En dat is dus wat mannen hebben als vrouwen vertellen dat ze soppen op een manquote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij heeft gewoon een bitchy uitstraling, daarom vind ik haar niet mooi. Ik snap wel dat mannen haar willen neuken, maar mooi komt niet in mijn hoofd op.
Ik snap je wel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij heeft gewoon een bitchy uitstraling, daarom vind ik haar niet mooi. Ik snap wel dat mannen haar willen neuken, maar mooi komt niet in mijn hoofd op.
Ja dat waren het. Makeup en 5 jaar ouder worden (die before foto is van toen ze 17 was, je verandert nog best veel in die jaren) kunnen veel doenquote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De grap dat je chirurgie toepast terwijl er niks mis is met je... en dan nog wel op het gezicht ook is lachwekkend. Maar misschien waren het maar kleine toepassingen ik weet het niet...
Lol, echt niet. Ben het met Cactus eens.quote:Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is dus wat mannen hebben als vrouwen vertellen dat ze soppen op een man
Kloptquote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is extra maar geen vereiste. Als het goed is.
Smaken verschillen. 99% van de acteurs en actrices zíjn niet natuurlijk. Maar van de actrices vind ik alleen die ene % knap. Zal vast zijn omdat ik niet op vrouwen val maar tochquote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
100% van Hollywood acteurs/actrices is niet natuurlijk. Get over yourself
Ik snap het ook... Maar ik vind die uistraling juist sexy.quote:
Oh we zijn offtopicquote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
We hebben toch al een heel forum voor foto's van bekende babes en hunks?
Ik kan het niet stoppen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
Waar is moon?quote:Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Te smal hoofd, verder wel mooi en voornamelijk mooi voor modellenwerk.
Tevens, Moonwalk.
Pcies! De geilste chick on the planet, goddommequote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kun je deze godin nou weer niks vinden???
[ afbeelding ]
Ik zou het nooit willen doen.. Zeker niet als er niets mis met je is, waarom? Ik snap het niet.quote:Op zondag 18 december 2011 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat waren het. Makeup en 5 jaar ouder worden (die before foto is van toen ze 17 was, je verandert nog best veel in die jaren) kunnen veel doen
mooie vrouw, fucking lelijke kledingquote:
Ik hield me in door geen pics van Gerrie te posten.quote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef Strani het volgende:
Victoria Secret he... sja.quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
mooie vrouw, fucking lelijke kledingtrek dan gewoon een bikini aan als je zoveel wilt laten zien!
Wie is Gerrie?quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hield me in door geen pics van Gerrie te posten.
pm dm staat openquote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe het toch maar, dan is jouw avond ook weer helemaal goed.quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu moet ik deze schone deerne toch beschermen door je kordaat met vlakke hand voor de wang te slaan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Aan het leeglopen nadat ik haar heb volgeblaft...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |