Dat is Moonwalk, die heb je net gemist. Ik ging voor de slutty weddingsex in de gangkastquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:44 schreef geenvetzak het volgende:
Was jij niet met kaneelstokje getrouwd ofzo?
Quote voor het nageslacht. Arme heloef.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan jou dacht ik toen de bubbels in het bubbelbad begonnen en er wat bubbels tegen mijn ***je aankwamen
AlcoholMorgen spijt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aan jou dacht ik toen de bubbels in het bubbelbad begonnen en er wat bubbels tegen mijn ***je aankwamen
AlcoholMorgen spijt.
Er wordt aan me gedacht, dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht. Arme heloef.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:53 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er weer, geen zin om te slapen
Vanwege een zakelijk project waar ik overdag en in de avond veel voor op pad ben en in de nacht moet verwerkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:54 schreef Cactus1 het volgende:
Moon waarom ben jij eigenlijk elke nacht tot 6u op ongeveer? Werk jij 's nachts ipv overdag?
Ik had ook een aanvraag voor jou ingediend ja, en ik vond dat Heloef wel voorrang had op anderen idd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb net mijn pedopas in mn emailbox gekregen dus ik kan er eindelijk op antwoorden
Ik denk een gaspakquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
Moon, stel je voor wij twee zouden een nacht met Loef mogen doorbrengen, wat zou jij aantrekken?
Ja, stond erbij, thanksquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had ook een aanvraag voor jou ingediend ja, en ik vond dat Heloef wel voorrang had op anderen idd.
Oh nice, ik zat te denken aan zoiets (nog iets meer verhullend, zodat hij het van me kan afscheuren)quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:59 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou een string met diamantjes dragenen jij?
Oja misschien is een string met diamantjes wel te bloot, ik zal even wat zoeken om eroverheen te doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh nice, ik zat te denken aan zoiets (nog iets meer verhullend, zodat hij het van me kan afscheuren)
[ afbeelding ]
Het is leuker voor hem om zijn cadeautje uit te pakken denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:02 schreef Moonwalk het volgende:
Oja misschien is een string met diamantjes wel te bloot, ik zal even wat zoeken om eroverheen te doen
Ja je hebt gelijk, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is leuker voor hem om zijn cadeautje uit te pakken denk ik
We willen jouw amandelstaafjequote:Op zaterdag 17 december 2011 04:03 schreef heloef het volgende:
Dan ga je even een stukje amandelstaaf halen en dan mis je gelijk ook wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |