Ga maar alvast een mooie uitzoeken dan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem een maand lang een ajaks ui als ze dit seizoen kampioen worden dan.
wat een vertrouwen in je clubquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet nog even snel mma event afkijken zodat ik nog geld op feyenoord en heerenveen kan zetten. Met Rutten aan het roer win je geen moer.
Die gaat ADO helpen, twee keer in zijn eigen doel.quote:
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutjequote:
Moet je instellen man. TS' posts en je eigen post een ander kleurtje geven, kenserhandig mattie.quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutje
Heeft NAC geen gratis busvervoer naar het stadion?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Liever aids aan me zak dan supporter van NACquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Mensen die haten op Fruitellaquote:
fok abboquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutje
Wil je niet vloeken?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Hmm. Ik ga liever gewoon naar NAC dan aids aan m'n zakquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever aids aan me zak dan supporter van NAC![]()
0-3 vandaag voor AZ
Vast, maar echte mannen fietsen. Ik ga toch niet met een bus naar voetbal, dat doen alleen buscombi-adepts.quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heeft NAC geen gratis busvervoer naar het stadion?
Mi gaddo man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever aids aan me zak dan supporter van NAC(geintje ik wil gin aids)
0-3 vandaag voor AZ
Niks buscombi. Als Vitesse thuis speelt, rijden er gewoon vanuit alle omliggende regio's gratis pendelbussen, en word je zo voor de deur afgezet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Ik ga liever gewoon naar NAC dan aids aan m'n zak.
[..]
Vast, maar echte mannen fietsen. Ik ga toch niet met een bus naar voetbal, dat doen alleen buscombi-adepts.
quote:
Kweet. Ik geloof dat dat bij NAC ook zo is, maar ik ben er geen fan van. Lekker met het fietsje. Ik zal eens vertrekken, wish me luckquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niks buscombi. Als Vitesse thuis speelt, rijden er gewoon vanuit alle omliggende regio's gratis pendelbussen, en word je zo voor de deur afgezet.
Luck.quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Kweet. Ik geloof dat dat bij NAC ook zo is, maar ik ben er geen fan van. Lekker met het fietsje. Ik zal eens vertrekken, wish me luck.
Je bent witter dan een darkroomvloer vol met cum.. dat is het probleem, praat normaal nepnegert.quote:
Poentje?quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je zand in je poentje ofzo?
Sorry man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus Ajax, je balt tegen 10 man, ga eens goed voetballen en wat doen aan het doelsaldo. Net zo ongeïnspireerd als tegen RMA dit.
Gast, dat zat al in de oude layout en bestond al lang voordat er abo's warenquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welles
http://i.imgur.com/lB1hc.jpg
http://i.imgur.com/uo72T.jpg
Nee...ik heb zo m'n trademarks waar ik niet vanaf kan wijken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent witter dan een darkroomvloer vol met cum.. dat is het probleem, praat normaal nepnegert.
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner? achtegrond ander plaatje?quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, dat zat al in de oude layout en bestond al lang voordat er abo's waren. Ik heb het hier ook gewoon, zonder abo.
Ik had op <2.5, moet de rest het maar goed maken. Al heb ik nog aardig wat reserve voor deze week na de overwinning van Vitesse gisterenquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zie je.. had ik toch maar op >2.5 ingezet , kut spoialrrsssssss
Ja, mijn posts en TS posts zijn ook in andere kleurenquote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner?
Welles.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef Bayswater het volgende:
Bulykin juicht niet tegen zijn oude cluppie.
Je kan gewoon je eigen posts en TS' posts een kleur geven ja.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner? achtegrond ander plaatje?
nauwelijks inderdaad en begrijpelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef Bayswater het volgende:
Bulykin juicht niet tegen zijn oude cluppie.
Wacht maar tot Feyenoord straks moet spelen. Dan is het nog 10 keer zo erg met al die successupportertjes hier.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef NumberSeven het volgende:
Nu snap ik waarom ze zeiden; in de live-topics is 80% trolls.
Alleen als Twente voor staat bedoel je dan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Feyenoord straks moet spelen. Dan is het nog 10 keer zo erg met al die successupportertjes hier.
Ja, of als Fer scoort: ''Ferrader ditdat'' en als hij faalt ''Ja jullie mogen hem, nietsnut''.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Feyenoord straks moet spelen. Dan is het nog 10 keer zo erg met al die successupportertjes hier.
Juist.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen als Twente voor staat bedoel je dan.
Eigen posts en posts van de TS zijn bij mij een andere kleur ja, zelf in te stellen. Banner kan ik niet veranderen, achtergrond alleen de kleur; geen plaatje. Maar dat boeit me dan ook geen kanker.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner? achtegrond ander plaatje?
Ajax supporters zeggen altijd, dat als je op ajax zeikt en trolled dat je jaloers bent want als iemand beter is wordt je jaloers....quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ie altijd hoor. Erger me steeds meer aan hem.quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Saekerhett het volgende:
WTF doet Sulejmani nou weer dan, ongeïnspireerde zak hooi
Draak van een wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd gisteren in Almelo hè?
Post van de dag.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax supporters zeggen altijd, dat als je op ajax zeikt en trolled dat je jaloers bent want als iemand beter is wordt je jaloers....
Waarom zouden ze dan zo tekeer gaan tegen Feyenoord?
Omdat Twente nog steeds iets niet heeft dat Feyenoord wel heeft, historie en klasse.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax supporters zeggen altijd, dat als je op ajax zeikt en trolled dat je jaloers bent want als iemand beter is wordt je jaloers....
Waarom zouden ze dan zo tekeer gaan tegen Feyenoord?
Ik moet het vaker zeggenquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is ie altijd hoor. Erger me steeds meer aan hem.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Saekerhett het volgende:
WTF doet Sulejmani nou weer dan, ongeïnspireerde zak hooi
Maar wie geeft er dan ook wat om Twentequote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat Twente nog steeds iets niet heeft dat Feyenoord wel heeft, historie en klasse.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAJAJAAJ SULEJMANI TROLL ZE HARD
Op het machtige PSV kan je nog wel wat langer wachten.quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon ons nog 2 uur laten wachten op het machtige PSV
Wat is z,on PSVquote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon ons nog 2 uur laten wachten op het matige PSV
Die moeten echt vaak om 16.30. Dat gevoel heb ik iig.quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik reageer dan gwn in het feyenoordtopicquote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, net als dat Ajax heel vaak om 12:30 moet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die moeten echt vaak om 16.30. Dat gevoel heb ik iig.
Het machtige PSV? Wanneer hebben die voor het laatst gespeeld?quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is afgesproken met EL, blijkt dat ze teveel kijkers verliezen als PSV om half 1 speelt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die moeten echt vaak om 16.30. Dat gevoel heb ik iig.
Ik vraag me af hoe het zonder rode kaart (die overigens wel terecht was) gegaan was.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
Alleen jammer dat 4-0 een nogal geflatteerde eindstand is voor het spel dat Ajax vandaag aan de dag legde. (no troll)
quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
Alleen jammer dat 4-0 een nogal geflatteerde eindstand is voor het spel dat Ajax vandaag aan de dag legde. (no troll)
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
Hij heeft ze wel gelijk het zwijgen opgelegdquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef truedestiny het volgende:
Paar trieste mensen die hem uitfluiten.
Yep, zet het publiek mooi voor joker en daarmee Johan ook natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Paul het volgende:
Ik had het ff gemist maar werd Sulejmani eerst uitgefloten voor de goal ofzo?
Ik fluit de presentator ook altijd uit in het stadion.quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef truedestiny het volgende:
Presentator doet alsof het hele stadion hem uitfluit.
Commentator is sowieso een huillie, loopt al de hele wedstrijd over Ajax te jankenquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef truedestiny het volgende:
Commentator doet alsof het hele stadion hem uitfluit.
Tenzij hij weggaat voor 20+ miljoen kan hij niemand het zwijgen opleggen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft ze wel gelijk het zwijgen opgelegd
quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik fluit de presentator ook altijd uit in het stadion.
Ja ik snap hem, goede grap.quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik fluit de presentator ook altijd uit in het stadion.
stratumseind is anders altijd achterlijk vroeg dicht, moet geen reden zijnquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is afgesproken met EL, blijkt dat ze teveel kijkers verliezen als PSV om half 1 speelt.
Haagse Rick heeft het niet zo op Bulykintwitter:HaagscheCourant twitterde op zondag 18-12-2011 om 14:10:21500 euro voor wie het hoofd van #bulykin bij mij brengt, en als je ze hart er ook uit snijd krijg je 100 euro bonus reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Haagse Rick heeft het niet zo op Bulykintwitter:HaagscheCourant twitterde op zondag 18-12-2011 om 14:10:21500 euro voor wie het hoofd van #bulykin bij mij brengt, en als je ze hart er ook uit snijd krijg je 100 euro bonus reageer retweet
Komt omdat hun beter hebben gezien, bij Utrecht weet je gewoon dat ze kut zijn en niet beter kunnenquote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Paul het volgende:
Alleen Ajacieden fluiten hun eigen spelers uit
En alle Utrecht supporters zijn hooligansquote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Paul het volgende:
Inderdaad, bij andere clubs zie je dat niet. In Eindhoven werd een Engelaar bijvoorbeeld nooit uitgefloten.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Paul het volgende:
Vast, Heracles Almelo gister nog, PSV'ers hebben er ook een handje van, en FC Groningen ook.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Paul het volgende:
Dat is dan ook de enige regio waar mensen zich interesseren voor PSV.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
stratumseind is anders altijd achterlijk vroeg dicht, moet geen reden zijn
En Berg werd geadoreerd.quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, bij andere clubs zie je dat niet. In Eindhoven werd een Engelaar bijvoorbeeld nooit uitgefloten.
Zo vlak voor de kerst geen gek idee, maar vd Brom staat ook al op het menu.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Misschien speelde hij daarom wel zo slecht.quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, bij andere clubs zie je dat niet. In Eindhoven werd een Engelaar bijvoorbeeld nooit uitgefloten.
preciesquote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige regio waar mensen zich interesseren voor PSV.
Op donderdag zelfs al om twee uurquote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
stratumseind is anders altijd achterlijk vroeg dicht, moet geen reden zijn
Alleen de bermuda langer, maar ik ga dan ook bijna nooit uit in Eindhoven. Inspiratieloze baggerstad.quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op donderdag zelfs al om twee uur.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef Paul het volgende:
Nou saaie wedstrijd zo, jammer van de rode kaart
Tsja Blom verneukt het altijd, betaal je dan als toeschouwer voor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef Paul het volgende:
Nou saaie wedstrijd zo, jammer van de rode kaart
Ja want het was idd geen rood.quote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tsja Blom verneukt het altijd, betaal je dan als toeschouwer voor.
wat een schwalbequote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tsja Blom verneukt het altijd, betaal je dan als toeschouwer voor.
Hij loopt toch nog, scoort zelfs.quote:
Ja idd.quote:Op zondag 18 december 2011 14:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij loopt toch nog, scoort zelfs.
FREDtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:52:16#Bouma plaats kwijt. #Derijck #marcelo vormen centrum #heepsv reageer retweet
neequote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef NumberSeven het volgende:
Is het niet handig om voor elke wedstrijd een aparte liveverslag-topic te maken?
okquote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef NumberSeven het volgende:
Is het niet handig om voor elke wedstrijd een aparte liveverslag-topic te maken?
Nopequote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef NumberSeven het volgende:
Denken dat Fred dat beslist heeftquote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
FREDtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:52:16#Bouma plaats kwijt. #Derijck #marcelo vormen centrum #heepsv reageer retweet
complimenten voor je UI trouwens, eindelijk weer eens een lekker wijf in plaats van die pubers zonder tettenquote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pubers zonder tetten? Deze?quote:Op zondag 18 december 2011 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
complimenten voor je UI trouwens, eindelijk weer eens een lekker wijf in plaats van die pubers zonder tetten
Laatste natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC - AZ of Feyenoord - Twente kijken?
quote:
Dat laatste ofc.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meledez vs Masvidalquote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaar is nog niet voorbij man, je moet nog 9 maanden een VI avatar. Heb je al iemand vermoord trouwens omdat Twente 2-2 maakte?quote:
Nee, blijf maar mooi onder Vitesse.quote:Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
Kom op Feyenoord! Maak gehakt van de nep Duitsers
Zitten in een ander topic slimboquote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef muzas het volgende:
Wedstrijd van ajax is voorbij, en alle feyenoorders zijn stil
Dit is toch live eredivisie verslagenquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn scheel?
[18/12 14:30] Feyenoord - FC Twente #1
Ja, waar zijn alle neppe AZ supporters gebleven?quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit is toch live eredivisie verslagen
AZ en NAC hebben toch geen supporters hier, die lopen niet in de weg
Apart topic, doe niet zo dwarsquote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit is toch live eredivisie verslagen
AZ en NAC hebben toch geen supporters hier, die lopen niet in de weg
Waarom? Dan is SCH - PSV ook een apart topic waardquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan wil ik dat ook bij Utrecht - Ajax volgend jaar
Pas als SCH wintquote:Op zondag 18 december 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Dan is SCH - PSV ook een apart topic waard
Hoiquote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
de eerste trouwe AZ supporter heeft zich gemeld
Moet je ze zien als AZ scoortquote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon die wedstrijd te kijkenquote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet je ze zien als AZ scoort
Zelfde met Twente supporters. Die zie je ook nergens
Hier nummer 2quote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Verbeek, dat zie je toch?!?quote:
Ik support NAC tot half 5.quote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een AZ liefhebber. En wie ben jij?
Slecht begin van de Serious Request week heaquote:Op zondag 18 december 2011 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Loop ik hier een beetje pepernoten te eten, gebeurt dit!
quote:Op zondag 18 december 2011 15:13 schreef Toefjes het volgende:
Gelukkig verliest Twente ook punten, en als het meezit AZ ook
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef Setting_Sun het volgende:
kom op AZ, PSV mag geen kampioen worden
Geschorst dankzij vorige week...bal wegtrappen enzoquote:Op zondag 18 december 2011 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Derijck - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Engelaar, Rabiu, Vennegoor of Hesselink, Ojo en Ritzmaier.
Waar is Lens?
Ja.quote:
NIGGER WAT?quote:
Je loopt wel achter!quote:
Hij was een lens kwijt..quote:
Vandenbussche doet niet mee, polsblessurequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |