Wel fantastische seks maar voor de rest was het niet zo'n goed plan nee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We waren vast ook niet zo'n goede match geweest
Zeker waar.quote:
15 secondenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel fantastische seks maar voor de rest was het niet zo'n goed plan nee.
In je natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet waar ik meer naar verlang. Om er zelf 1 te hebben of om er 1 in me te hebben. Dilemma
Zo'n tuinslangquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeker waar.
Als ie een 25 cm lange pencil dick heeft heb ik pas echt medelijden
quote:
Hier kan ik niet tegen op, bedankt voor de oplossing.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:21 schreef Lokasenna het volgende:
Een in je natuurlijk. Al kan dat als man ook wel, maar het lijkt me niet prettig.
Eetsmakelijk !quote:
Jup, één groot drama. Janken, pijn, weglopen en het lukte nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:24 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben de dames hier pijn gehad bij hun ontmaagding? Of andersoortige problemen?
Tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:24 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben de dames hier pijn gehad bij hun ontmaagding? Of andersoortige problemen?
Nee, was wel bang vanwege al die horrorverhalen in de hitkrant ( hihi haha moonwalk las vroeger de hitkrantquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:24 schreef Lokasenna het volgende:
Was met VladPoetin zekerquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup, één groot drama. Janken, pijn, weglopen en het lukte niet
Vond ik een tof bladquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:25 schreef Moonwalk het volgende:
Nee, was wel bang vanwege al die horrorverhalen in de hitkrant ( hihi haha moonwalk las vroeger de hitkrant)
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup, één groot drama. Janken, pijn, weglopen en het lukte niet
Moeilijke vraag?quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen
Welterusten !
Niet eens. Volgens mij gewoon net iets boven gemiddeld. Ik denk dat mijn ouders me een keer verdoofd hebben en extra dicht genaaid, om te voorkomen dat ik sex zou hebbenquote:
Het is wel vreemd om het allemaal te vindenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:27 schreef Moonwalk het volgende:
In 1 keer lijkt me ook wel echt knap als het echt de eerste keer is![]()
Zo van hopss. Geloof ik niks van, die is dan echt geen maagd
Ik haat ze en ik hoef er niet eens 1 omquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:28 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel vreemd om het allemaal te vinden
En condooms zijn gewoon vervelend.
Ik weet nog niet hoe zonder voeltquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik haat ze en ik hoef er niet eens 1 om
Ik zou de eerste keer gewoon overslaan en gelijk voor de 2e keer gaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:32 schreef heloef het volgende:
Eerste keer seks wordt een feestje als ik het zo allemaal lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |