merciquote:
en sighthorsson en de Jong, toch?quote:Op zondag 18 december 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boerrigter is terug, geen Egocilio en geen blind. Dus, positief nieuws.
Nee, Ebe is toegevoegd aan de selectie op het laatste moment.quote:Op zondag 18 december 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boerrigter is terug, geen Egocilio en geen blind. Dus, positief nieuws.
Blind en ego hebben geen blessure, maar zijn geen basis. Eriksen is er ook gwn bij.quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
en sighthorsson en de Jong, toch?
Eriksen was een twijfelgeval, dat maakt 5.
bij deze dan maar:quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop op een kutwedstrijd, met veel blessures, rode kaarten, schwalbes, spreekkoren, rellen en rondvliegende vuurwerk.
succes.
Wat doe je in dit topic eigenlijk?quote:Op zondag 18 december 2011 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
bij deze dan maar:
Ik mag lijden dat ze dat hele team van jullie d'r beide benen breken. Op Bulykin na, want die willen we nog terug, ooit.
Moet zeggen dat het erg aanlokkelijk is om 2 euro op ADO te zetten...26 euro!quote:Op zondag 18 december 2011 02:40 schreef Olep het volgende:
Unibet gedaan met winst voor Ajax, Heerenveen en Feyenoord.
Zou mooi zijn voor Ajax iig.
Ritalin schijnt hier wel aardig tegen te helpen.quote:Op zondag 18 december 2011 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
bij deze dan maar:
Ik mag lijden dat ze dat hele team van jullie d'r beide benen breken. Op Bulykin na, want die willen we nog terug, ooit.
en dat vervolgens de rvc terug treedt, waardoor het aandeel ajax keldert naar beneden vriespunt, waardoor jullie die achterlijke concertzaal van jullie als een goedkope ouwe hoer moeten uitlenen aan derde rangs tokkies voor te trouwen en te bevallen op de middenstip.
Idd.quote:Op zondag 18 december 2011 03:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ritalin schijnt hier wel aardig tegen te helpen.
Klopt, maar Ado maakt weinig kans, dan zou ik voor Heerenveen gaan, ook beste leuke quotering.quote:Op zondag 18 december 2011 03:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het erg aanlokkelijk is om 2 euro op ADO te zetten...26 euro!
En ik verwacht dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2011 02:40 schreef Olep het volgende:
Unibet gedaan met winst voor Ajax, Heerenveen en Feyenoord.
Zou mooi zijn voor Ajax iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |