Shandyquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
kak, bedtijd, maar mn shandy is nog niet op....
Ruilen voor mijn crematie morgenochtend??quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is ook weer waar. het eerstvolgende dat ik moet doen is dinsdagavond, dan moet ik naar Bert Visscher!
ik drink het ieder weekendquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Shandydat kregen wij 'vroegah' op oudjaarsavond
ik leef nog dus ik hoef nog niet gecremeerd te worden. maar bedankt voor t aanbod.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn crematie morgenochtend??
Dat dat nog bestaat joh, misshien maar eens een paar flesjes halen *jeugdsentiment*quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink het ieder weekendblijft lekker
Jammer... Dan moet ik zelfquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik leef nog dus ik hoef nog niet gecremeerd te worden. maar bedankt voor t aanbod.
hier in Leeuwarden hebben ze het bij SuperdeBoer en bij Poiesz. vooral in blikjes. vandaag bij SuperdeBoer zelfs een hele Display ermee ingerichtquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat dat nog bestaat joh, misshien maar eens een paar flesjes halen *jeugdsentiment*
sorryquote:
Ach... Het is er vast warmer dan buiten. En gratis koffie met cakequote:
hhmmzz, de locale SDB is hier ge-c1000'd, en daar hebben ze het niet volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier in Leeuwarden hebben ze het bij SuperdeBoer en bij Poiesz. vooral in blikjes. vandaag bij SuperdeBoer zelfs een hele Display ermee ingericht
rasoptimistquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Het is er vast warmer dan buiten. En gratis koffie met cake
gewoon rellen! en andes kom je maar halen, heb nog 5 blikjesquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
hhmmzz, de locale SDB is hier ge-c1000'd, en daar hebben ze het niet volgens mij
mwa, beetje ver fietsen vanuit Venlo en zo needy ben ik ook weer niet..quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon rellen! en andes kom je maar halen, heb nog 5 blikjes
Oh ja, Giel. Kan de tv eindelijk weer van radio naar beeldquote:
das idd een tyfuseindquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
mwa, beetje ver fietsen vanuit Venlo en zo needy ben ik ook weer niet..
begint de Freaknacht niet pas tegen half 2 op tV?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, Giel. Kan de tv eindelijk weer van radio naar beeld
Stenders heeft nog steeds de cam op de gang gericht begrijp ik? (of ben je een Giel groupie?)quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, Giel. Kan de tv eindelijk weer van radio naar beeld
Ik bedoelde dat ik dan wat anders ga kijken, ik vind Giel niet zoveel aan in de nachtquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
begint de Freaknacht niet pas tegen half 2 op tV?
Absoluut niet!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Stenders heeft nog steeds de cam op de gang gericht begrijp ik? (of ben je een Giel groupie?)
Ook nog in mijn Freaknacht de Paul?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef Paul het volgende:
Misschien dat ik weer eens mijn mattie Giel ga bellen vannacht
als je je piemel maar in je broek laat!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef Paul het volgende:
Ach so, verkeerd begrepen danquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut niet!![]()
Ik bedoelde dat ik ga zappen. Ik heb digitale radio/tv
Zal ik de cam aandoen, dan krijg ik kuddo's op geenstijlquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je je piemel maar in je broek laat!
Oh ja jij was de voorzitter van de Giel fanclub hequote:Op zaterdag 17 december 2011 01:06 schreef Paul het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja jij was de voorzitter van de Giel fanclub he
maakt mij niet uit, ik kijk toch niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal ik de cam aandoen, dan krijg ik kuddo's op geenstijl
en aan zijn Gielepiel gezogen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Paul het volgende:
Ik heb Giel onlangs in het echt mogen ontmoeten, ben met hem op de foto geweest etc
Daar werd je zeker wel een beetje warm van zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Paul het volgende:
Ik heb Giel onlangs in het echt mogen ontmoeten, ben met hem op de foto geweest etc
Ga je dan ook even helikopteren??quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal ik de cam aandoen, dan krijg ik kuddo's op geenstijl
Ik hoop voor je dat je een schone boxer bij je had?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef Paul het volgende:
Klopt hij kon mij ook van fok en twitterquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar werd je zeker wel een beetje warm van zeker?
*proest* je bent me 45cent schuldig! heb Shandy geknoeidquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je dan ook even helikopteren??
Whaha, te erg als een radio DJ je gewoon kent vanwege je stalkpostsquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt hij kon mij ook van fok en twitter![]()
Je bent een stalker of niet he
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Whaha, te erg als een radio DJ je gewoon kent vanwege je stakposts
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*proest* je bent me 45cent schuldig! heb Shandy geknoeid
ik mag van jou nog niet naar bed...quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:11 schreef CindieY het volgende:
Zeg, tis 1 uur geweest, waar is die rust?
door jou moest ik lachen. dokken bitch!quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Das niet mijn schuld, dat komt doordat die troep je hersenen langzaam afbreken en je fijne motoriek (en nu dus ook de grove) naar de tering helpen
Hij heeft toch een account?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:11 schreef Paul het volgende:
Maar volgens mij vond hij fok niet zo leuk, komt denk ik OMDAT IEDEREEN ZO NEGATIEF OVER DEZE KONING ISSTOMMERDS
Jamaar, jamaar...quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mag van jou nog niet naar bed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |