Nou nou nou, wat goed zeg en heb je welleeens wat gewonnenquote:
Ik denk dat je een compleet verkeerd beeld hebt van waarom ik dat erbij heb gezet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat goed zeg en heb je welleeens wat gewonnen
Aha, dat verklaart je opmerking over mijn lijst wel dan.quote:
Jep!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat je een compleet verkeerd beeld hebt van waarom ik dat erbij heb gezet.
[..]
Aha, dat verklaart je opmerking over mijn lijst wel dan.
Ja verdomme hebben die vvd en CDA er zomaar voor gezorgd dat Nederland een van de rijkste landen ter wereld met een van de laagste werkloosheidscijfers en laagste armoedecijfers is. Uitstekende zorg, goed onderwijs, sociale mobiliteit, goede wegen en hartstikke veilig.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Shakkara het volgende:
1) SP - Omdat dit de enige partij is die een sociaal beleid wil voeren en niet enkel links lult en rechts vult, zoals de PVDA.
2) PvdD - Ik heb het helemaal niet op de dieren, maar ik vind deze partij sterk in het debat, waarin ze zeer maatschappijkritische standpunten verkondigen die dicht bij het mijne liggen (bijvoorbeeld zware kritiek op de oorlog in Irak en Afghanistan en de economische achtergrond daarvan).
3) ChristenUnie - Ik ben geen Christen maar deze partij is integer en menselijk en verkondigt net als de PvdD maatschappijkritische standpunten, zij het veel minder extreem.
4) GroenLinks - Hebben het verpest met Afghanistan.
5) D66 - Hebben het verpest met Paars.
6) SGP - Niet eens met gedachtengoed maar wel consequent.
7) PVV - Enorm track record aan gebroken verkiezingsbeloften. De enige reden dat ze boven de PVDA staan is omdat ze de EU lekker trollen.
8) PVDA - Mooie praat, maar ook een enorm track record aan gebroken verkiezingsbeloften: JSF, parlementaire enquete Irak, EU grondwet, privatisering zorg, bezuinigen kinderopvang, geen maatregelen tegen topinkomens in de publieke sector.... Voert telkens weer gewoon keihard rechts beleid.
9) VVD en CDA ik geloof dat deze jongens al iets van 80% van de kabinetten sinds de tweede wereldoorlog voor hun rekening hebben genomen en ik vind dat ze de boel aardig verkloot hebben met hun kapitalistische gedachtengoed en corrupte vriendjespolitiek. Wat is ze voornamelijk kwalijk neem is de privatisatiegolf en het slaafs achter de VS aanrennen als er weer ergens oorlogje te spelen valt. Dat en de continue inperking van de privacy en het schijt hebben aan de trias politica en het goedpraten van het overtreden van regels en richtlijnen door vriendjes en instanties is mij een doorn in het oog.
Ja, al geregeld TS Pulzzar zorgt voor een 'einduitslag' in een vervolgtopic zodra deze gevuld is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef Asphias het volgende:
heeft iemand al de moeite genomen / zin om de moeite te nemen om eens te kijken wat de gemiddelde ranking is van al deze fokkers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |