Oh, natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die komt straks toch vol kaarten als de dj's er in gaan?
Daar komen allemaal kerstkaarten!quote:Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef Qunix het volgende:
Wat een saaie muur op de achtergrond
En waarom is deze stream niet in de OP?
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
ohquote:
Mijn smaak is ook wel breed, maar ik heb ook een zeer lage ergenisgrens, dat botst wel eens.quote:Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach tja, ik vind wel dat ze genoeg afwisselen. Ik vind heel veel leuk van wat er gedraaid wordt, maar heb dan ook een brede smaak.
Klein beetje herkenbaarquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef CrazyAces het volgende:
Serious Request werkt bij mij altijd goed om de hits van het afgelopen jaar te ontdekken, aangezien ik normaal nooit radio luister
Dit ook wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef CrazyAces het volgende:
Serious Request werkt bij mij altijd goed om de hits van het afgelopen jaar te ontdekken, aangezien ik normaal nooit radio luister
Wat gaat snel? de muziek?quote:
Dat ook wel, ja. Weer een jaar voorbij.quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De tijd, het is gewoon al bijna kerst!
opwarmshow hé. Zo Paultje Rabberingquote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef Rainesz het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens begonnen.
Niet echt mijn ding idd.....quote:Op zondag 18 december 2011 17:13 schreef CrazyAces het volgende:
Dus niemand hier heeft een muzieksmaak die ook maar een beetje overeenkomt met de mijne![]()
Jullie vinden dit niet tof dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |