Moet zeggen dat het erg aanlokkelijk is om 2 euro op ADO te zetten...26 euro!quote:Op zondag 18 december 2011 02:40 schreef Olep het volgende:
Unibet gedaan met winst voor Ajax, Heerenveen en Feyenoord.
Zou mooi zijn voor Ajax iig.
Ritalin schijnt hier wel aardig tegen te helpen.quote:Op zondag 18 december 2011 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
bij deze dan maar:
Ik mag lijden dat ze dat hele team van jullie d'r beide benen breken. Op Bulykin na, want die willen we nog terug, ooit.
en dat vervolgens de rvc terug treedt, waardoor het aandeel ajax keldert naar beneden vriespunt, waardoor jullie die achterlijke concertzaal van jullie als een goedkope ouwe hoer moeten uitlenen aan derde rangs tokkies voor te trouwen en te bevallen op de middenstip.
Idd.quote:Op zondag 18 december 2011 03:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ritalin schijnt hier wel aardig tegen te helpen.
Klopt, maar Ado maakt weinig kans, dan zou ik voor Heerenveen gaan, ook beste leuke quotering.quote:Op zondag 18 december 2011 03:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het erg aanlokkelijk is om 2 euro op ADO te zetten...26 euro!
En ik verwacht dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2011 02:40 schreef Olep het volgende:
Met hoeveel inzet?quote:Op zondag 18 december 2011 02:40 schreef Olep het volgende:
oh ja zooooo belachelijk vroeg!! Het is pas om half 1 man.quote:Op zondag 18 december 2011 09:12 schreef Wessiej het volgende:
Veel te vroeg om naar de arena weer te gaan...moe
Is niets komisch aan hoor, meest komische is als iemand half 1 te vroeg vindt.quote:Op zondag 18 december 2011 09:18 schreef Wessiej het volgende:
Al die post van jou. Wel goede komische noot
Mag je van je mama en papa al zo vroeg achter de pc?quote:Op zondag 18 december 2011 09:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is niets komisch aan hoor, meest komische is als iemand half 1 te vroeg vindt.
Dat slaat toch helemaal nergens op! Das al over de helft van de dag.....
Alsof het nu vroeg is, tis half 10....quote:Op zondag 18 december 2011 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag je van je mama en papa al zo vroeg achter de pc?
Ga je daar dan een beetje naar gedragen, valt best mee hoorquote:Op zondag 18 december 2011 09:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daarbij ben ik jammer genoeg voor je al volwassen en bepaal ik dat zelf wel.
Hou toch op man, 12:30 is gewoon kut.quote:Op zondag 18 december 2011 09:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is niets komisch aan hoor, meest komische is als iemand half 1 te vroeg vindt.
Dat slaat toch helemaal nergens op! Das al over de helft van de dag.....
Ik gedraag mij er naar hoor. Wat is er kinderachtig aan te zeggen dat half 1 niet vroeg is?quote:Op zondag 18 december 2011 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je daar dan een beetje naar gedragen, valt best mee hoor
Ja tuurlijk heb je niet die uurtjes daarvoor om nog even te kunnen ouwehoeren dat klopt.quote:Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hou toch op man, 12:30 is gewoon kut.
De normale tijd (half 3) is ideaal, lekker ouwehoeren met je maten onder het genot van wat biertjes en daarna rustig naar de voetbal toe.
De meeste mensen gaan gewoon stappen op de zaterdagavond, dan is het echt ruk om de volgende dag weer zo vroeg op te moeten staan voor het voetbal
Als je dan ook nog eens ziet dat menig club die op dat tijdstip moet spelen gewoon een ruk prestatie levert en tegelijk ziet dat PSV, Twente en AZ amper hoeven te spelen op dat tijdstip kun je je ook wel iets afvragen bij die statistiek ...![]()
Verliezen kan van iedereen. Dat je tegen dat zooitje er zes tegen krijgt vind ik veel kwalijker.quote:Op zondag 18 december 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat we daarvan kunnen verliezen ..
Inderdaad, en dan lekker achterover leunen en naar de concurrentie kijken. Dikke kans dat we op een club inlopenquote:Op zondag 18 december 2011 09:41 schreef manny het volgende:
laat ze deze 12.30 wedstrijd nou maar gewoon winnen. Dan is de uiteindelijke schade van deze treurige eerste seizoenshelft nog een beetje beperkt gebleven.
Huhquote:
Ahh zat nog met een 3-4-3 opstelling in me hoofdquote:Op zondag 18 december 2011 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh
Wil je Serero achterin zetten?
quote:Op zondag 18 december 2011 11:35 schreef JanCees het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Van Rhijn, Vertonghen, Anita, Enoh, Janssen, Eriksen, Sulejmani, Lodeiro, Özbiliz.
Wissels: Cillessen, Ebecilio, Blind, Bulykin, Boerrigter, Serero, Koppers
vers van de pers
En dan nog gaan verliezen. Immers maakt het enige doelpunt van vandaagquote:Op zondag 18 december 2011 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
aanval van ADO =
Vicento, van duinen, immers
boussabon daar achter
![]()
Ah, Daar hebben we de eerste faalhaas die denkt dat ADO gaat winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 11:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan nog gaan verliezen. Immers maakt het enige doelpunt van vandaag
Ach we zullen zien. Wij hebben niets te verliezen, jullie des te meer.quote:Op zondag 18 december 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Daar hebben we de eerste faalhaas die denkt dat ADO gaat winnen.
Wat een kleuter ben je toch.quote:Op zondag 18 december 2011 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach we zullen zien. Wij hebben niets te verliezen, jullie des te meer.
En het zou wel de 3e keer op rij zijn dat ajaks verliest van DH. Misschien is dat wel wat teveel gevraagd.
Waarom kan je Ajax niet spellen? Heb je Dyslexie?quote:Op zondag 18 december 2011 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach we zullen zien. Wij hebben niets te verliezen, jullie des te meer.
En het zou wel de 3e keer op rij zijn dat ajaks verliest van DH. Misschien is dat wel wat teveel gevraagd.
Wij houden het ook gezellig. Maar het stoort me dat je niet durft om Ajax goed te spellen in het ajax topic.quote:Op zondag 18 december 2011 12:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heren, zullen we het gewoon gezellig houden? Van beide kantenLaten we gewoon hopen op een goeie wedstrijd
Lekker laten gaan, is zijn eigen binnenpret ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij houden het ook gezellig. Maar het stoort me dat je niet durft om Ajax goed te spellen in het ajax topic.
Kom op de rode kaart was terecht. Zelfs als rasechte blomhater moet ik dat toegevenquote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef bianconeri het volgende:
Ado was echt aan het ownen!!! Ajax had het erg lastig.
Die rode kaart van Leeuwin ruikt echt naar omkoping!
Jankt Ajax zelf over zogenaamd omkoping wat duidelijk niet zo is bij Lyon.
Hebben ze zelf weer 1 omgekocht!!
lol, t was alleen rood omdat de overtreffende trap niet bestaat.quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef bianconeri het volgende:
Flikker op, kloon.quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij heeft ADO toch echt zelf een rode kaart gehaald.quote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO supporters gaan op twitter huilen om scheids, dat ajax alleen met 1 man meer kan winnen
Zo erg was dat ook helemaal niet hoor, was 100% op de bal geen enkel gevaar voor Eriksen.quote:Op zondag 18 december 2011 12:51 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
lol, t was alleen rood omdat de overtreffende trap niet bestaat.
1: het was een terechte rode kaartquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO supporters gaan op twitter huilen om scheids, dat ajax alleen met 1 man meer kan winnen
hij raakte eriksen op zijn beide benen, geen gevaar?quote:Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo erg was dat ook helemaal niet hoor, was 100% op de bal geen enkel gevaar voor Eriksen.
Tuurlijk 2 benen, maar er was gewoon geen gevaar.
OMKOPING BIJ AJAX!!! Allemaal zo duidelijk!!!
Gooi Ajax uit de Eredivisie walging walging!!
Zoals n00b13 ook al zegt is het wel gewoon zo hoor(ben geen ado-fan hoor zeker niet).quote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij raakte Eriksen helemaal niet!quote:Op zondag 18 december 2011 12:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
hij raakte eriksen op zijn beide benen, geen gevaar?
Wat is deze?
beide benen vooruit, noppen omhoog maar geen rood.quote:Op zondag 18 december 2011 12:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
hij raakte eriksen op zijn beide benen, geen gevaar?
Wat is deze?
Hou maar op.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij raakte Eriksen helemaal niet!
Tackle was vol op de bal, er was niet eens gevaar dat Eriksen geraakt zou worden!
Eriksen ging recht op hem af, bal lag voor hem dus geen risico in dit geval.
Rode kaart was helemaal nergens voor nodig.
Maar ja Ajax had het lastig dus moet de scheids iets he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |