Jij spaced hem.quote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef CaptainVanTastic het volgende:
Zin in morgen!! Ik gok op een 2-1 overwinning. Fer 12' minuut, Wisgerhof 85', Fer 93'.
Grote kans dat Fer op de bank begint, dus mijn alternatieve voorspelling is 3x onze superheld uit Zweden!
Inderdaad. Van het beste jeugdteam van Nederland naar (een van de) slechtste Eredivisie-ploegen verhuizen is natuurlijk een grote verandering. Niet alleen het niveau van individuele voetballers, maar spelers moeten ook ineens voor elke meter vechten waar ze eerst voortdurend in balbezit waren. Dat zal idd niet voor elke A1 speler weggelegd zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 09:17 schreef Lastpost het volgende:
Had begrepen dat er ook nog wat jongens uit de A1 worden aangeboden aan onze vrienden uit Kralingen, natuurlijk ook geen ideale situatie aangezien die jongens totaal geen ervaring hebben en bij degradatievoetbal kom je er in de meeste wedstrijden ook niet enkel met je talent.
In een lekker voetballend team kun je dat soort ventjes best inpassen, maar of dat bij Excelsior zou gebeuren betwijfel ik.
En schijnbaar ook laten horen...quote:
Ja.quote:
Hoe was je verjaardagsfeestje nog pas? Mocht je eindelijk eens shandy drinkenquote:
Tenzij Caland in een fietsenhok woont? Overigens vind ik het wel nét over het randje met die sleutels hoor, maargoed.quote:Op zondag 18 december 2011 10:35 schreef Muto het volgende:
Maar aan die sleutelbos zit toch geen huissleutel?
Ja was gezellig.quote:Op zondag 18 december 2011 10:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardagsfeestje nog pas? Mocht je eindelijk eens shandy drinken?
Ja of in een of andere inrichting gezien de druppel die aan zijn bosje zitquote:Op zondag 18 december 2011 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tenzij Caland in een fietsenhok woont?
Ik ook, ja.quote:Op zondag 18 december 2011 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tenzij Caland in een fietsenhok woont? Overigens vind ik het wel nét over het randje met die sleutels hoor, maargoed.
quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Tomasso het volgende:
Die grap met de sleutelbos is al zo oud als de vuurwerkramp.
Godverquote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Tomasso het volgende:
Die grap met de sleutelbos is al zo oud als de vuurwerkramp.
Daarom moet je straks ook niet zo laat aan komen kakken.quote:Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat helpmefok vandaag gratis bier ging uitdelen?
Wat doe jij hier nog dan?quote:Op zondag 18 december 2011 10:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarom moet je straks ook niet zo laat aan komen kakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |