en waar gaat het geld dit keer heen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:36 schreef Strani het volgende:
Even schaamteloos pluggen: http://sr.lichtsnel.nl/
Site gemaakt voor Serious Request. Is niet van mij maar van een IRC chatserver waar ik regelmatig kom. Met 'Chat Mee' kun je tijdens SR meechatten. Nu ook al trouwens.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd pour moi. slaap zacht allemaal!
Je bedoelt van SR als geheel of van lichtsnel? Over voorgaande jaren kan ik niks zeggen want toen was ik er nog niet bijquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en waar gaat het geld dit keer heen.![]()
wat heb ik gelachen om die discussie en zogezegde aangiftes.
van lichtsnel uiteraard.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bedoelt van SR als geheel of van lichtsnel? Over voorgaande jaren kan ik niks zeggen want toen was ik er nog niet bij
Oh, nou ja uiteindelijk zal het allemaal wel netjes betaald zijn..de DJ's zelf komen ook nog steed naar de chat, wat ze anders wel niet gedaan zouden hebben denk ik.quote:
Oh ja ik zie het..net als je wat plugt pleurt de site uit de lucht.quote:
Hou op! Het rijmtopic is afgelopen week ergens volgepost, ik kon niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het..net als je wat plugt pleurt de site uit de lucht.
Rijmt ook nog..goeie slogan.
Bestond er een rijmtopic?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op! Het rijmtopic is afgelopen week ergens volgepost, ik kon niet meer![]()
Ik heb in een deuk gelegen om dat topicquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Bestond er een rijmtopic?
Topic valt moeilijk te rijmen...alleen Lopik.
Rijmen af en toe is een leuke bezigheid.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen om dat topic
Af en toe kreeg ik zelfs extreem de hik
Overdreven, maar het rijmt wel
quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Rijmen af en toe is een leuke bezigheid.
Maar nu heb ik geen zin in zulks een dol jolijt.
Haha, ja het was aangenaam.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik kap ermee, het kostte me in dat topic al vrij veel moeite om te reageren op anderen in rijm. Het was wel erg leuk
Succes en truste!quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:19 schreef minthy het volgende:
Ik moet rond een uur of 8 opstaan dus ik ga de rest van de nacht plafondstaren...
Aan een ieder die wel gaat slapen; truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |