Wij zitten ook achter de laptop, eind van dit halve jaar, dus project. Heb liever dat iedereen z'n muil dicht heeft en muziek aan het luisteren isquote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op school heb ik les hoor, ik weet niet hoe het met jou zit? als je alleen radio luisterd kan je net zo goed thuis blijven..
http://forum.fok.nl/user/history/261845quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is Porsche1 er niet.
Waar is waalwijker trouwens?
High-five bro.quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Wij zitten ook achter de laptop, eind van dit halve jaar, dus project. Heb liever dat iedereen z'n muil dicht heeft en muziek aan het luisteren isdus ik kan gewoon de hele dag luisteren !
quote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/261845
Ineens niet meer op FOK! is hij overleden?
Op de android app kan ik rechts op een webcam-icon drukken waarna ik live kan kijken. (kwaliteit is wel kak)quote:
Ik heb dat echt continu geroepen vorig jaar.quote:
Je huidige UI straalt Ska uit, tofquote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar had ik deze UI
oja! kwaliteit is briliant trouwensquote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef dockx het volgende:
[..]
Op de android app kan ik rechts op een webcam-icon drukken waarna ik live kan kijken. (kwaliteit is wel kak)
Ik doe het nog steedsquote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat echt continu geroepen vorig jaar.
Hij is vrij emo, ik weet het, maar ik vind 'm toch wel mooiquote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Je huidige UI straalt Ska uit, tof
Ska is alles behalve emoquote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is vrij emo, ik weet het, maar ik vind 'm toch wel mooi
Hij postte ook alleen in het 3FM topic, misschien komt hij nog wel tijdens SR...quote:
Maar hoezo ska dan?quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ska is alles behalve emo
[ afbeelding ]
Kan ik SR volgen!quote:
We'll see it in a whilequote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij postte ook alleen in het 3FM topic, misschien komt hij nog wel tijdens SR...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |