Ik keek ook net daar naar.quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Op 101TV zie ik nu Ruben van der Meer die Justin Bieber zingt op de autotune.....
Ik wil SR
....en jullie liev.....quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat doet hij niet, maar wilde effe luid verkondigen dat hij deze dj's kut vindt
Wij komen er aan en jullie storten in als een kaartenhuis.quote:
Zou kunnen, dacht dat het om 15:00 ook al op 101 begon maar niet dus. Dan maar via de webcam kijkenquote:
Vertraging? Of kijk je online? Coldplay alweer bijna afgelopen...quote:Op zondag 18 december 2011 15:11 schreef Cee het volgende:
Hint die Vlaamse DJ nu dat Coldplay misschien langskomt bij ze?
Ik kijk op België Een. Dus zal wel vertraging zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vertraging? Of kijk je online? Coldplay alweer bijna afgelopen...
Ik las verkeerd...mybad....
Ik denk dat we veel:quote:Op zondag 18 december 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat ze op de smsbox insturen dit keer.
Vast weer Maya de bij
Zou iig origineler zijn dan opnieuw Maya de Bijquote:Op zondag 18 december 2011 15:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel:
Doe eens normaal man....doe zelf normaal.....krijgen....
Kan goed trouwens wat je zegt, dat Coldplay mss langskomt in Belgie...zijn toevallig gisteravond in Ahoy geweest en kregen een prijs van Mylo dus het kan.....quote:Op zondag 18 december 2011 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk op België Een. Dus zal wel vertraging zijn.
quote:
Skiddilly joekndakndongdoemnda!quote:
Hoiquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef Guanabana het volgende:
Hoi![]()
![]()
Ik zal hier helaas minder vaak zijn dan vorig jaar, omdat ik nu 's avonds moet werken maandag t/m woensdag...
Maar goed, heb er weer zin in![]()
![]()
vraag ik me ook afquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
WTF is er aan de hand met het geluid van de stream?
Wat is daar dan?quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef waxmask het volgende:
En hopelijk flopt die kansloze actie in Eindhoven dit jaar....wat een stumperds zijn dat....
Volgens mij van alles aan het testenquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Zijn ze het volume aan het testen?
En de links-rechts balans zeker.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Zijn ze het volume aan het testen?
6 dagen muziek met D-artiesten waar al gezeik was over de kosten en wat er daarvan naar het RK zou gaan...quote:
Jaaaa dat was een mooi jaarquote:
RK = Rooms Katholieke kerk?quote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
6 dagen muziek met D-artiesten waar al gezeik was over de kosten en wat er daarvan naar het RK zou gaan...
quote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Guanabana het volgende:
Het jaar met Chelsea Dagger was nog mooier though
Ja dat wel maar de afkorting nietquote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rode Kruis...dacht dat wel ingeburgerd was...is elk jaar hetzelfde doel....
Ach ja technisch gezien hebben beide instanties kinderen misbruikt.....dus maakt het niet uit....quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de afkorting niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |