Tja, lijkt me inderdaad nogal lastigquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Woensdag 21 december 2011 vrijden de volgende Thalys treinen niet:
[..]
Of harderwijk...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
jammer dat ze die defecte trein niet op de hulpsporen bij Nunspeet of Putten konden krijgen.
Daar liggen geen extra sporen hoor.quote:
dat is al lang opgebrokenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ahjawel joh dat ene afbuigseltje naar het Dolfinarium of weet ik waar het heen gaat
Oh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh?
je moet vaker over de Veluwe razen lees ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoortje is toch al minimaal een jaar of drie weg
Altijd onderweg naar het avontuur
Kopmaken op Deventer, weinig perronsporen en enkelspoor Olst-Deventer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef greavy het volgende:
Wat ik niet snap: Waarom gaan ze niet met de IC's via Deventer omrijden? Gewoon Groningen-Zwolle-Deventer-Amersfoort en verder. Of in omgekeerde richting Amersfoort-Deventer-Zwolle en verder.
Vroeger gebeurde dat wel....
Beperkt erg veel leed en vertraging. En je hebt de normale treinen ook niet extra sardientjes-in-blik-vervoer, wat je nu in de spits gegarandeerd creëert.
Creativiteit lukt alles. Dat omleiden ook. Kopmaken op Deventer hoeft ook niet aan het perron. Het is een omgeleide trein, dus die laat je lekker doorkarren op Apeldoorn, gooi je op Deventer op een niet-perronspoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Kopmaken op Deventer, weinig perronsporen en enkelspoor Olst-Deventer?
Deventer heeft geen 'niet-perronspoor' meer..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Creativiteit lukt alles. Dat omleiden ook. Kopmaken op Deventer hoeft ook niet aan het perron. Het is een omgeleide trein, dus die laat je lekker doorkarren op Apeldoorn, gooi je op Deventer op een niet-perronspoor.
En met dat enkelspoor is er echt wel wat passend te maken. TRDL moet alleen zelf ook ingrijpen, en niet alles door ARI laten uitvoeren.
Deventer has no niet-perronspoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:04 schreef greavy het volgende:
gooi je op Deventer op een niet-perronspoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |