Er is naast dit topic nog steeds een LIVE-topic. We zullen 't zien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had nog een klein beetje hoop dat wij als hele speciale users een apart gedeelte zouden krijgen maar helaas mag dat niet zo zijn en dus gaat dit weer een topic worden net als de andere jaren tijdens SR en daar heb ik weinig mee.
Je moet jezelf eens horenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
dat wij als hele speciale users een apart gedeelte zouden krijgen
Dit is toch zeker een grapje he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
als hele speciale users een apart gedeelte zouden krijgen
Wat wil je nou Paul, wel speciaal zijn of niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
Maar dat we hier arrogant ofzo zijn is echt de grootste onzin.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had nog een klein beetje hoop dat wij als hele speciale users een apart gedeelte zouden krijgen maar helaas mag dat niet zo zijn en dus gaat dit weer een topic worden net als de andere jaren tijdens SR en daar heb ik weinig mee.
Normaal, normaal...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Paul het volgende:
Echt niet te geleuve die harde kern van 3fm. Oh shit ik hoor daar ook bij.
Gelukkig ben ik nog wel normaal gebleven
Zelfkennis, een giftquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Paul het volgende:
Echt niet te geleuve die harde kern van 3fm. Oh shit ik hoor daar ook bij.
Gelukkig ben ik nog wel normaal gebleven
Sarcasme is je vreemd ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wil je nou Paul, wel speciaal zijn of niet?
Dan maak je een forum ergens anders waar je met je vaste 3fm mensen lekker samen kan praten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sarcasme is je vreemd ?
Ik heb er verder echt geen problemen mee hoor dat dit topic is verplaatst, best logisch ook aangezien het de komende week gewoon in de subforum hoort. Ik vind het vooral jammer van de SC die we normaal hebben.
hetzelfde als voorgaande jaren vermoed ik. slowchatten tot we een ons wegen, vervolgens uitbuiken met de Top Serious Request, vervolgens vreten we ons op 31dec vol met oliebollen en vanaf 1 januari keert de rust weder.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef alors het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dit topic enzo? Ik dacht dat er een extra reeks zou komen, maar nu blijkbaar weer niet ofzo aan reacties te zien??
Je bent het dus met me eens dat de reeks 51 weken van het jaar een inteeltclub is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sarcasme is je vreemd ?
Ik heb er verder echt geen problemen mee hoor dat dit topic is verplaatst, best logisch ook aangezien het de komende week gewoon in de subforum hoort. Ik vind het vooral jammer van de SC die we normaal hebben.
Nee hoor, komen vaak genoeg nieuwe mensen bij en daar heb ik werkelijk nog nooit één iemand moeilijk over zien doen. Maar tijdens sr gaan de topics soms zo ontzettend snel dat er weinig meer van te volgen is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat de reeks 51 weken van het jaar een inteeltclub is.
Juistem dreidsteinquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hetzelfde als voorgaande jaren vermoed ik. slowchatten tot we een ons wegen, vervolgens uitbuiken met de Top Serious Request, vervolgens vreten we ons op 31dec vol met oliebollen en vanaf 1 januari keert de rust weder.
en ik als "die-hard-3fm-er" kan nu wel zeggen dat ik hier volgende week niet kom, maar daar kan ik me toch niet aan houden dus zeg ik het ook niet. Wat ik wel kan beloven is dat er ook volgend jaar weer ben!![]()
inteelt, inteelt....dat vind ik wat overdreven. er komt gewoon een harde kern, net als in veel andere onderwerpgerelateerde reeksen. Ik vind de posters daar niet per sé inteelt. Iedereen is welkom, maar het kan voor "buitenstaanders" in het begin wat bedreigend zijn omdat er een ons-kent-onssfeertje hangt. Daar moet je als nieuwkomer even doorheen en de 1 heeft daar wat meer moeite mee dan de anderquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat de reeks 51 weken van het jaar een inteeltclub is.
En daar is nu dus het live-topic voor, dus het zal hier wel meevallenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
Nee hoor, komen vaak genoeg nieuwe mensen bij en daar heb ik werkelijk nog nooit één iemand moeilijk over zien doen. Maar tijdens sr gaan de topics soms zo ontzettend snel dat er weinig meer van te volgen is.
Ik weet hoe het werkt, maar ik kreeg meer het gevoel dat de harde kern niet zit te wachten op massaal nieuwe mensen tijdens SRquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
inteelt, inteelt....dat vind ik wat overdreven. er komt gewoon een harde kern, net als in veel andere onderwerpgerelateerde reeksen. Ik vind de posters daar niet per sé inteelt. Iedereen is welkom, maar het kan voor "buitenstaanders" in het begin wat bedreigend zijn omdat er een ons-kent-onssfeertje hangt. Daar moet je als nieuwkomer even doorheen en de 1 heeft daar wat meer moeite mee dan de ander
dat laatste is idd ook mijn grootste bezwaar. Wat voor mij helpt is dat ik mijn eigen posts in het knalgroen zie, en ook de posts waarin iemand mij quote zodat ik dat iig vrij redelijk kan volgen. En ik let op de avatars. zal eerder dingen van bekenden lezen dan van onbekendenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, komen vaak genoeg nieuwe mensen bij en daar heb ik werkelijk nog nooit één iemand moeilijk over zien doen. Maar tijdens sr gaan de topics soms zo ontzettend snel dat er weinig meer van te volgen is.
Nieuwe mensen is juist wel leuk, maar andere jaren was het niveau soms wel heel erg laag en de snelheid waarmee de topics vol werden 'gebaggerd' maakten het er voor mij persoonlijk niet echt uitnodigend om mee te posten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef Piles het volgende:
Ik weet hoe het werkt, maar ik kreeg meer het gevoel dat de harde kern niet zit te wachten op massaal nieuwe mensen tijdens SR
waar "we" vooral bang voor zijn is dat het zo hard gaat. Het is een beetje of je lekker in een kroegje zit, waar je iedereen kent en dat er dan ineens 500 anderen binnen komen waardoor je je eigen vrienden niet meer ziet en kunt verstaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar is nu dus het live-topic voor, dus het zal hier wel meevallen
[..]
Ik weet hoe het werkt, maar ik kreeg meer het gevoel dat de harde kern niet zit te wachten op massaal nieuwe mensen tijdens SR
Je kunt zelfs uit twee SC's kiezen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje een heel subforum voor serious request. Is dir de slowchat?m
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt zelfs uit twee SC's kiezen.
ik denk dat het overzichtelijker is om er eentje te kiezen. Maakt voor de anderen ook geen paniek waar ze moeten postenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt zelfs uit twee SC's kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |