Zorg er dan voor dat je het met iemand doet waarvan het niet de eerste keer is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:32 schreef heloef het volgende:
Eerste keer seks wordt een feestje als ik het zo allemaal lees.
Ik ga dat gat gewoon niet vinden, ben er nu al bang voor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je het met iemand doet waarvan het niet de eerste keer is.
Het was sowieso lekker toen het eenmaal lukte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:32 schreef heloef het volgende:
Eerste keer seks wordt een feestje als ik het zo allemaal lees.
Ergens anders gaat hij echt niet passen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dat gat gewoon niet vinden, ben er nu al bang voor.
Ik por waarschijnlijk 15 seconden in der lies ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ergens anders gaat hij echt niet passen hoor.
Het is nog best moeilijk hoor, allebei zonder ervaring.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ergens anders gaat hij echt niet passen hoor.
Ik zeg ook; zoek er 1 die al ervaring heeft dan wordt het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nog best moeilijk hoor, allebei zonder ervaring.
Maar iemand zonder ervaring is wel minder snel teleurgesteldquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zeg ook; zoek er 1 die al ervaring heeft dan wordt het een stuk makkelijker.
Daarom wil ik iemand zonder ervaring, anders is mijn gestuntel nog lulliger voor haar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar iemand zonder ervaring is wel minder snel teleurgesteld
Hoe kan je teleurgesteld raken als je iig samen lol hebt ook al klungel je wat af?quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:37 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iemand zonder ervaring is wel minder snel teleurgesteld
Samen klungelen is juist tof als je elkaar leuk vindt inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan je teleurgesteld raken als je iig samen lol hebt ook al klungel je wat af?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jij er geen bent, dan niet nee.
Oh gawd een slet kon ik nog wel makkelijk vinden, iemand die me leuk vindt is weer een andere dimensie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Samen klungelen is juist tof als je elkaar leuk vindt inderdaad
Ik was toen mijn boobies aan het scrubben voor een uber zacht gevoelquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Naakte vrouwen die aan me denken.
Mijn broek werd te klein bij de gedachte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was toen mijn boobies aan het scrubben voor een uber zacht gevoel
Aan jou dacht ik toen de bubbels in het bubbelbad begonnen en er wat bubbels tegen mijn ***je aankwamenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
Mijn broek werd te klein bij de gedachte.
Dat is Moonwalk, die heb je net gemist. Ik ging voor de slutty weddingsex in de gangkastquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:44 schreef geenvetzak het volgende:
Was jij niet met kaneelstokje getrouwd ofzo?
Quote voor het nageslacht. Arme heloef.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan jou dacht ik toen de bubbels in het bubbelbad begonnen en er wat bubbels tegen mijn ***je aankwamen
AlcoholMorgen spijt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan jou dacht ik toen de bubbels in het bubbelbad begonnen en er wat bubbels tegen mijn ***je aankwamen
AlcoholMorgen spijt.
Er wordt aan me gedacht, dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht. Arme heloef.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:53 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er weer, geen zin om te slapen
Vanwege een zakelijk project waar ik overdag en in de avond veel voor op pad ben en in de nacht moet verwerkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:54 schreef Cactus1 het volgende:
Moon waarom ben jij eigenlijk elke nacht tot 6u op ongeveer? Werk jij 's nachts ipv overdag?
Ik had ook een aanvraag voor jou ingediend ja, en ik vond dat Heloef wel voorrang had op anderen idd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb net mijn pedopas in mn emailbox gekregen dus ik kan er eindelijk op antwoorden
Ik denk een gaspakquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
Moon, stel je voor wij twee zouden een nacht met Loef mogen doorbrengen, wat zou jij aantrekken?
Ja, stond erbij, thanksquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had ook een aanvraag voor jou ingediend ja, en ik vond dat Heloef wel voorrang had op anderen idd.
Oh nice, ik zat te denken aan zoiets (nog iets meer verhullend, zodat hij het van me kan afscheuren)quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:59 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou een string met diamantjes dragenen jij?
Oja misschien is een string met diamantjes wel te bloot, ik zal even wat zoeken om eroverheen te doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh nice, ik zat te denken aan zoiets (nog iets meer verhullend, zodat hij het van me kan afscheuren)
[ afbeelding ]
Het is leuker voor hem om zijn cadeautje uit te pakken denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:02 schreef Moonwalk het volgende:
Oja misschien is een string met diamantjes wel te bloot, ik zal even wat zoeken om eroverheen te doen
Ja je hebt gelijk, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is leuker voor hem om zijn cadeautje uit te pakken denk ik
We willen jouw amandelstaafjequote:Op zaterdag 17 december 2011 04:03 schreef heloef het volgende:
Dan ga je even een stukje amandelstaaf halen en dan mis je gelijk ook wel wat.
Oh erg sexy ja, dan mag jij het duiveltje zijn en speel ik het zogenaamd onschuldige engeltje ok?quote:
Goed idee, jij gaat in het wit en ik in het zwart. Ik weet wel raad met die amandelstaafquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh erg sexy ja, dan mag jij het duiveltje zijn en speel ik het zogenaamd onschuldige engeltje ok?
Als jij je als eerste een beetje focust op zijn amandelstaaf, dan zal ik hem eens laten voelen wat echt goed zoenen is
UIteraard, ik heb ze niet voor niks en nog zacht gescrubd vanavond ook. Ik zal ze wel een paar keer plagerig in zijn gezicht duwen. Je mag niet te lang zijn amandelstaaf opeisen hoor, want ik wil ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:07 schreef Moonwalk het volgende:
Goed idee, jij gaat in het wit en ik in het zwart. Ik weet wel raad met die amandelstaaf![]()
Hij mag dan ondertussen wel aan je boobies zitten
Oh dat zal hij heerlijk vinden, die zachtgescrubde boobies van jou. We kunnen nu wel omwisselen, ik wil ook met Heloef zoenen en zijn handen op mijn boobies hebben. Jij mag even aan de amandelstaafquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
UIteraard, ik heb ze niet voor niks en nog zacht gescrubd vanavond ook. Ik zal ze wel een paar keer plagerig in zijn gezicht duwen. Je mag niet te lang zijn amandelstaaf opeisen hoor, want ik wil ook
Ik denk dat we wel rekening moeten houden met dat het zijn eerste keer zal worden, dus ik zat te denken aan een kort intermezzo van ons tweeën. Ik weet ook wel raad met jou, terwijl Heloef dan even mag toekijkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:09 schreef Moonwalk het volgende:
Oh dat zal hij heerlijk vinden, die zachtgescrubde boobies van jou. We kunnen nu wel omwisselen, ik wil ook met Heloef zoenen en zijn handen op mijn boobies hebben. Jij mag even aan de amandelstaaf
quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel rekening moeten houden met dat het zijn eerste keer zal worden, dus ik zat te denken aan een kort intermezzo van ons tweeën. Ik weet ook wel raad met jou, terwijl Heloef dan even mag toekijken
Nee hoor, je bent nu toch op le party, met een kaneelstaaf erbij is het helemaal feestquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
1 dag getrouwd, en ze gaat nu al vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Weet je zeker dat ik als eerste de eer mag hebben? Ik word al vochtig van het ideequote:Op zaterdag 17 december 2011 04:12 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
mjommjom, maar het moet niet te spannend voor hem worden want hij moet nog wel presteren. Hij is bang dat hij het gat niet kan vinden, dus ik geef hem dan wel lieve kusjes en breng zijn Amandelstaaf naar jouw oventje
quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent nu toch op le party, met een kaneelstaaf erbij is het helemaal feestJij was ook uitgenodigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn eerste kwartet, be gentle.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sorry man, ze willen me gewoon.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
1 dag getrouwd, en ze gaat nu al vreemd.
Kan ik ze niet kwalijk nemen. Als ze met iemand vreemd moet gaan, ben ik blij dat jij het bent.quote:
Ja, want jij bent het engeltje. Na dat hij even een paar keer op jou mag en de eerste angsten weg zijn gooi ik mn benen in zijn nek zodat hij lekker diep kan gaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik als eerste de eer mag hebben? Ik word al vochtig van het ideeIk heb zo'n zin om langzaam over hem heen te glijden en die amandelstaaf diep in me te voelen. Ik denk dat er wel wat kreuntjes van genot zullen ontsnappen
Ik heb zinquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ja, want jij bent het engeltje. Na dat hij even een paar keer op jou mag en de eerste angsten weg zijn gooi ik mn benen in zijn nek zodat hij lekker diep kan gaanjij kan dan ondertussen weer lief en sensueel met hem zoenen zodat hij helemaal gek wordt
Heb je zelf nog wensen of toevoegingen? Eigen inbreng wordt gewaardeerd, maar is niet noodzakelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:21 schreef heloef het volgende:
Ik was net klaar met fappen maar mijn broekslang is weer wakker geworden door jullie geile verhaaltjes over mij.
Ik laat het allemaal over me heen komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je zelf nog wensen of toevoegingen? Eigen inbreng wordt gewaardeerd, maar is niet noodzakelijk.
Nee, dat is hun taak.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal over me heen komen.
We laten liever jou over ons heen komenquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal over me heen komen.
Van mij wel, heb je zin in een lekkere kaneelstaafquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een keer meedoen met Moon en jou?
Ik heb geen problemen met op hem zitten hoor, dan heb ik ook goed uitzicht op jullie 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
We laten liever jou over ons heen komen
Dat lijkt me enorm spannend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een keer meedoen met Moon en jou?
Oh amandelstaaf, kaneelstaaf het is één groot zoet feest vannacht. Ik ben blij dat je niet kan slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
Van mij wel, heb je zin in een lekkere kaneelstaaf
Ja he ik ben ook blij dat ik heb besloten om wakker te blijven, ik had dit allemaal niet willen missenquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh amandelstaaf, kaneelstaaf het is één groot zoet feest vannacht. Ik ben blij dat je niet kan slapen.
Okee mevrouw.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
We laten liever jou over ons heen komen
Ik wil jullie buikjes zien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij speciale wensen schatje?
Oh, je krijgt nog de groeten terug trouwens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik blijf denk ik maar op tot ik moet werken.
Ik wil ze strelen. En kussen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag ze ook aanraken als je wil..
Ik wordt vermaakt door dames in nachtjaponnetjes dus ja.quote:
Dat komt allemaal door jouw heerlijke amandelstaafquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
En ik dacht nog wel dat dit een rotnacht zou worden.
Het is een van de lekkerste nachten.
Hij is lekker he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door jouw heerlijke amandelstaaf
Tof.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, je krijgt nog de groeten terug trouwens.
Dat kan kloppen mijn beste Strani.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:38 schreef Strani het volgende:
Het lijkt hier verdorie wel een orgie trouwens.
Nou ja, als dat jullie gelukkig maakt. Maakt het je wel gelukkig, al die betekenisloze cyberseks?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan kloppen mijn beste Strani.
Rot eens op met je koude douche, moraalridderquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:44 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als dat jullie gelukkig maakt. Maakt het je wel gelukkig, al die betekenisloze cyberseks?
Dit is mijn manier om jou en Moonwalk voor fouten te behoeden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Rot eens op met je koude douche, moraalridder
Ja zielsgelukkig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, als dat jullie gelukkig maakt. Maakt het je wel gelukkig, al die betekenisloze cyberseks?
Ik ben een fout?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is mijn manier om jou en Moonwalk voor fouten te behoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |