En dan nog gaan verliezen. Immers maakt het enige doelpunt van vandaagquote:Op zondag 18 december 2011 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
aanval van ADO =
Vicento, van duinen, immers
boussabon daar achter
![]()
Ah, Daar hebben we de eerste faalhaas die denkt dat ADO gaat winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan nog gaan verliezen. Immers maakt het enige doelpunt van vandaag
Ach we zullen zien. Wij hebben niets te verliezen, jullie des te meer.quote:Op zondag 18 december 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Daar hebben we de eerste faalhaas die denkt dat ADO gaat winnen.
Wat een kleuter ben je toch.quote:Op zondag 18 december 2011 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach we zullen zien. Wij hebben niets te verliezen, jullie des te meer.
En het zou wel de 3e keer op rij zijn dat ajaks verliest van DH. Misschien is dat wel wat teveel gevraagd.
Waarom kan je Ajax niet spellen? Heb je Dyslexie?quote:Op zondag 18 december 2011 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach we zullen zien. Wij hebben niets te verliezen, jullie des te meer.
En het zou wel de 3e keer op rij zijn dat ajaks verliest van DH. Misschien is dat wel wat teveel gevraagd.
Wij houden het ook gezellig. Maar het stoort me dat je niet durft om Ajax goed te spellen in het ajax topic.quote:Op zondag 18 december 2011 12:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heren, zullen we het gewoon gezellig houden? Van beide kantenLaten we gewoon hopen op een goeie wedstrijd
Lekker laten gaan, is zijn eigen binnenpret ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij houden het ook gezellig. Maar het stoort me dat je niet durft om Ajax goed te spellen in het ajax topic.
Kom op de rode kaart was terecht. Zelfs als rasechte blomhater moet ik dat toegevenquote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef bianconeri het volgende:
Ado was echt aan het ownen!!! Ajax had het erg lastig.
Die rode kaart van Leeuwin ruikt echt naar omkoping!
Jankt Ajax zelf over zogenaamd omkoping wat duidelijk niet zo is bij Lyon.
Hebben ze zelf weer 1 omgekocht!!
lol, t was alleen rood omdat de overtreffende trap niet bestaat.quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef bianconeri het volgende:
Flikker op, kloon.quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij heeft ADO toch echt zelf een rode kaart gehaald.quote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO supporters gaan op twitter huilen om scheids, dat ajax alleen met 1 man meer kan winnen
Zo erg was dat ook helemaal niet hoor, was 100% op de bal geen enkel gevaar voor Eriksen.quote:Op zondag 18 december 2011 12:51 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
lol, t was alleen rood omdat de overtreffende trap niet bestaat.
1: het was een terechte rode kaartquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO supporters gaan op twitter huilen om scheids, dat ajax alleen met 1 man meer kan winnen
hij raakte eriksen op zijn beide benen, geen gevaar?quote:Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo erg was dat ook helemaal niet hoor, was 100% op de bal geen enkel gevaar voor Eriksen.
Tuurlijk 2 benen, maar er was gewoon geen gevaar.
OMKOPING BIJ AJAX!!! Allemaal zo duidelijk!!!
Gooi Ajax uit de Eredivisie walging walging!!
Zoals n00b13 ook al zegt is het wel gewoon zo hoor(ben geen ado-fan hoor zeker niet).quote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij raakte Eriksen helemaal niet!quote:Op zondag 18 december 2011 12:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
hij raakte eriksen op zijn beide benen, geen gevaar?
Wat is deze?
beide benen vooruit, noppen omhoog maar geen rood.quote:Op zondag 18 december 2011 12:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
hij raakte eriksen op zijn beide benen, geen gevaar?
Wat is deze?
Hou maar op.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij raakte Eriksen helemaal niet!
Tackle was vol op de bal, er was niet eens gevaar dat Eriksen geraakt zou worden!
Eriksen ging recht op hem af, bal lag voor hem dus geen risico in dit geval.
Rode kaart was helemaal nergens voor nodig.
Maar ja Ajax had het lastig dus moet de scheids iets he
dit was echt geen troll opmerking maar bloedserieus.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
beide benen vooruit, noppen omhoog maar geen rood.
Trolls will be trolls.
Inderdaad man!quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tackle was vol op de bal, er was niet eens gevaar dat Eriksen geraakt zou worden!
Sorry man. Die mazzel hebben wij nog niet gehad zit seizoen, en ik ben bang dat die ook niet gaat komen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef NumberSeven het volgende:
Ajax is weer dramatisch bezig, als je ziet hoeveel passes worden gegeven zonder te kijken en dat spelers al denken dat ze het " gemaakt" hebben.
Verbaast me niets als Ado straks 1-1 maakt.
Ik ben geen ajax-fan hoor, neutrale toeschouwer. Ik denk dat als het zo 1-0 blijft een tijdje dat ado nog weleens gelijk kan spelen. Dat is een wet in de voetballerijquote:Op zondag 18 december 2011 13:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry man. Die mazzel hebben wij nog niet gehad zit seizoen, en ik ben bang dat die ook niet gaat komen.
sowieso mogen jullie wel veel hoor, qua felheid.
Toch zijn alle ballen van Janssen aangekomen. dus zo kansloos zijn ze niet.quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef gniffie het volgende:
Janssen weer continu met zijn kansloze lange ballen
Sulejmani_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom dat gezeik op Janssen? Doet het echt zo slecht niet. Maarja, je moet toch een zondebok hebben hè! Al vraag ik me af waarom. Want Ajax speelt prima.quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef gniffie het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef gniffie het volgende:
Omdat die lange ballen 0 nut hebben, en dat het enige is wat hij kan?quote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom dat gezeik op Janssen? Doet het echt zo slecht niet. Maarja, je moet toch een zondebok hebben hè! Al vraag ik me af waarom. Want zo slecht speelt Ajax niet.
ik doelde niet op jouquote:Op zondag 18 december 2011 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
dit was echt geen troll opmerking maar bloedserieus.
Het heeft wel nut. Het spel verplaatsen van Links naar Rechts om ruimtes te creëren .quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat die lange ballen 0 nut hebben, en dat het enige is wat hij kan?
Die lange ballen zorgen voor een opening op de zijkant. Verder is hij balvast en speelt hij naar zijn rol: Het spel verleggen. En dat doet hij uitstekend.quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat die lange ballen 0 nut hebben, en dat het enige is wat hij kan?
En dan is de bal aan de zijkant en dan moet die toch terugspelen omdat ze op een eiland staan en ze geen actie in huis hebben. Nutteloos dus.Heb liever een speler die kan voetballen naast eriksen staan.quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het heeft wel nut. Het spel verplaatsen van Links naar Rechts om ruimtes te creëren .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |