Newb. Benzin. Axel. keyos.quote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet om negatief te zijn maar is een man in dit topic daadwerkelijk wel eens op weg geholpen door de tips. En op weg bedoel ik naar een relatie.
Ja, Keyos en volgens mij wel meer mensenquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet om negatief te zijn maar is een man in dit topic daadwerkelijk wel eens op weg geholpen door de tips. En op weg bedoel ik naar een relatie.
Eej kwaliteitsposts... he zie links.quote:
Benzin heeft een relatie?quote:
Fijn dat jij het antwoord zelf al geeft.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij stond je een paar dagen terug nog 1,5e maand droog. Dus tenzij je dit weekend hebt geneukt doe je je weer stoerder voor dan je bent
Je naam hoog en je pik laag. Ik zou het eens omdraaien.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eej kwaliteitsposts... he zie links.
Ik heb een naam hoog te houden
quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
versieren! of het nou alleen om het uiterlijk gaat of dat ik daadwerkelijk iemand leuk vind, niemand die het door heeft dat ik wat van ze wil
Eerst zeg je nog dat het je om vriendschap gaat...Kijk daar ga je al de fout in hequote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
versieren! of het nou alleen om het uiterlijk gaat of dat ik daadwerkelijk iemand leuk vind, niemand die het door heeft dat ik wat van ze wil
Nee, maar hij is hard vooruit aan het gaan. Richting een relatie.quote:
Ach ja, probeer het maar.quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je naam hoog en je pik laag. Ik zou het eens omdraaien.
Oh dan kan ik ook wel op de lijst.quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar hij is hard vooruit aan het gaan. Richting een relatie.
Je hebt ze naderhand weer laten leeglopen en afgespoeld?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ja, probeer het maar.
2 vriendinnen erbij en geneukt.
Succes.
Wat bedoel je met muggen?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan niet quoten op mobiel maar ss ik heb geen medelijden met muggen, ik zie soit ook niet als mug, ik mag m wel
En wie heeft er geen vooruitgang gemaakt?quote:
Hard vooruit gegaan telt niet mee... alles of niets toch?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was toch nog geen specifieke kandidaat, of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nog wat oefening nodig, dus ik laat je maar even proberen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt ze naderhand weer laten leeglopen en afgespoeld?
Van mij weten ze het ook nooit. Tot dat ik het een keer gewoon zei.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Tja, ben al vrij ver heen, maar ik kan moeilijk met vrouwen leren omgaan als ik nooit met ze omgaquote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerst zeg je nog dat het je om vriendschap gaat...Kijk daar ga je al de fout in he
MLIGquote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie heeft er geen vooruitgang gemaakt?
En hoe heeft dat uitgepakt?quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Van mij weten ze het ook nooit. Tot dat ik het een keer gewoon zei.
Wat zei je dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent ook een baas ja.quote:
Sorry, verkeerd gelezen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hard vooruit gegaan telt niet mee... alles of niets toch?
Ze vond iemand anders al leuk dus het was niet zo geslaagd.quote:
Hij was toch op de meet. Dat vind ik best vooruitgang als je die knul hier ziet posten.quote:
Ach dan weet je dat wel meteen!quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vond iemand anders al leuk dus het was niet zo geslaagd.
dat is dan ook de enige manier....quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik ook niet echt als je zo bekijktquote:
Versieren ook, maar dat is niet jouw gave of wel? Meer oefenen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt nog wat oefening nodig, dus ik laat je maar even proberen.
Flamen is een gave.
Baas juist.quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee hoe pijnlijk je naast elke vorm van waarheid zit.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Versieren ook, maar dat is niet jouw gave of wel? Meer oefenen.
Zo zijn er meer. Nee, ik noem deze keer geen naamquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik ook niet echt als je zo bekijkt
Wees eens niet zo bescheiden manquote:Op zondag 18 december 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo zijn er meer. Nee, ik noem deze keer geen naam
Naam, het is er dus maar éénquote:Op zondag 18 december 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo zijn er meer. Nee, ik noem deze keer geen naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |