 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? je moet vaker over de Veluwe razen lees ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet vaker over de Veluwe razen lees ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoortje is toch al minimaal een jaar of drie weg Altijd onderweg naar het avontuur
Altijd onderweg naar het avontuur
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Kopmaken op Deventer, weinig perronsporen en enkelspoor Olst-Deventer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef greavy het volgende:
Wat ik niet snap: Waarom gaan ze niet met de IC's via Deventer omrijden? Gewoon Groningen-Zwolle-Deventer-Amersfoort en verder. Of in omgekeerde richting Amersfoort-Deventer-Zwolle en verder.
Vroeger gebeurde dat wel....
Beperkt erg veel leed en vertraging. En je hebt de normale treinen ook niet extra sardientjes-in-blik-vervoer, wat je nu in de spits gegarandeerd creëert.
 
			 
			
			
			Creativiteit lukt alles. Dat omleiden ook. Kopmaken op Deventer hoeft ook niet aan het perron. Het is een omgeleide trein, dus die laat je lekker doorkarren op Apeldoorn, gooi je op Deventer op een niet-perronspoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Kopmaken op Deventer, weinig perronsporen en enkelspoor Olst-Deventer?
 
			 
			
			
			Deventer heeft geen 'niet-perronspoor' meer..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Creativiteit lukt alles. Dat omleiden ook. Kopmaken op Deventer hoeft ook niet aan het perron. Het is een omgeleide trein, dus die laat je lekker doorkarren op Apeldoorn, gooi je op Deventer op een niet-perronspoor.
En met dat enkelspoor is er echt wel wat passend te maken. TRDL moet alleen zelf ook ingrijpen, en niet alles door ARI laten uitvoeren.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Deventer has no niet-perronspoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef greavy het volgende:
gooi je op Deventer op een niet-perronspoor.
 Niet op de manier hoe jij het wil toch
 Niet op de manier hoe jij het wil toch  
											 
			 
			
			
			Hoeveel euro zet je in? Uit mijn hoofd gezegd spoor (30)5.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Deventer heeft geen 'niet-perronspoor' meer..
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dat dus. Zelfs goederentreinen passen er tussendoor. Reizigerstreinen dan helemaal. Vroeger gebeurde het ook. Maar de bijsturing van NS lijkt hier niet happig op te zijn. Vind 't een betere maatregel, als je mij vraagt. Gewoon de trein omleiden. Voornamelijk in de spits.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
het moet trouwens wel net kunnen trouwens. Net voor de IC Roosendaal wegsturen vanuit Zwolle. Daarna kan ie net na de IC uit Deventer het enkelspoor op en dan na binnenkomst van de IC uit Zwolle in Deventer naar Amersfoort vertrekken.
Hou je de IC uit het oosten een minuutje op, maar die heeft wel een buffer.
 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:09 schreef greavy het volgende:
Oh. Kut. Spoortje 305 is niet te bereiken vanuit Apeldoorn rechtstreeks.
Hmmquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Deventer has no niet-perronspoorNiet op de manier hoe jij het wil toch
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Zou niet hoeven. Ja, creativiteit moet je wel hebben. Tijd met kopmaken zonder nieuwe Mcn is bij 12 bakken VIRM 4 minuten benodigd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar was het enkelspoor Deventer - Olst nergens een probleem dan?
 
			 
			
			
			alleen bij vertragingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar was het enkelspoor Deventer - Olst nergens een probleem dan?
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Maar dat heb je nu ook. Nu is er ook overal ijzer verkeerd. Dat moet de reden niet zijn vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe komt je omloop uit met de fors langere rijtijd Zwolle - Deventer - Amersfoort dan? Eind van de avond staat al het ijzer op de verkeerde plek
 
			 
			
			
			Mits de machinist doorloopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef greavy het volgende:
[..]
kopmaken zonder nieuwe Mcn is bij 12 bakken VIRM 4 minuten benodigd.
 
											 
			 
			
			
			precies. Het gaat om reizigers vervoeren, niet om ijzer laten rijden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar dat heb je nu ook. Nu is er ook overal ijzer verkeerd. Dat moet de reden niet zijn vind ik.
 
			 
			
			
			Klopt. Maar dat reizigers vervoeren vergeet NS wel eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Het gaat om reizigers vervoeren, niet om ijzer laten rijden.
Het doorrijden zou je alleen in de brede spitsuren hoeven doen. Daarna is het niet meer nodig.

 
			 
			
			
			week of vier ongeveerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef xliefs. het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je, je geld hebt met de geld terug bij vertraging regeling?
 
			 
			
			
			Mwoah. De trdl zorgt voor overgenomen aansluitingen, niet de plp of de knoco.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef greavy het volgende:
[..]
En met dat enkelspoor is er echt wel wat passend te maken. TRDL moet alleen zelf ook ingrijpen, en niet alles door ARI laten uitvoeren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |