nou sorryquote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik maakte maar een grapje.
Een Grapje..
²
ADO is niet kansloos, de bal is rond, als je vaker scoort dan de tegenstander, dan.., etcetera.quote:
Ik hoop op een kutwedstrijd, met veel blessures, rode kaarten, schwalbes, spreekkoren, rellen en rondvliegende vuurwerk.quote:Op zondag 18 december 2011 01:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ja, ik denk het ook
Nee, ff serieus. Ik heb er zin in morgen. Laten we hopen op een mooie wedstrijd..
voor ons dan he!
Als ajax haar niveau haalt is het kanseloos.quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ADO is niet kansloos, de bal is rond, als je vaker scoort dan de tegenstander, dan.., etcetera.
jullie hebben toch 4 geblesseerden uit de basis?quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop op een kutwedstrijd, met veel blessures, rode kaarten, schwalbes, spreekkoren, rellen en rondvliegende vuurwerk.
succes.
Boerrigter is terug, geen Egocilio en geen blind. Dus, positief nieuwsquote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
jullie hebben toch 4 geblesseerden uit de basis?
Ja?quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
jullie hebben toch 4 geblesseerden uit de basis?
merciquote:
en sighthorsson en de Jong, toch?quote:Op zondag 18 december 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boerrigter is terug, geen Egocilio en geen blind. Dus, positief nieuws.
Nee, Ebe is toegevoegd aan de selectie op het laatste moment.quote:Op zondag 18 december 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boerrigter is terug, geen Egocilio en geen blind. Dus, positief nieuws.
Blind en ego hebben geen blessure, maar zijn geen basis. Eriksen is er ook gwn bij.quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
en sighthorsson en de Jong, toch?
Eriksen was een twijfelgeval, dat maakt 5.
bij deze dan maar:quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop op een kutwedstrijd, met veel blessures, rode kaarten, schwalbes, spreekkoren, rellen en rondvliegende vuurwerk.
succes.
Wat doe je in dit topic eigenlijk?quote:Op zondag 18 december 2011 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
bij deze dan maar:
Ik mag lijden dat ze dat hele team van jullie d'r beide benen breken. Op Bulykin na, want die willen we nog terug, ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |