SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgend weekend is het kerst!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe eindelijk iemand die ook blij is dat het bijna kerst is!quote:
Net gezetquote:
Nu wil ik ook vriendjes worden!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst echt helemaal niet op die foto Lot
Maar nu zijn we officieel internetvriendjes, jeeeeeuj
Ben ook wel blij dat kerst is hoor, altijd wel gezellig.quote:Op zondag 18 december 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die ook blij is dat het bijna kerst is!
kerst is altijd leukquote:Op zondag 18 december 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die ook blij is dat het bijna kerst is!
Het is je eindelijk geluktquote:Op zondag 18 december 2011 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kerst is altijd leuk
mijn kerstboom staat al super mooi, en ik heb chocolaatjes erin
en mijn huis heeft kerstdingetjes
neequote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is je eindelijk gelukt
katten blijven er nu ook uit?
Beter dat je katten het heel houden blijven eigenwijze mormels. Hier ook 1 gebarsten omdat haakje er af vielquote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeik heb ze er al para keer uitgehaald, amar op de een of andere manier friemelen ze zich zo in de boom dta er niets kapot gata ... er is 1 kerstbal kapot gevallen en dat was omdat ik een klungel ben
zonnetje is zo heerlijk hierquote:Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon als een motherfucker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neee thanks, ik heb nog een andere ipod ook, ik kan niet tegen als ik zonder muziek zit dus als de ene leeg is kan ik altijd nog de ander pakkenquote:
Mag hoorquote:Op zondag 18 december 2011 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu wil ik ook vriendjes worden!!
quote:
altijd niet of alleen nu niet? how come?quote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb zo geen feestdagen gevoel... Ook als ik door de stad loop en al die bomen zie... het doet me niks
ga je wle leuke dingen doen met kerst? misschien dat het gevoel dan vanzelf komtquote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef wc-eend het volgende:
Nu niet... Geen idee waarom... tis niet mijn eerste kerst alleen dus...
Maarja... komt wel goed..
Werken, kinderen komen, kerstcircus...quote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je wle leuke dingen doen met kerst? misschien dat het gevoel dan vanzelf komt
oh dat zijn wel leuke dingenquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Werken, kinderen komen, kerstcircus...
Duitse bratwurst >quote:Op zondag 18 december 2011 16:18 schreef Reintji het volgende:
Kerstmarkt Oldenburg. Bratwurst > 50cm.
JAAAAAA Feyenoord.quote:Op zondag 18 december 2011 16:41 schreef koei het volgende:
Heeft Feyenoord gewoon gewonnen vanmiddagMoet ik alsnog gaan koken
Ja, ik hier ook.quote:
quote:
Inderdaad, al zal het morgen een rustig dagje worden.quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]zo lekker rosig het bedje in. Begint het gezeik morgen weer
ik wil ook meegamen huuuuu!quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.ustream.tv/zel(...)-live&medium=9272785
Zelda Marathon
quote:
Niets is zo lekker als op je eigen tempo gamenquote:
Best geinig hè!quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.ustream.tv/zel(...)-live&medium=9272785
Zelda Marathon
tot 23.59quote:
Trusten Sharquote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo maar slapen, morgen weer werken meeeeh
truste all
Ja gister alquote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
crap, nou is de eerste eps van californication uitgelekt
toch maar braaf gaan slapen, aaaaargh!
Ik volg die serie nietquote:
Wat is TL?quote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik volg die serie nietMaar als je wilt heb ik wel een invite over voor TL
![]()
torrentleechquote:
Ow okequote:Op zondag 18 december 2011 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee dankje, ik heb em al lang al binnen
Nah dat denk ik nietquote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
usenet is toch net ff wat sneller
ik download hem net, dus de sneltheid dat hij er op staat maakt niet uit want je zei dat hij er gister al op stondquote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah dat denk ik nietWeet niet of je download bedoelt of de snelheid dat het erop staat, maar dan
klopt mijn antwoord nog steeds
Zelfde speed als usenet, alleen kost het hier niksquote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik download hem net, dus de sneltheid dat hij er op staat maakt niet uit want je zei dat hij er gister al op stondmaar om hem binnen te halen dus
ik doe alles via usenet en begin niet aan torrents, vind dit prima zoquote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde speed als usenet, alleen kost het hier niks.
usenet mij ook nietquote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Solique het volgende:
Ik houd het bij torrents, kost mij niets.
Dan zeker gebruik van makenquote:
Nja vroeger was fxp natuurlijk de shit, sinds dat torrent gebeuren zie je vaak van die meuk online staanquote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe alles via usenet en begin niet aan torrents, vind dit prima zo
Via je provider ofzo?quote:
nee zit nog steeds op abbo van exquote:Op zondag 18 december 2011 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vroeger was fxp natuurlijk de shit, sinds dat torrent gebeuren zie je vaak van die meuk online staan
[..]
Via je provider ofzo?
slapen, goed planquote:
lol ! Nja bij eweka krijg ik elke keer een andere newsreaderquote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee zit nog steeds op abbo van ex
geen probleem mee, ik ben al een jaar single en al een jaar lang blijft het dezelfde newsreader, en ook geen problemen met iets niet kunnen downloaden!quote:Op zondag 18 december 2011 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol ! Nja bij eweka krijg ik elke keer een andere newsreader, maar die zijn steeds meer aan het kutten, sommige dingen zijn gewoon niet meer te downloaden met eweka
Haha dan is ie op tijd met verlengenquote:Op zondag 18 december 2011 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen probleem mee, ik ben al een jaar single en al een jaar lang blijft het dezelfde newsreader, en ook geen problemen met iets niet kunnen downloaden!
nog nooit gehad iets niet binnen te kunnen halen! en idd, je moet gewoon je acc verlengen dan word je niet op een andere server gezet, als je nieuw acc krijgt wel jaquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dan is ie op tijd met verlengenEn dat van dat downloaden las ik op tweakers, schijnbaar laten ze sommige games en series niet toe
Nja gekke is dat Gwen nog steeds kan downloaden, terwijl ik al 2x een andere server heb gehadquote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog nooit gehad iets niet binnen te kunnen halen! en idd, je moet gewoon je acc verlengen dan word je niet op een andere server gezet, als je nieuw acc krijgt wel ja
weer een beetje bijgekomen?quote:
Pfff, nog niet echt.. had nog wel willen blijven liggen vandaag...quote:Op maandag 19 december 2011 08:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
weer een beetje bijgekomen?
Je hebt de te lekkere curry en appelflappen gemist!
quote:
ben ook wel redelijk moequote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Jij bent nog flink opgewekt nadat je later bent gaan slapen dan de planning was.
hehe, dan merk je het vanzelf vanmiddag wel.quote:Op maandag 19 december 2011 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ben ook wel redelijk moemaar altijd wel vrolijk dus oooch
zal vanavond wel braaf op tijd slapen zodat ik morgen niet zo brak benquote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef Solique het volgende:
[..]
hehe, dan merk je het vanzelf vanmiddag wel.
Niets mis met vrolijkheid.
ach, en anders zijn we samen brakquote:Op maandag 19 december 2011 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zal vanavond wel braaf op tijd slapen zodat ik morgen niet zo brak ben
Zal het dan eindelijk geregeld worden.quote:Op maandag 19 december 2011 09:20 schreef wc-eend het volgende:
Loodgieters in mijn huis.. loodgieters in mijn huis...
*Wob*Wob*Wob*Wob*
ik kan trouwens super slecht met stokjes eten dus verwacht wel rijst in je haarquote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
ach, en anders zijn we samen brak
I haz ability to adapt
yaay gaan ze eindelijk wat doen?quote:Op maandag 19 december 2011 09:20 schreef wc-eend het volgende:
Loodgieters in mijn huis.. loodgieters in mijn huis...
*Wob*Wob*Wob*Wob*
Mooi, dan kan je hetzelfde vanuit mijn kant verwachten. Ik kan het ook niet.quote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan trouwens super slecht met stokjes eten dus verwacht wel rijst in je haar
Ben benieuwd, zou mooi wezen toch zonder je halve keuken te verbouwen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:26 schreef wc-eend het volgende:
Ze zijn al dik bezig en volgens mij gaan ze het proberen zonder de keuken er uit te halen, leipe shit...
hoop voor je dat het straks eindelijk eens opgelost is!quote:Op maandag 19 december 2011 09:26 schreef wc-eend het volgende:
Ze zijn al dik bezig en volgens mij gaan ze het proberen zonder de keuken er uit te halen, leipe shit...
Al verbannenquote:Op maandag 19 december 2011 09:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Niemand die verafschuwd is door mijn plaatjes van een te lelijk lingeriemodel die op 50 Cent lijkt?
quote:Op maandag 19 december 2011 10:00 schreef wc-eend het volgende:
En de loodgieter is weer weg, ze kunnen er niet bij, te gecompliceerd...
Het zal via de onderbuurvrouw haar plafond moeten en die is niet thuis dus aanstaande vrijdag is poging nummero 2...
balen eendquote:Op maandag 19 december 2011 10:00 schreef wc-eend het volgende:
En de loodgieter is weer weg, ze kunnen er niet bij, te gecompliceerd...
Het zal via de onderbuurvrouw haar plafond moeten en die is niet thuis dus aanstaande vrijdag is poging nummero 2...
pff, gedoequote:Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef wc-eend het volgende:
Ja het is klote.. hij zei dat ze normaal ook gewoon een vertakking zouden maken zodat er een noodoplossing is... maar dat was nu ook niet mogelijk....
quote:Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef wc-eend het volgende:
Ja het is klote.. hij zei dat ze normaal ook gewoon een vertakking zouden maken zodat er een noodoplossing is... maar dat was nu ook niet mogelijk....
quote:Op maandag 19 december 2011 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
lol bestel je online, staat er dit onderaan de order:
Blame Us
If you've forgotten a friend's birthday, anniversary, Christmas present or any other special occasion, worry no more, BeautyBay.com has the perfect solution.
BeautyBay.com will take all responsibility for the late arrival of the gift whilst at the same time, getting you into their good books. Best of all, the service is FREE!!!
Tick here to 'Blame Us' for a late gift!
![]()
![]()
Die vind het ook klote maar die zegt gewoon dat ze komende week het mogen oplossen als het dan al kan en dat de offerte van de andere loodgieter genegeerd kan worden...quote:
ja maar dit kost toch jou toch ook vet veel tijd enzo!quote:Op maandag 19 december 2011 10:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die vind het ook klote maar die zegt gewoon dat ze komende week het mogen oplossen als het dan al kan en dat de offerte van de andere loodgieter genegeerd kan worden...
Deze loodgieter komt ook namens de VVE en dan is het verzekeringstechnisch ook beter ofzo...
Dat is dan wel OK geregeld, maar ditquote:Op maandag 19 december 2011 10:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die vind het ook klote maar die zegt gewoon dat ze komende week het mogen oplossen als het dan al kan en dat de offerte van de andere loodgieter genegeerd kan worden...
Deze loodgieter komt ook namens de VVE en dan is het verzekeringstechnisch ook beter ofzo...
quote:Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dit kost toch jou toch ook vet veel tijd enzo!
Ja het duurt allemaal wat langer voordat ik over kan maarja, ik zit gelukkig niet op de schopstoel bij mijn ouders dus dat valt mee...quote:Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dit kost toch jou toch ook vet veel tijd enzo!
bedoel meer dat als je er veel tijd in moet stoppen om het te regelen, je zou er maar elke keer vrij moeten nemen van je werk ofzo, je huisbaas mag daar ook wel rekening mee houdenquote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja het duurt allemaal wat langer voordat ik over kan maarja, ik zit gelukkig niet op de schopstoel bij mijn ouders dus dat valt mee...
kijk, dat scheelt.quote:Op maandag 19 december 2011 10:32 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben degene die de afspraken maakt hoor, dus plan het naar mijn eigen tijden in
Snap ik, maar het kost jou wel tijd, maar toch wel hopen dat je huisbaas niet al te gierig is als jij klaar bent met alles regelen, als hij het zelf had moeten regelen was het veel lastiger geweest, want hij zit toch in het buitenland ofzo?quote:Op maandag 19 december 2011 10:32 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben degene die de afspraken maakt hoor, dus plan het naar mijn eigen tijden in
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Bedankt voor je bestelling op zavvi.nl. Onderstaand de details van je bestelling:
Beschrijving Beschikbaarheid Prijs Aantal Cadeauverpakking Subtotaal
Tetris 3D - Games 3DS
tja, je bent toch al bezig.quote:Op maandag 19 december 2011 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
zal ik mario kart ook maar bestellne?
Ingeschreven, ben niet een enorme F1 fan maar proberen is altijd leukquote:Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
https://www.f1onlinethegame.com/
Je kunt je nu inschrijven voor de closed beta
Whoop, aangemeld.quote:Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
https://www.f1onlinethegame.com/
Je kunt je nu inschrijven voor de closed beta
Kusje op hoofd!quote:
Thnx. Eens kijken of ik wat ontbijt binnen kan krijgenquote:
Kuuks! Hoe is het in den buik? Alles kits, alles fleurig, meneer Kuuks zegt ok?quote:
Goed! Bien! Meneertje is bezig met een verbouwing die resulteert in een rammelende ribbenkast. Althans. Zo voelt het.quote:Op maandag 19 december 2011 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kuuks! Hoe is het in den buik? Alles kits, alles fleurig, meneer Kuuks zegt ok?
Nou, gezien ook niet hoor!quote:
Ik jou wel!!quote:Op maandag 19 december 2011 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Kheb ook niet zoveel te melden eigenlijk.
Heideroosjes zijn altijd awesome.quote:Op maandag 19 december 2011 12:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik jou wel!!
Heideroosjes waren awesome!!
Dat duurt nog tot eind maart joh gekkie.quote:Op maandag 19 december 2011 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Schiet eens op met de beschuit met muisjes
Jamaaar huuuuuuuu, het duurt nog zo lang!quote:Op maandag 19 december 2011 12:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat duurt nog tot eind maart joh gekkie.
Ik heb muisjes hier liggen, alleen geen beschuit. Wel maisbrood.quote:Op maandag 19 december 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaaar huuuuuuuu, het duurt nog zo lang!
Vind je?quote:Op maandag 19 december 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaaar huuuuuuuu, het duurt nog zo lang!
Jamaar als ik dan langs kom is er geen klein kuuksjequote:Op maandag 19 december 2011 12:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb muisjes hier liggen, alleen geen beschuit. Wel maisbrood.
NOG MAAR .. 93!!!!!!!! Ik zou zooooooo ongeduldig zijnquote:Op maandag 19 december 2011 12:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vind je?. Das nog maar een dag of 93 hoor.
Dat lijkt mij als ouders ook inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het behoorlijk snel gaan hoor.
Dat zou wat wezen, even aanduwen en hop..kind.quote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
NOG MAAR .. 93!!!!!!!! Ik zou zooooooo ongeduldig zijn
Babykamer klaar?quote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het behoorlijk snel gaan hoor.
Kan je wel hele dagen gamenquote:Op maandag 19 december 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja waarschijnlijk ook omdat ik ongeveer de hele zwangerschap in bed moet liggen, dus dan zullen het wel lange dagen worden
Donderdag komen de meubels. Dus hopelijk is het zondag klaarquote:Op maandag 19 december 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja waarschijnlijk ook omdat ik ongeveer de hele zwangerschap in bed moet liggen, dus dan zullen het wel lange dagen worden
[..]
Babykamer klaar?
OHJA! Das wel een ideequote:Op maandag 19 december 2011 12:50 schreef Solique het volgende:
Lunchtijd![]()
[..]
Kan je wel hele dagen gamen
Tot op een bepaald punt dat dat ook niet meer lukt.
Spannenddddddddquote:Op maandag 19 december 2011 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Donderdag komen de meubels. Dus hopelijk is het zondag klaar. Oh wacht, Kerst. Ehh.. na kerst.
.
Uiteraard.quote:Op maandag 19 december 2011 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spannenddddddddwel pics natuurlijk he!
Barry Badpak!quote:
Zijn zoon volgt alles direct op.quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-lanceert-raket.html
ITS WARTIME
YES DEARquote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef wc-eend het volgende:
SHAAAAAAAAAAAARrRRRRRRRR
Ik ga vanavond dexter seizoensfinale kijken
HEB ER ZIN IN~~!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YES DEAR![]()
![]()
![]()
mijn collega komt langs, alles prima maar hij moet wel mooi dexter meekijken tijdens het eten want ik kan echt niet wachten tot einde avond
Goed geregeld dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Dan toch vanuit jouw kant goed geregeld.quote:Op maandag 19 december 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja geregeld, hij denkt dat ie komt eten en gamen
Dat welquote:Op maandag 19 december 2011 13:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan toch vanuit jouw kant goed geregeld.
Leuk goedmakertje voor het helpen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat welnaja ik zal wel shar's kookkunsten laten zien en hem wat goeds te eten geven
quote:Op maandag 19 december 2011 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Leuk goedmakertje voor het helpen.
Je hebt dacht ik ook best brede trappen dus dat is helemaal makkelijkquote:Op maandag 19 december 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]het scheelt mij mijn rug, en is het echt aan de zijkant van mijn gebouw dus niet ver lopen, alleen ff 3 trappen naar beneden, maar beneden is beter dan alles naar boven!
Daarom, en met 2 mensen gaat tevens stuk makkelijker.quote:Op maandag 19 december 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]het scheelt mij mijn rug, en is het echt aan de zijkant van mijn gebouw dus niet ver lopen, alleen ff 3 trappen naar beneden, maar beneden is beter dan alles naar boven!
Dat wordt genieten. Ik heb hem net gekeken, goeie shitquote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef wc-eend het volgende:
SHAAAAAAAAAAAARrRRRRRRRR
Ik ga vanavond dexter seizoensfinale kijken
HEB ER ZIN IN~~!!!!!!
daaromquote:Op maandag 19 december 2011 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom, en met 2 mensen gaat tevens stuk makkelijker.
Jaaa past er makkelijk doorheenquote:Op maandag 19 december 2011 13:39 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je hebt dacht ik ook best brede trappen dus dat is helemaal makkelijk
quote:
Daarom niet jezelf overbelasten.quote:Op maandag 19 december 2011 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
daaromen het is niet zoveel, maar 1 kast kan ik gewoon niet alleen naar beneden krijgen
Dat is snelquote:Op maandag 19 december 2011 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Je bestelling bij Zavvi.nl is door ons verzonden en zal snel bij je afgeleverd worden.
Meeste mensen zie ik melden binnen een week wanneer op voorraad.quote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
als het maar sneller dan mijn tv gaat
Dus binnen nu en een week hopelijkquote:Op maandag 19 december 2011 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
jamaar heb al verzendmail boehoehoehoehoe
EEN WEEEEEEEEK!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Dus binnen nu en een week hopelijk
Is geen Nederlandse webwinkel eigenlijk UK.quote:
Ik ga vanavond lekker al spelenquote:
Nicequote:
ik dacht dat je het nog over mijn tv had loller ...quote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Is geen Nederlandse webwinkel eigenlijk UK.
Maar dit staat bij de FAQ
Normaal gesproken moet je in Nederland rekening houden met ongeveer 10-15 werkdagen tot aan levering na verzending uit ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk
GEMENERDquote:
oh verrek die moet ik ook nog verder meequote:
Ik begon niet over je TV.quote:Op maandag 19 december 2011 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dacht dat je het nog over mijn tv had loller ...
lees eens de vorige pagina helemaal onderaanquote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik begon niet over je TV.
Die heb je toch al staan?
Ja, ok. Te veel tegelijk doen gaat blijkbaar lastig.quote:Op maandag 19 december 2011 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lees eens de vorige pagina helemaal onderaanjij reageerde op mijn bericht over mijn tv
10-15 dagenquote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok. Te veel tegelijk doen gaat blijkbaar lastig.heb een excuus ben geen vrouw
Maar dacht jij hebt het over sneller dan je tv. Geen idee hoelang je tv geduurd heeft.
Wel dat zavvi er gem. 10-15 dagen over doet.
Jemig, op je tv wacht je ook al tijdje of niet.quote:Op maandag 19 december 2011 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
10-15 dagenen tv hoop ik morgen of overmorgen
shit nou kan poit 15 dagen oefenenquote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig, op je tv wacht je ook al tijdje of niet.
Helaas nadeel van Zavvi, vaak wel goedkoop alleen levertijd.
Dan nog kan je dat wel inhalenquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shit nou kan poit 15 dagen oefenen
Hoor ook mensen die het ineens in 2 dagen hebben liggen, sommigen na een week, sommigen na 2 weken, sommigen die er niets meer van horen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
alhoewel, het is al op de bus, dus zo lang kan het niet duren
Als het die laatste is doe ik je wat!quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoor ook mensen die het ineens in 2 dagen hebben liggen, sommigen na een week, sommigen na 2 weken, sommigen die er niets meer van horen.
Pick what you like
Waarom ik?quote:Op maandag 19 december 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als het die laatste is doe ik je wat!
Ik ga denk al m'n afspraken maar afzeggen voor de aankomende 3 wekenquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shit nou kan poit 15 dagen oefenen
Omdat jij het zeiquote:Op maandag 19 december 2011 16:38 schreef Solique het volgende:
Ik ga Amsterdam maar ontvluchten als ik dat zo lees![]()
[..]
Waarom ik?
GEMENERD!quote:Op maandag 19 december 2011 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga denk al m'n afspraken maar afzeggen voor de aankomende 3 weken
quote:Op maandag 19 december 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Omdat jij het zei
[..]
GEMENERD!
POKE THAT SHIT!!!!111quote:
Om na een eerste date meteen over anaal te beginnen gaat mij zelfs te ver.quote:
Ik heb nog geen date gehadquote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om na een eerste date meteen over anaal te beginnen gaat mij zelfs te ver.
Hoop alleen dat ze deze week nog binnen komenquote:
Maar er was toch iets met dat meisje? Of haal ik 2 verhalen door elkaar?quote:
Ze is pas net single... maakt haar niet minder leukquote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar er was toch iets met dat meisje? Of haal ik 2 verhalen door elkaar?
Oh ja dat was het. Nee maakt haar niet minder leuk maar is wel een beetje begeven op glad ijs.quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ze is pas net single... maakt haar niet minder leuk
Waarom denkt iedereen altijd dat ik er vol opduik, potdorrie zeg...quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Nee maakt haar niet minder leuk maar is wel een beetje begeven op glad ijs.
Dat denk ik helemaal niet. En dat zei ik ook niet. Ik zei alleen dat het haar als persoon misschien niet minder leuk maakt maar de situatie er om heen wel.quote:Op maandag 19 december 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen altijd dat ik er vol opduik, potdorrie zeg...
quote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg ik dacht dat het algemeen bekend was dat wanneer je Lotje blij wilt maken, je puppies moet posten
maar vooruit, deze kitten is ook wel lief
NOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Ik had een soort fruitschaalpyramide waar eigenlijk alleen appels inkunnen, een lelijke vaas/karaf en twee flessen biologisch fruitsapquote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef koei het volgende:
Ik ben lichtelijk teleurgesteld over mijn kerstpakketEen grote tortilla-schaal, tortilla-chips en dipsaus, toiletpapier (!), een vieze smaak pringles, een stuk worst, cola, nep red bull, twee kerstploppers, gekruide bladerdeegdingetjes, kaassterren en een kaartspel...
Ik mis de chocolade
Ik snap nooit dat ze met van die stomme blijvende kado's komen. Zeker dingen als vazen etc. zijn heel smaakgevoelig en over het algemeen nog best prijzig ook. Vorig jaar kregen we als 'echt' kado een spel, dat was wel echt leuk!quote:Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had een soort fruitschaalpyramide waar eigenlijk alleen appels inkunnen, een lelijke vaas/karaf en twee flessen biologisch fruitsap
Maar: het sap is echt superlekker!
Blad cadeau bon van 50 euro van mijn detacheerderquote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef koei het volgende:
Ik ben lichtelijk teleurgesteld over mijn kerstpakketEen grote tortilla-schaal, tortilla-chips en dipsaus, toiletpapier (!), een vieze smaak pringles, een stuk worst, cola, nep red bull, twee kerstploppers, gekruide bladerdeegdingetjes, kaassterren en een kaartspel...
Ik mis de chocolade
Hotel bon twv 150 euroquote:Op maandag 19 december 2011 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Blad cadeau bon van 50 euro van mijn detacheerder
Een fles Tia Maria en 2 Stoofpannetjes van collega's bij de gemeente omdat ze het niet wilden
Wanneer ga je die bon samen met Shar op maken?quote:
Daar zou ik nou wel weer blij mee zijn!quote:
Denk dat ik wel aanwezig kan zijn, woon toch al vlakbij.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Speaking of Poit en Shar met elkaar koppelen!
WIE KOMEN ER ALLEMAAL BIJ POIT'S ARCADEKAST EXTRAVAGANZA OP 7 JANUARI?!!
* Poitje
* Fruitje
* Lotje
* Spankje
* Jij?
Dat zou mooi zijn jaquote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Wanneer ga je die bon samen met Shar op maken?
SPANK!quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef SpankmasterC het volgende:
* Poitje
* Fruitje
* Lotje
* Spankje
* Jij?
Slaap lekker meissie!! Beterschap!!quote:
Ik moest hierom lachen, niemand denkt het maar jij dus welquote:Op maandag 19 december 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen altijd dat ik er vol opduik, potdorrie zeg...
Geen kerstpakketquote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef Solique het volgende:
Ik mag het dit jaar weer zonder kerstpakket doen.
JEUUUJquote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Wanneer ga je die bon samen met Shar op maken?
I wantz!quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef SpankmasterC het volgende:
* Poitje
* Fruitje
* Lotje
* Spankje
* Jij?
Jij krijgt mij morgen al voor kerst.quote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen kerstpakket
Geen kerstcadeautjes
Wat een tijdquote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
TV MORGEN TUSSEN 09:24 en 12:24
alleen ben ik dan aan het werk
oh maar das ff handig danquote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij krijgt mij morgen al voor kerst.
[..]
Wat een tijd
quote:
Ja gezien, wat een episodequote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
eendje ben je dexter al aan het kijken?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Holy frick, vond dexter niet de meest spannende aflevering maar dat einde!!!!
Nu ga ik ook slapen, truste all
SPOILER: Voor de zekerheid in een spoilertje, aangezien het over laatste ep van Dexter gaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Die heb ik zo ongelofelijk veel gespeeld op de SNES!quote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja
[..]
SPANK!
Heb nu NBA Jam op de PS3Awesomeheid 2 da max natuurlijk!!
Zal eens kijken of ik tijd heb om jullie te pestenquote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef SpankmasterC het volgende:
* Poitje
* Fruitje
* Lotje
* Spankje
* Jij?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILER: Voor de zekerheid in een spoilertje, aangezien het over laatste ep van Dexter gaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ook maar even voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:07 schreef Nebo het volgende:
[..]SPOILER: ook maar even voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
LOL, ik heb je muggenbriefje nog. Hoef je hem niet opnieuw te schrijven..quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik tijd heb om jullie te pestenVoorwaarde is wel dat Poit's Palace mug-vrij is
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tssquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:20 schreef Poit het volgende:
Oh, wel even een ding. Gouda heeft geen nachttrein en ik heb niet genoeg plek om iedereen te kunnen laten crashen..
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
En niet over dexter:SharSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
kutdorp, slotje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:20 schreef Poit het volgende:
Oh, wel even een ding. Gouda heeft geen nachttrein en ik heb niet genoeg plek om iedereen te kunnen laten crashen..
Als ik terug moet tot Alphen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Zijn er nog mensen die ook 7 jan terug moeten in de buurt van amsterdam?
Dude! Is is het met je? En met de dames?quote:
Nee, maar kan altijd naar Leiden door rijden.quote:
toooooop dankjewelquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, maar kan altijd naar Leiden door rijden.
Die hebben wel nachttreinen naar Amsterdam.
Tenzij wij gewoon kunnen blijven crashen natuurlijkquote:
mijn zus is 8 januari jarig dus misschien kan ik de auto van mijn mams mee, dan kan ik je er thuis wel utischoppen en ben ik daarna gewoon in alkmaar alvast voor zondagquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Tenzij wij gewoon kunnen blijven crashen natuurlijk
Want dan neem ik de trein, is ook wat beter met alcohol.
Esta mui buen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Is is het met je? En met de dames?
Eerst maar eens op Poit wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn zus is 8 januari jarig dus misschien kan ik de auto van mijn mams mee, dan kan ik je er thuis wel utischoppen en ben ik daarna gewoon in alkmaar alvast voor zondagik laat je tegen die tijd nog wel ff weten
dan kun jij gewoon drinken!
Op mij wachten? Waarvoor??quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerst maar eens op Poit wachten.
Maar houden contact
Doel dus ook op verdeling van slaapplekken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Op mij wachten? Waarvoor??
Als het om slaapplekken gaat dan krijgen Lotje en Fruit wat mij betreft voorrang ivm afstand en niet hebben van een toet toet.
Slaapspullen zijn dan wel nodig.
Ik heb een 2 persoonsbed met in de slaapkamer nog ruimte voor een luchtbed, in de woonkamer een heerlijke bank (of niet Ross) en ruimte voor 3 / max 4 luchtbedden.
Mijn broertje is trouwens ook 8 jan jarig!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn zus is 8 januari jarig dus misschien kan ik de auto van mijn mams mee, dan kan ik je er thuis wel utischoppen en ben ik daarna gewoon in alkmaar alvast voor zondagik laat je tegen die tijd nog wel ff weten
dan kun jij gewoon drinken!
Ja maar als wij terug kunnen is er meer plek voor anderequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerst maar eens op Poit wachten.
Maar houden contact
daaromquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Op mij wachten? Waarvoor??
Als het om slaapplekken gaat dan krijgen Lotje en Fruit wat mij betreft voorrang ivm afstand en niet hebben van een toet toet.
Slaapspullen zijn dan wel nodig.
Ik heb een 2 persoonsbed met in de slaapkamer nog ruimte voor een luchtbed, in de woonkamer een heerlijke bank (of niet Ross) en ruimte voor 3 / max 4 luchtbedden.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn broertje is trouwens ook 8 jan jarig!!
Kloptquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja maar als wij terug kunnen is er meer plek voor andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |