Ga maar alvast een mooie uitzoeken dan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem een maand lang een ajaks ui als ze dit seizoen kampioen worden dan.
wat een vertrouwen in je clubquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet nog even snel mma event afkijken zodat ik nog geld op feyenoord en heerenveen kan zetten. Met Rutten aan het roer win je geen moer.
Die gaat ADO helpen, twee keer in zijn eigen doel.quote:
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutjequote:
Moet je instellen man. TS' posts en je eigen post een ander kleurtje geven, kenserhandig mattie.quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutje
Heeft NAC geen gratis busvervoer naar het stadion?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Liever aids aan me zak dan supporter van NACquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |