dit was echt geen troll opmerking maar bloedserieus.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
beide benen vooruit, noppen omhoog maar geen rood.
Trolls will be trolls.
Inderdaad man!quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij raakte Eriksen helemaal niet!
Tackle was vol op de bal, er was niet eens gevaar dat Eriksen geraakt zou worden!
Eriksen ging recht op hem af, bal lag voor hem dus geen risico in dit geval.
Rode kaart was helemaal nergens voor nodig.
Maar ja Ajax had het lastig dus moet de scheids iets he
Sorry man. Die mazzel hebben wij nog niet gehad zit seizoen, en ik ben bang dat die ook niet gaat komen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef NumberSeven het volgende:
Ajax is weer dramatisch bezig, als je ziet hoeveel passes worden gegeven zonder te kijken en dat spelers al denken dat ze het " gemaakt" hebben.
Verbaast me niets als Ado straks 1-1 maakt.
Ik ben geen ajax-fan hoor, neutrale toeschouwer. Ik denk dat als het zo 1-0 blijft een tijdje dat ado nog weleens gelijk kan spelen. Dat is een wet in de voetballerijquote:Op zondag 18 december 2011 13:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry man. Die mazzel hebben wij nog niet gehad zit seizoen, en ik ben bang dat die ook niet gaat komen.
sowieso mogen jullie wel veel hoor, qua felheid.
Toch zijn alle ballen van Janssen aangekomen. dus zo kansloos zijn ze niet.quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef gniffie het volgende:
Janssen weer continu met zijn kansloze lange ballen
Sulejmani_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tackle was vol op de bal, er was niet eens gevaar dat Eriksen geraakt zou worden!
Waarom dat gezeik op Janssen? Doet het echt zo slecht niet. Maarja, je moet toch een zondebok hebben hè! Al vraag ik me af waarom. Want Ajax speelt prima.quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef gniffie het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef gniffie het volgende:
Omdat die lange ballen 0 nut hebben, en dat het enige is wat hij kan?quote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom dat gezeik op Janssen? Doet het echt zo slecht niet. Maarja, je moet toch een zondebok hebben hè! Al vraag ik me af waarom. Want zo slecht speelt Ajax niet.
ik doelde niet op jouquote:Op zondag 18 december 2011 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
dit was echt geen troll opmerking maar bloedserieus.
Het heeft wel nut. Het spel verplaatsen van Links naar Rechts om ruimtes te creëren .quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat die lange ballen 0 nut hebben, en dat het enige is wat hij kan?
Die lange ballen zorgen voor een opening op de zijkant. Verder is hij balvast en speelt hij naar zijn rol: Het spel verleggen. En dat doet hij uitstekend.quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat die lange ballen 0 nut hebben, en dat het enige is wat hij kan?
En dan is de bal aan de zijkant en dan moet die toch terugspelen omdat ze op een eiland staan en ze geen actie in huis hebben. Nutteloos dus.Heb liever een speler die kan voetballen naast eriksen staan.quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het heeft wel nut. Het spel verplaatsen van Links naar Rechts om ruimtes te creëren .
Jannsen balvast? Tikkies terug bedoel je, Lodeiro is balvastquote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Die lange ballen zorgen voor een opening op de zijkant. Verder is hij balvast en speelt hij naar zijn rol: Het spel verleggen. En dat doet hij uitstekend.
Nu ga je het proberen met onzin. 90% van z'n ballen kwamen precies goed aan. Daarnaast is het zo dat als de speler flankspeler de bal weer terug tikt, je weer ruimte creërd voor Eriksen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
En dan is de bal aan de zijkant en dan moet die toch terugspelen omdat ze op een eiland staan en ze geen actie in huis hebben. Nutteloos dus.Heb liever een speler die kan voetballen naast eriksen staan.
En zijn lange ballen komen vaak niet eens aan, Enoh kan ze met zijn zwakke been zelfs beter neerleggen
Bij Twente gaf ie nog wel eens een steekpass, maar daar speelden ook intelligente spelers in de voorhoede, de ajax voorhoede moet het meer van techniek en snelheid hebben dan van intelligentie.quote:Op zondag 18 december 2011 13:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jannsen balvast? Tikkies terug bedoel je, Lodeiro is balvast
Ebecilio is inderdaad brandhout maar Ozbiliz speelt redelijk hoor, paar keer fraai een speler diep gestuurd. Sulejmani speelt nu op links en je ziet direct dat hij daar zoveel beter is dan op rechts. Wat me trouwens opvalt is dat hij een aantal keer de intentie heeft om diep te gaan en wel op het moment dat een simpele pass voldoet om hem vrij voor de keeper te zetten. Helaas hebben zijn medespelers daar geen oog voor.quote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ajax![]()
Nu merk je pas hoeveel beter boerrigter is dan ebecilio en ozbiliz. Ook Lodeiro is geen basisplaats waardig en Sulejmani scoort wel regelmatig en heeft een leuke actie maar damn wat maakt die gast veel fouten.
Combinatie Janssen - Boerrigter liep wel lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij Twente gaf ie nog wel eens een steekpass, maar daar speelden ook intelligente spelers in de voorhoede, de ajax voorhoede moet het meer van techniek en snelheid hebben dan van intelligentie.
u mad bro?quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Enoh heeft vandaag voor het eerst in zijn carriere meer dan één goede pass gegeven in een wedstrijd, ga ergens anders trollen johquote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
En dan is de bal aan de zijkant en dan moet die toch terugspelen omdat ze op een eiland staan en ze geen actie in huis hebben. Nutteloos dus.Heb liever een speler die kan voetballen naast eriksen staan.
En zijn lange ballen komen vaak niet eens aan, Enoh kan ze met zijn zwakke been zelfs beter neerleggen
Ik heb nog geen enkele combinatie gezien nadat Janssen een lange bal heeft gegeven. Zet daar Anita/Serero/Aissati neer en je kan zo door het centrum heen combineren. Wat Lodeiro en Eriksen met zijn 2tjes continu proberen, maar ze missen een extra man voor het driehoekjequote:Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu ga je het proberen met onzin. 90% van z'n ballen kwamen precies goed aan. Daarnaast is het zo dat als de speler flankspeler de bal weer terug tikt, je weer ruimte creërd voor Eriksen.
Jij snapt het niet helemaal.
Moet je met een aanvallende middenvelder speler, en niet een verdedigende (Enoh).quote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele combinatie gezien nadat Janssen een lange bal heeft gegeven. Zet daar Anita/Serero/Aissati neer en je kan zo door het centrum heen combineren. Wat Lodeiro en Eriksen met zijn 2tjes continu proberen, maar ze missen een extra man voor het driehoekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |