Toch wel?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:37 schreef Rekkie het volgende:
Goeie TT
(en ja ik snap ook wel dat dit slaat een specifieke speler bij de aankomende tegenstander)
Wat een post. Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Merkie het volgende:
Erg goede reactie dit.
[..]
Vond het wel de moeite waard om hem hier te citeren.
quote:
De Ruben Schaken awardquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
Vergeten de vaste users niet te stemmen voor de user-awards?![]()
VBL Awards 2011! Stemronde #2
Het is alleen te hopen dat Excelsior in de Eredivisie blijft. Ik heb toch het idee dat de ontwikkeling van veel Feyenoord-talenten gebaat is of gaat zijn bij de mogelijkheid op Eredivisie-niveau ervaring op te doen en zodoende niet tegen die 'muur' op te lopen als ze met een hoger niveau worden geconfronteerd bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:00 schreef vandermar het volgende:
Wat is dat Excelsior bedroevend slecht.
Elvis Manu gaat hoogstwaarschijnlijk verkassen naar Excelrior (uitleen), krijgen ze tenminste een speler erbij die makkelijk goals maakt, snel en sterk is.
Alleen jammer dat er dit jaar amper gebruik van wordt gemaakt. Een Isoufi had daar gelijk gestald moeten worden, of van Haaren (of wilde hij zelf niet?). Zonder goede Feyenoord talenten is het helemaal niets. Wel treurig eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat Excelsior in de Eredivisie blijft. Ik heb toch het idee dat de ontwikkeling van veel Feyenoord-talenten gebaat is of gaat zijn bij de mogelijkheid op Eredivisie-niveau ervaring op te doen en zodoende niet tegen die 'muur' op te lopen als ze met een hoger niveau worden geconfronteerd bij Feyenoord.
Te dunne selectie op een aantal plaatsen. Middenveld alleen Mokotjo en Van Haaren voor wissels.quote:Op zondag 18 december 2011 00:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er dit jaar amper gebruik van wordt gemaakt. Een Isoufi had daar gelijk gestald moeten worden, of van Haaren (of wilde hij zelf niet?). Zonder goede Feyenoord talenten is het helemaal niets. Wel treurig eigenlijk.
Dat zal misschien na de winterstop alsnog gebeuren, al missen we dan wel El Ahmadi dus zijn reservespelers misschien meer nodig. Zo'n Isoufi moet gewoon linea recta naar Excelsior indien Fernandez ook weer aanwezig is...heeft vooralsnog niks te zoeken in Feyenoord 1. Van Haaren moet dat eigenlijk ook, maar ik kan me voorstellen dat Koeman graag nog een middenvelder achter de hand houdt.quote:Op zondag 18 december 2011 00:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er dit jaar amper gebruik van wordt gemaakt. Een Isoufi had daar gelijk gestald moeten worden, of van Haaren (of wilde hij zelf niet?). Zonder goede Feyenoord talenten is het helemaal niets. Wel treurig eigenlijk.
Als je niet stemt krijg ik 'm sowieso niet he.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Ruben Schaken awarddie is voor kapiteintje
Ik heb geen idee, wat er nu rondloopt is echt niet beter. Isoufi kan prima voetballen hoor maar is te licht voor de eredivisie. Mist vooral het fysieke aspect.quote:Op zondag 18 december 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
Denk eigenlijk niet dat Isoufi daar in de basis gaat staan.
Vind (van wat ik van 'm gezien heb) hem ook niet echt overtuigen. Kijkt ook nogal dom uit z'n ogen en lijkt me inderdaad typisch zo'n speler die het gewoon net niet aankan. Maar misschien dat hij bij Excelsior wel zou kunnen aanpikken bij het niveau...quote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Duidelijk een voorbeeld van een speler die de stap jeugd - 1 totaal niet aankan.
Jij spaced hem.quote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Zin in morgen!! Ik gok op een 2-1 overwinning. Fer 12' minuut, Wisgerhof 85', Fer 93'.
Grote kans dat Fer op de bank begint, dus mijn alternatieve voorspelling is 3x onze superheld uit Zweden!
Inderdaad. Van het beste jeugdteam van Nederland naar (een van de) slechtste Eredivisie-ploegen verhuizen is natuurlijk een grote verandering. Niet alleen het niveau van individuele voetballers, maar spelers moeten ook ineens voor elke meter vechten waar ze eerst voortdurend in balbezit waren. Dat zal idd niet voor elke A1 speler weggelegd zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 09:17 schreef Lastpost het volgende:
Had begrepen dat er ook nog wat jongens uit de A1 worden aangeboden aan onze vrienden uit Kralingen, natuurlijk ook geen ideale situatie aangezien die jongens totaal geen ervaring hebben en bij degradatievoetbal kom je er in de meeste wedstrijden ook niet enkel met je talent.
In een lekker voetballend team kun je dat soort ventjes best inpassen, maar of dat bij Excelsior zou gebeuren betwijfel ik.
En schijnbaar ook laten horen...quote:
Ja.quote:
Hoe was je verjaardagsfeestje nog pas? Mocht je eindelijk eens shandy drinkenquote:
Tenzij Caland in een fietsenhok woont? Overigens vind ik het wel nét over het randje met die sleutels hoor, maargoed.quote:Op zondag 18 december 2011 10:35 schreef Muto het volgende:
Maar aan die sleutelbos zit toch geen huissleutel?
Ja was gezellig.quote:Op zondag 18 december 2011 10:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardagsfeestje nog pas? Mocht je eindelijk eens shandy drinken?
Ja of in een of andere inrichting gezien de druppel die aan zijn bosje zitquote:Op zondag 18 december 2011 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tenzij Caland in een fietsenhok woont?
Ik ook, ja.quote:Op zondag 18 december 2011 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tenzij Caland in een fietsenhok woont? Overigens vind ik het wel nét over het randje met die sleutels hoor, maargoed.
quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Tomasso het volgende:
Die grap met de sleutelbos is al zo oud als de vuurwerkramp.
Godverquote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Tomasso het volgende:
Die grap met de sleutelbos is al zo oud als de vuurwerkramp.
Daarom moet je straks ook niet zo laat aan komen kakken.quote:Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat helpmefok vandaag gratis bier ging uitdelen?
Wat doe jij hier nog dan?quote:Op zondag 18 december 2011 10:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarom moet je straks ook niet zo laat aan komen kakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |