Hij had nogal wat geld geboerd jaquote:Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat helpmefok vandaag gratis bier ging uitdelen?
Wachten op een luie Griek. Ga je ook naar Mike's?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Tomasso het volgende:
Die grap met de sleutelbos is al zo oud als de vuurwerkramp.
Pleonasme.quote:Op zondag 18 december 2011 11:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wachten op een luie Griek. Ga je ook naar Mike's?
Wordt volgende week. Onze hond is vandaag na 13 jaar trouwe dienst kassie-wijle, ga niet naar de Kuip.quote:Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat helpmefok vandaag gratis bier ging uitdelen?
In rotterdam is het heerlijk hoorquote:Op zondag 18 december 2011 11:33 schreef Cara het volgende:
Zo alle grapjes zijn al gemaakt ik zeg hopen dat Fer in de basis begint voor wat extra olie op het vuur
lekker weertje trouwens gvd hagelstenen als tennisballen hier
Waar heb je het nou ineens over?quote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In rotterdam is het heerlijk hoor. Vind het echt baggerkut dat juist vandaag zoiets moet gebeuren
had me serieus verheugd op de wedstrijd maar heb ineens geen zin meer.
Was weer een gevalletje 'pure' kankerzooi (letterlijk en figuurlijk).
Klote man. Onze hond is ook rond die leeftijd en zit ook te wachten tot het een keer klaar is. Het wordt nooit echt serieus genomen door anderen, maar het heeft wel degelijk impact zoiets.quote:Op zondag 18 december 2011 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt volgende week. Onze hond is vandaag na 13 jaar trouwe dienst kassie-wijle, ga niet naar de Kuip.
edit: godver, er is helemaal geen voetbal volgende week. Waar zit ik met mijn kop. Ik stel voor 29 januari, joden thuis?
Sterkte pik.quote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In rotterdam is het heerlijk hoor. Vind het echt baggerkut dat juist vandaag zoiets moet gebeuren
had me serieus verheugd op de wedstrijd maar heb ineens geen zin meer.
Was weer een gevalletje 'pure' kankerzooi (letterlijk en figuurlijk).
Dankjequote:Op zondag 18 december 2011 12:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sterkte pik.![]()
Hopelijk maakt Feyenoord de dag toch nog een beetje goed voor je.
Dat is altijd zwaar klote. Sterkte man.quote:Op zondag 18 december 2011 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt volgende week. Onze hond is vandaag na 13 jaar trouwe dienst kassie-wijle, ga niet naar de Kuip.
Ado denk ik niet man. Voor de rest wel, sterkte verder!quote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankje. Feyenoord en ADO gaan beide winnen dus het beetje cash zal me deugd doen
.
iig zien we nooit screenprints.quote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ado denk ik niet man. Voor de rest wel, sterkte verder!
Reageer je nog even op mijn DM of wil je nu ineens al je 'cashinners' niet prijsgeven?
Volgens mij heeft kapiteintje nog gelijk, jij bent ingehuurd door Unibet.
Alsof screenshots niet te manipuleren zijn schat. Ik ben opgeleid in een informatica-opleiding aan de TUDelftquote:Op zondag 18 december 2011 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig zien we nooit screenprints.Dus zolang ik dat hier niet zie verschijnen, is dat voor mij een serieuze optie.
Photoshop-whore.quote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsof screenshots niet te manipuleren zijn schat. Ik ben opgeleid in een informatica-opleiding aan de TUDelft.
Heb net mijn bets ge-copy-pasted naar TheGreatHooD. Deze held weet meerLike a boss.
Als Man. City en Feyenoord het goed doen ben ik iig. weer 1500 euro verder dankzij een lucratieve combi en een losse bet op mijn cluppie
Voetbalzone slaat helemaal nergens op. Je kan geen andere mening of een beetje kracht bij je mening zeten of je bericht wordt verwijderd en je wordt een weekje geband. Echt onzin.quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef NumberSeven het volgende:
Hmm, normaal reageerde ik altijd op voetbalzone, maar denk dat ik beter hier kan reageren op de wedstrijden, veel meer vrijheid etc.
Feyenoord doet het dit seizoen erg goed tegen de toppers, dus verwacht vandaag weer dat ze gaan knallen!!!
Precies! Ik dacht dat ik de enige was, zovaak werden mn reactie verwijderd zonder geldige reden. En als je dombo ofzo tegen iemand zegt krijg je een ban haha. Probleem is, er is niet echt een alternatief, op VI kun je niet reageren. Reageren hier veel mensen live op de wedstrijden?quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Voetbalzone slaat helemaal nergens op. Je kan geen andere mening of een beetje kracht bij je mening zeten of je bericht wordt verwijderd en je wordt een weekje geband. Echt onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |