bar veel succes met je friendzones van Paiqquote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Sorry heloef, nice guys don't finish at all blijkt...
Je bent te lief, niet over je heen laten lopen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat is het hem hè, ik wil hem ook niet en ik weet niet waarom hij denkt dat deze approach opeens wel gaat werken. Heb hem al wel eens eerder gezegd dat het nu niets meer zou worden en ik blij ben met mijn vriend maar dat is hij alweer vergeten denk ik.
Aandacht is aandacht voor sommige mensenquote:Op zondag 18 december 2011 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het van een vreemde is accepteer je het toch ook niet...
Wat zijn je bedoelingen dan??quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Af en toe wel, maar mijn 'bedoelingen' kan ik niet duidelijk maken
Gelukkig houdt de wereld niet op hier.quote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Sorry heloef, nice guys don't finish at all blijkt...
Ik heb hele leuke vriendin(x2) overgehouden aan paiq. Dat geeft altijd weer opties.quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook niet bar veel succes met je friendzones van Paiq
quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook niet bar veel succes met je friendzones van Paiq
quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke vriendin overgehouden aan paiq. Dat geeft altijd weer opties.
Verder heb ik weinig te klagen
Nja heb hem wel anderhalf jaar genegeerd, daarna wel eens normaal gepraat tijdens uitgaan ofzo omdat ik dacht dat het wel weer kon. Ging ook wel tijdje normaal, af en toe als hij me tegenkwam even wat babbelen en weer klaar maar laatste tijd niet meer dus. Maar goed tijd voor bitchmode dus.quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent te lief, niet over je heen laten lopen.
Die edit ook hè!quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke vriendin(x2) overgehouden aan paiq. Dat geeft altijd weer opties.
Verder heb ik weinig te klagen. Ik regel het IRL wel.
Niet om negatief te zijn maar is een man in dit topic daadwerkelijk wel eens op weg geholpen door de tips. En op weg bedoel ik naar een relatie.quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
en mocht ik iemand een nuttige tip kunnen geven zal ik dat zeker doen
Volgens mij stond je een paar dagen terug nog 1,5e maand droog. Dus tenzij je dit weekend hebt geneukt doe je je weer stoerder voor dan je bentquote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb hele leuke vriendin(x2) overgehouden aan paiq. Dat geeft altijd weer opties.
Verder heb ik weinig te klagen. Ik regel het IRL wel.
Ja, Axel, Keyos en nog een paar.quote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet om negatief te zijn maar is een man in dit topic daadwerkelijk wel eens op weg geholpen door de tips. En op weg bedoel ik naar een relatie.
versieren! of het nou alleen om het uiterlijk gaat of dat ik daadwerkelijk iemand leuk vind, niemand die het door heeft dat ik wat van ze wilquote:
Newb. Benzin. Axel. keyos.quote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet om negatief te zijn maar is een man in dit topic daadwerkelijk wel eens op weg geholpen door de tips. En op weg bedoel ik naar een relatie.
Ja, Keyos en volgens mij wel meer mensenquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Eej kwaliteitsposts... he zie links.quote:
Benzin heeft een relatie?quote:
Fijn dat jij het antwoord zelf al geeft.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij stond je een paar dagen terug nog 1,5e maand droog. Dus tenzij je dit weekend hebt geneukt doe je je weer stoerder voor dan je bent
Je naam hoog en je pik laag. Ik zou het eens omdraaien.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eej kwaliteitsposts... he zie links.
Ik heb een naam hoog te houden
quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
versieren! of het nou alleen om het uiterlijk gaat of dat ik daadwerkelijk iemand leuk vind, niemand die het door heeft dat ik wat van ze wil
Eerst zeg je nog dat het je om vriendschap gaat...Kijk daar ga je al de fout in hequote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
versieren! of het nou alleen om het uiterlijk gaat of dat ik daadwerkelijk iemand leuk vind, niemand die het door heeft dat ik wat van ze wil
Nee, maar hij is hard vooruit aan het gaan. Richting een relatie.quote:
Ach ja, probeer het maar.quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je naam hoog en je pik laag. Ik zou het eens omdraaien.
Oh dan kan ik ook wel op de lijst.quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar hij is hard vooruit aan het gaan. Richting een relatie.
Je hebt ze naderhand weer laten leeglopen en afgespoeld?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ja, probeer het maar.
2 vriendinnen erbij en geneukt.
Succes.
Wat bedoel je met muggen?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan niet quoten op mobiel maar ss ik heb geen medelijden met muggen, ik zie soit ook niet als mug, ik mag m wel
En wie heeft er geen vooruitgang gemaakt?quote:
Hard vooruit gegaan telt niet mee... alles of niets toch?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was toch nog geen specifieke kandidaat, of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nog wat oefening nodig, dus ik laat je maar even proberen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt ze naderhand weer laten leeglopen en afgespoeld?
Van mij weten ze het ook nooit. Tot dat ik het een keer gewoon zei.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Tja, ben al vrij ver heen, maar ik kan moeilijk met vrouwen leren omgaan als ik nooit met ze omgaquote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerst zeg je nog dat het je om vriendschap gaat...Kijk daar ga je al de fout in he
MLIGquote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie heeft er geen vooruitgang gemaakt?
En hoe heeft dat uitgepakt?quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Van mij weten ze het ook nooit. Tot dat ik het een keer gewoon zei.
Wat zei je dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Van mij weten ze het ook nooit. Tot dat ik het een keer gewoon zei.
Jij bent ook een baas ja.quote:
Sorry, verkeerd gelezen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hard vooruit gegaan telt niet mee... alles of niets toch?
Ze vond iemand anders al leuk dus het was niet zo geslaagd.quote:
Hij was toch op de meet. Dat vind ik best vooruitgang als je die knul hier ziet posten.quote:
Ach dan weet je dat wel meteen!quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vond iemand anders al leuk dus het was niet zo geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |