Zorg er dan voor dat je het met iemand doet waarvan het niet de eerste keer is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:32 schreef heloef het volgende:
Eerste keer seks wordt een feestje als ik het zo allemaal lees.
Ik ga dat gat gewoon niet vinden, ben er nu al bang voor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je het met iemand doet waarvan het niet de eerste keer is.
Het was sowieso lekker toen het eenmaal lukte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:32 schreef heloef het volgende:
Eerste keer seks wordt een feestje als ik het zo allemaal lees.
Ergens anders gaat hij echt niet passen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dat gat gewoon niet vinden, ben er nu al bang voor.
Ik por waarschijnlijk 15 seconden in der lies ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ergens anders gaat hij echt niet passen hoor.
Het is nog best moeilijk hoor, allebei zonder ervaring.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ergens anders gaat hij echt niet passen hoor.
Ik zeg ook; zoek er 1 die al ervaring heeft dan wordt het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is nog best moeilijk hoor, allebei zonder ervaring.
Maar iemand zonder ervaring is wel minder snel teleurgesteldquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zeg ook; zoek er 1 die al ervaring heeft dan wordt het een stuk makkelijker.
Daarom wil ik iemand zonder ervaring, anders is mijn gestuntel nog lulliger voor haar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar iemand zonder ervaring is wel minder snel teleurgesteld
Hoe kan je teleurgesteld raken als je iig samen lol hebt ook al klungel je wat af?quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:37 schreef Lokasenna het volgende:
Maar iemand zonder ervaring is wel minder snel teleurgesteld
Samen klungelen is juist tof als je elkaar leuk vindt inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan je teleurgesteld raken als je iig samen lol hebt ook al klungel je wat af?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jij er geen bent, dan niet nee.
Oh gawd een slet kon ik nog wel makkelijk vinden, iemand die me leuk vindt is weer een andere dimensie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Samen klungelen is juist tof als je elkaar leuk vindt inderdaad
Ik was toen mijn boobies aan het scrubben voor een uber zacht gevoelquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Naakte vrouwen die aan me denken.
Mijn broek werd te klein bij de gedachte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was toen mijn boobies aan het scrubben voor een uber zacht gevoel
Aan jou dacht ik toen de bubbels in het bubbelbad begonnen en er wat bubbels tegen mijn ***je aankwamenquote:Op zaterdag 17 december 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
Mijn broek werd te klein bij de gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |