Ga maar alvast een mooie uitzoeken dan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem een maand lang een ajaks ui als ze dit seizoen kampioen worden dan.
wat een vertrouwen in je clubquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet nog even snel mma event afkijken zodat ik nog geld op feyenoord en heerenveen kan zetten. Met Rutten aan het roer win je geen moer.
Die gaat ADO helpen, twee keer in zijn eigen doel.quote:
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutjequote:
Moet je instellen man. TS' posts en je eigen post een ander kleurtje geven, kenserhandig mattie.quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutje
Heeft NAC geen gratis busvervoer naar het stadion?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Liever aids aan me zak dan supporter van NACquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Mensen die haten op Fruitellaquote:
fok abboquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutje
Wil je niet vloeken?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Hmm. Ik ga liever gewoon naar NAC dan aids aan m'n zakquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever aids aan me zak dan supporter van NAC![]()
0-3 vandaag voor AZ
Vast, maar echte mannen fietsen. Ik ga toch niet met een bus naar voetbal, dat doen alleen buscombi-adepts.quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heeft NAC geen gratis busvervoer naar het stadion?
Mi gaddo man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever aids aan me zak dan supporter van NAC(geintje ik wil gin aids)
0-3 vandaag voor AZ
Niks buscombi. Als Vitesse thuis speelt, rijden er gewoon vanuit alle omliggende regio's gratis pendelbussen, en word je zo voor de deur afgezet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Ik ga liever gewoon naar NAC dan aids aan m'n zak.
[..]
Vast, maar echte mannen fietsen. Ik ga toch niet met een bus naar voetbal, dat doen alleen buscombi-adepts.
quote:
Kweet. Ik geloof dat dat bij NAC ook zo is, maar ik ben er geen fan van. Lekker met het fietsje. Ik zal eens vertrekken, wish me luckquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niks buscombi. Als Vitesse thuis speelt, rijden er gewoon vanuit alle omliggende regio's gratis pendelbussen, en word je zo voor de deur afgezet.
Luck.quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Kweet. Ik geloof dat dat bij NAC ook zo is, maar ik ben er geen fan van. Lekker met het fietsje. Ik zal eens vertrekken, wish me luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |