Ik heb geen problemen met op hem zitten hoor, dan heb ik ook goed uitzicht op jullie 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
We laten liever jou over ons heen komen
Dat lijkt me enorm spannend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een keer meedoen met Moon en jou?
Oh amandelstaaf, kaneelstaaf het is één groot zoet feest vannacht. Ik ben blij dat je niet kan slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
Van mij wel, heb je zin in een lekkere kaneelstaaf
Ja he ik ben ook blij dat ik heb besloten om wakker te blijven, ik had dit allemaal niet willen missenquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh amandelstaaf, kaneelstaaf het is één groot zoet feest vannacht. Ik ben blij dat je niet kan slapen.
Okee mevrouw.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
We laten liever jou over ons heen komen
Ik wil jullie buikjes zien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij speciale wensen schatje?
Oh, je krijgt nog de groeten terug trouwens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik blijf denk ik maar op tot ik moet werken.
Ik wil ze strelen. En kussen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag ze ook aanraken als je wil..
Ik wordt vermaakt door dames in nachtjaponnetjes dus ja.quote:
Dat komt allemaal door jouw heerlijke amandelstaafquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
En ik dacht nog wel dat dit een rotnacht zou worden.
Het is een van de lekkerste nachten.
Hij is lekker he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door jouw heerlijke amandelstaaf
Tof.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, je krijgt nog de groeten terug trouwens.
Dat kan kloppen mijn beste Strani.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:38 schreef Strani het volgende:
Het lijkt hier verdorie wel een orgie trouwens.
Nou ja, als dat jullie gelukkig maakt. Maakt het je wel gelukkig, al die betekenisloze cyberseks?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan kloppen mijn beste Strani.
Rot eens op met je koude douche, moraalridderquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:44 schreef Strani het volgende:
Nou ja, als dat jullie gelukkig maakt. Maakt het je wel gelukkig, al die betekenisloze cyberseks?
Dit is mijn manier om jou en Moonwalk voor fouten te behoeden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Rot eens op met je koude douche, moraalridder
Ja zielsgelukkig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, als dat jullie gelukkig maakt. Maakt het je wel gelukkig, al die betekenisloze cyberseks?
Ik ben een fout?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is mijn manier om jou en Moonwalk voor fouten te behoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |