Ik weet niet wat er met jou aan de hand is, maar ik vind dat je de schuld vandaag wel erg gemakkelijk bij een ander neerlegtquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mag van jou nog niet naar bed...
Ja, dikke doei!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
door jou moest ik lachen. dokken bitch!
yup, i'm innocent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met jou aan de hand is, maar ik vind dat je de schuld vandaag wel erg gemakkelijk bij een ander neerlegt
truste!quote:
prima.....8 cent per maand, naar boven afgerond is dat 10 cent per maandquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dikke doei!!![]()
Dat zal ik in termijnen moeten gaan afbetalen, is een half jaar voldoende?
Ja, goddomme!! Dan betaal ik veel meer dan dat ik schuldig benquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima.....8 cent per maand, naar boven afgerond is dat 10 cent per maand
tja, als je in termijnen betaalt, betaal je rente. niet zo zeuren hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, goddomme!! Dan betaal ik veel meeer dan dat ik schuldig ben
Rente!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, goddomme!! Dan betaal ik veel meeer dan dat ik schuldig ben
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, als je in termijnen betaalt, betaal je rente. niet zo zeuren hoor!
Ja, maar dat wil ik niet! *jengel*quote:
kop dicht en dokken. gezeur altijd van die sloebers.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat wil ik niet! *jengel*
True about the sloeber-part... En nu zelfs met wiebelende kerstboomquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kop dicht en dokken. gezeur altijd van die sloebers.
Niemand die me kan helpen dit nummer terug te vinden ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:49 schreef Krambo het volgende:
ff shot in the dark, Domien draaide een paar dagen geleden een nummer van een of andere kerstcompilatie cd (ik dacht no.9 van die cd) iemand hier misschien enig idee hoe dat nummer heet?
www.3fmfan.nlquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niemand die me kan helpen dit nummer terug te vinden ?
Er was toch een user hier die een 3fm fan site had met statistieken ?
oh ja, danks, ff zoekenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
www.3fmfan.nlbeheert door Sirolf, maar die slaapt waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JA HALLO MET IN THE DARK
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JA HALLO MET IN THE DARK
Lachuh gozer die " Paul in the Dark"quote:
gevalletje 'Dolly' zekerquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Lachuh gozer die " Paul in the Dark"
My hero
en waar gaat het geld dit keer heen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
Even schaamteloos pluggen: http://sr.lichtsnel.nl/
Site gemaakt voor Serious Request. Is niet van mij maar van een IRC chatserver waar ik regelmatig kom. Met 'Chat Mee' kun je tijdens SR meechatten. Nu ook al trouwens.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd pour moi. slaap zacht allemaal!
Je bedoelt van SR als geheel of van lichtsnel? Over voorgaande jaren kan ik niks zeggen want toen was ik er nog niet bijquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en waar gaat het geld dit keer heen.![]()
wat heb ik gelachen om die discussie en zogezegde aangiftes.
van lichtsnel uiteraard.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bedoelt van SR als geheel of van lichtsnel? Over voorgaande jaren kan ik niks zeggen want toen was ik er nog niet bij
Oh, nou ja uiteindelijk zal het allemaal wel netjes betaald zijn..de DJ's zelf komen ook nog steed naar de chat, wat ze anders wel niet gedaan zouden hebben denk ik.quote:
Oh ja ik zie het..net als je wat plugt pleurt de site uit de lucht.quote:
Hou op! Het rijmtopic is afgelopen week ergens volgepost, ik kon niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het..net als je wat plugt pleurt de site uit de lucht.
Rijmt ook nog..goeie slogan.
Bestond er een rijmtopic?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op! Het rijmtopic is afgelopen week ergens volgepost, ik kon niet meer![]()
Ik heb in een deuk gelegen om dat topicquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Bestond er een rijmtopic?
Topic valt moeilijk te rijmen...alleen Lopik.
Rijmen af en toe is een leuke bezigheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen om dat topic
Af en toe kreeg ik zelfs extreem de hik
Overdreven, maar het rijmt wel
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Rijmen af en toe is een leuke bezigheid.
Maar nu heb ik geen zin in zulks een dol jolijt.
Haha, ja het was aangenaam.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik kap ermee, het kostte me in dat topic al vrij veel moeite om te reageren op anderen in rijm. Het was wel erg leuk
Succes en truste!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:19 schreef minthy het volgende:
Ik moet rond een uur of 8 opstaan dus ik ga de rest van de nacht plafondstaren...
Aan een ieder die wel gaat slapen; truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |