Ga maar alvast een mooie uitzoeken dan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem een maand lang een ajaks ui als ze dit seizoen kampioen worden dan.
wat een vertrouwen in je clubquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet nog even snel mma event afkijken zodat ik nog geld op feyenoord en heerenveen kan zetten. Met Rutten aan het roer win je geen moer.
Die gaat ADO helpen, twee keer in zijn eigen doel.quote:
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutjequote:
Moet je instellen man. TS' posts en je eigen post een ander kleurtje geven, kenserhandig mattie.quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutje
Heeft NAC geen gratis busvervoer naar het stadion?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Liever aids aan me zak dan supporter van NACquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Ik zie dat het al 14:03 is en ik heb geen zin om te fietsen. Ik moet! Ik moet! Grrr, ik moet! Ok. NAC-muntjes check, geld check, seizoenkaart check, 3 punten dubbelcheck.
Mensen die haten op Fruitellaquote:
fok abboquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eyyooo ik zie mij op jouw skerm bitch.. waarom is jouw eigen bericht geel? Dat heb ik alleen op me iphone, dan is het groen.. maar op fok is alles het zelfde kleutje
Wil je niet vloeken?quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Stofje het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!
Hmm. Ik ga liever gewoon naar NAC dan aids aan m'n zakquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever aids aan me zak dan supporter van NAC![]()
0-3 vandaag voor AZ
Vast, maar echte mannen fietsen. Ik ga toch niet met een bus naar voetbal, dat doen alleen buscombi-adepts.quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heeft NAC geen gratis busvervoer naar het stadion?
Mi gaddo man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever aids aan me zak dan supporter van NAC(geintje ik wil gin aids)
0-3 vandaag voor AZ
Niks buscombi. Als Vitesse thuis speelt, rijden er gewoon vanuit alle omliggende regio's gratis pendelbussen, en word je zo voor de deur afgezet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Ik ga liever gewoon naar NAC dan aids aan m'n zak.
[..]
Vast, maar echte mannen fietsen. Ik ga toch niet met een bus naar voetbal, dat doen alleen buscombi-adepts.
quote:
Kweet. Ik geloof dat dat bij NAC ook zo is, maar ik ben er geen fan van. Lekker met het fietsje. Ik zal eens vertrekken, wish me luckquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niks buscombi. Als Vitesse thuis speelt, rijden er gewoon vanuit alle omliggende regio's gratis pendelbussen, en word je zo voor de deur afgezet.
Luck.quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Kweet. Ik geloof dat dat bij NAC ook zo is, maar ik ben er geen fan van. Lekker met het fietsje. Ik zal eens vertrekken, wish me luck.
Je bent witter dan een darkroomvloer vol met cum.. dat is het probleem, praat normaal nepnegert.quote:
Poentje?quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je zand in je poentje ofzo?
Sorry man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus Ajax, je balt tegen 10 man, ga eens goed voetballen en wat doen aan het doelsaldo. Net zo ongeïnspireerd als tegen RMA dit.
Gast, dat zat al in de oude layout en bestond al lang voordat er abo's warenquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welles
http://i.imgur.com/lB1hc.jpg
http://i.imgur.com/uo72T.jpg
Nee...ik heb zo m'n trademarks waar ik niet vanaf kan wijken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent witter dan een darkroomvloer vol met cum.. dat is het probleem, praat normaal nepnegert.
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner? achtegrond ander plaatje?quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, dat zat al in de oude layout en bestond al lang voordat er abo's waren. Ik heb het hier ook gewoon, zonder abo.
Ik had op <2.5, moet de rest het maar goed maken. Al heb ik nog aardig wat reserve voor deze week na de overwinning van Vitesse gisterenquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zie je.. had ik toch maar op >2.5 ingezet , kut spoialrrsssssss
Ja, mijn posts en TS posts zijn ook in andere kleurenquote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner?
Welles.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef Bayswater het volgende:
Bulykin juicht niet tegen zijn oude cluppie.
Je kan gewoon je eigen posts en TS' posts een kleur geven ja.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner? achtegrond ander plaatje?
nauwelijks inderdaad en begrijpelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef Bayswater het volgende:
Bulykin juicht niet tegen zijn oude cluppie.
Wacht maar tot Feyenoord straks moet spelen. Dan is het nog 10 keer zo erg met al die successupportertjes hier.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef NumberSeven het volgende:
Nu snap ik waarom ze zeiden; in de live-topics is 80% trolls.
Alleen als Twente voor staat bedoel je dan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Feyenoord straks moet spelen. Dan is het nog 10 keer zo erg met al die successupportertjes hier.
Ja, of als Fer scoort: ''Ferrader ditdat'' en als hij faalt ''Ja jullie mogen hem, nietsnut''.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Feyenoord straks moet spelen. Dan is het nog 10 keer zo erg met al die successupportertjes hier.
Juist.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen als Twente voor staat bedoel je dan.
Eigen posts en posts van de TS zijn bij mij een andere kleur ja, zelf in te stellen. Banner kan ik niet veranderen, achtergrond alleen de kleur; geen plaatje. Maar dat boeit me dan ook geen kanker.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan posts in kleur? achtergrond kleur? eigen banner? achtegrond ander plaatje?
Ajax supporters zeggen altijd, dat als je op ajax zeikt en trolled dat je jaloers bent want als iemand beter is wordt je jaloers....quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ie altijd hoor. Erger me steeds meer aan hem.quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Saekerhett het volgende:
WTF doet Sulejmani nou weer dan, ongeïnspireerde zak hooi
Draak van een wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd gisteren in Almelo hè?
Post van de dag.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax supporters zeggen altijd, dat als je op ajax zeikt en trolled dat je jaloers bent want als iemand beter is wordt je jaloers....
Waarom zouden ze dan zo tekeer gaan tegen Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |